Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Stefan Tudor

Am dat tura promisa! Am filmat ambele sensuri! cand au terminat de incarcat le postez de indata! singura remarca URGENTA: s-a reconfigurat intersectia dintre drumul de legatura si DN la Saliste! Atentie mare! Nu mai au prioritate cei care vin dinspre sau merg inspre A1 ci au prioritate acum cei care vin si raman pe DN pe ambele sensuri: Sibiu-Sebes, Sebes-Sibiu!

iuli

Good job guys pentru efortul depus in aceasta "aventura" cu groapa si pentru update-urile aproape zilnice.

Legat de Margina - Dumbrava, stiti ceva noutati? Sper sa nu se mai "impiedice" de ceva sau sa ceara claim-uri pe ultima 100 de metri.

@Stefan Tudor, au fost rapizi si in reconfigurarea semnelor de prioritate, bravo lor!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

GDPR

OS3 nu e deloc istorie: "Interviu cu șeful CNAIR: Pentru CE, Sibiu Orăștie e proiect nefuncțional"

http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/interviu-catalin-homor-seful-cnair-comisia-europeana-a-declarat-autostrada-sibiu-orastie-proiect-nefunctional-585163

Deci daca pana in 2019 nu se descalceste treaba cu expertiza si nu se fac absolut toate remedierile, nu numai cele din zona de carosabil, vom fi nevoiti sa dam o gramada de bani inapoi la CE pentru intregul tronoson Orastie-Sibiu, nu doar pentru lotul 3. Va dati seama ca daca s-ar da banii inapoi, de fapt s-ar lua de la multe alte proiecte pe care nu o sa mai apucam sa le facem.


adiarc

Felicitările mele tuturor care au făcut posibil acest moment.

Sper sa ne vedem in Decembrie pe Margina-Dumbrava.....iar vara viitoare pe loturile 3 si 4 din Sebes-Turda....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ion59

Cât de multă bucurie poate provoca un lucru atât de simplu! Și cât de greu se realizează!

rocklee

#30935
fiti cu ohiii pe forum in curnd vor fi multe noutati de pe loturile lugoj deva ...puctrz nu eu aduc noutatile ..alcineva  ... 8)

felicit si eu pe toti  care au facut posibila aceasta ...deschidere ...si au adus noutati  :D

Tudor Stefan ...nu mai am rabdare ...cand dai drumul la acea filmare .... >:( >:(

montaniardul

Una caldă, alta rece! Dacă se ajunge în situația în care statul trebuie să dea banii înapoi pe întregul tronson, este necesar să fie traşi la răspundere cei care au forțat deschiderea prematură a lotului în cauză.  :(

GDPR

Nuu, trebuie facuta expertiza, apoi remedierile si la final sa se receptioneze toate lucrarile, astfel incat CE sa o considere ca un proiect functional conform standardelor lor. E timp pana la sfarsit de 2018, numai ca CNAIR-ul trebuie sa ia aceasta problema la modul cel mai serios si sa se ocupe de ea.

Ionut

Impresii? Trambuline, planeitate, lucruri interesante vazute pe Cunta-Saliste? :cheers:

teocharis

intr-adevar povestea lotului 3 este departe de a se fi incheiat: impregillo a dat statul roman in judecata la curtea de la paris ptr reziliere abuziva?! a contractului.

Stefan Tudor

totul e comentat! sunt insa fisiere mari si se incarca greu! incarc cat de repede imi permite netul aici! putina rabdare! o sa dureze inca cel putin 2 ore pt primul film! sorry! :(


GDPR

#30942
Ati vazut ceva in poza asta? Au aranjat marginea intre asfalt si parapetul exterior.  :D


danutzu_1069

Imi pare rau daca stric bucuria momentului, dar traba cu "construit/reparat in regie proprie" incepe sa puta!!
Toata lumea are impresia ca s-a lucrat cu oamenii si utilajele CNADNR. Ce putin asa a inteles media... si asa propaga.
NU e deloc corect faptul ca dl Homor nu a specificat cine a lucrat. In schimb spune ca vor mai exista si alte lucrari "in regie proprie"
Dar nu cu oamenii / utilajele lor! Ci cu diferite firme care....
Care ar fi firmele si pe cati bani lucreaza? O fi bine?
Daca eu am o firma cu oameni si utilaje, ma alege pe mine?
Asta cu regia proprie e o poarta catre lucruri necurate....
Ce prere aveti?

GDPR

#30944
Au fost 2 licitatii pentru furnizare materiale de constructii si inchiriere de utilaje denumite "Furnizare materiale de constructii si servicii de inchiriere utilaje necesare pentru: Refacere corp Autostrada A1 km 60+545-km 60+770-Etapa l", respectiv "Etapa II", care au castigate prima de Elis Pavaje/Novatex/Trameco/Hidroconstructia si a doua de Hidroconstructia, le poti gasi pe SEAP.
Ca Hidroconstructia a lucrat 24/7 si a furnizat si forta de munca in plus pe langa deserventii utilajelor, soferii pe autobasculante sau lucratorii de la statiile de sortare, betoane si asfalt, pentru ca DRDP Cluj nu avea suficienti oameni, asta nu poate deca sa le faca cinste.

Am mai zis-o: lucrarile in regie proprie nu inseamna ca totii oamenii sau utilajele sunt de la CNADNR/CNAIR, ci ca CNADNR-ul preia rolul de contractor general si coordoneaza cu forte proprii diferiti furnizori sau contractori. Asta se numeste pe afara "Construction Management".