Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 56 Guests are viewing this topic.

Quest

#30885
Multumim mult Rocklee ptr efort ! Mai ales c-ai mincat si frig... Maine / azi bem la Deva o kafa :)

Exista un mesaj recent pe care mi l-am terminat cu indemnul Go, go, Hidroconstructia !! dupa care am lasat-o mai moale ptr ca nimeni n-a intarit indemnul, asa c-am crezut ca fac o gafa, lucrarea fiind a Companiei prin drdp Cj. De fapt nu doar utilajele erau Hidroconstructia, ci si oamenii.
Common sense will get you far !

vancouver

#30886
Meritul CNADNR este urias in situatia de fata.

Evident ca si meritul muncitorilor care au pus osul la treaba, eu mereu, la orice constructie subliniez asta. Si mai ales la faze de genul "autostrada lui Ceausescu" sau "drumul regelui" ma revolt f. tare. Meritul lor este nul. Meritul este in egala masura al: 1. muncitorilor, 2. inginerilor care au proiectat si supravegheat lucrarea, 3. oamenilor care au coordonat activitatea (CNADNR, etc), 4. al oamenilor care au dat banii, adica toti cetatenii Romaniei (sau UE, dupa caz). Si in final meritul este al progresului tehnologic, care permite astfel de lucrari, adica al intregii lumi vest-europene. Daca Stefan cel Mare traia in epoca autostrazilor se faceau si pe vremea lui, nu are nici un merit conducatorul tarii de la un moment dat pentru realizarile din perioada sa, decat daca a fortat personal executia lor si altfel nu s-ar fi facut (gen Casa Poporului, Taj Mahal sau piramidele, constructii absurde ca beneficiu pentru mase).

Deci inca o data:
- bravo HIDROCONSTRUCTIA si oamenilor de acolo
- bravo CNADNR si oamenilor de acolo
- bravo România

Cel mai important este exemplul statuat, premiera post-decembrista de realizarea a unei lucrari in regie proprie, cu evitarea birocratiei contractuale.

Si in final: Rusine comitetului de experti nulitati zero basulescu, goga, neaga, etc..., care au facut tot posibilul sa puna bete-n roate.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

luc

Da, bravo lor!! Inca o dovada ca si la noi sunt constructori seriosi (ii stiam si pe UMB). Acum revenind la A1 sa vedem cine e primul forumist care trece prin zona dupa deschidere... vrem si poza ;)

dr4qul4

Cand or sa apara costurile, poate cineva cu experienta sa compare cum stam fata de un viaduct ingropat?
Inteleg ca ce au facut ei nu sunt simple lucrari de terasament. Avem o fundatie imensa. Si sistem de drenare. Dar chiar sa coste mai mult de 2.000.000 euro refacerea celor 2-300 m?

Sau pretul avansat acum cateva zile, peste 10 mil de lei, include si celelalte lucrari, care au fost semnificative (de ex asfalt nou pe mai mult de 1 km si rigole pe multi km, eventual niste lucrari de consolidare a viaductului).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Neata baieti! Sper ca v-ati odihnit bine. :)

Multumesc si eu "oficial", din partea API & in nume personal ca fondator PUM, pentru eforturile voastre deosebite. Sincer, cand am fondat PUM acum 5 ani nu ma gandeam ca vom ajunge la asa un nivel. Meritul este al vostru, in special voi care investiti atat de mult timp, nervi, certuri cu sotiile, benzina si uzura a masinilor din dotare! Multumesc!

Revenind strict la A1, va rog sa ne aduceti aminte sa cerem de la CNADNR peste cateva saptamani (o luna?) o pozitie oficiala cu privire la cat a fost distractia pe OS3 (daca nu dau ei comunicat oficial inainte). Va reamintesc ca s-a lucrat in multe zone pe acest lot, nu doar la groapa. Ar trebui sa aflam exact costurile si sa vedem daca, intr-adevar, acestea vor fi recuperate din garantia de buna executie a Impregilo, pentru ca erau controverse daca se poate face asta sau nu.

Stefan Tudor

Neata lume buna! La 6:45 se circula inca prin Apoldu de Sus! Cum se lasa linistea va anunt! Dau si o fuga pe lot! :D

luc

EuropaFm anunta in stirile de la ora 7  ca s-a deschis traficul!! Oare pe ce se bazeaza? :(

Quest

#30892
^ Inseamna ca EuropaFm nu citeste PUM. Ei nu inteleg ca forta acestui forum consta in capacitatea sa de control fizic a faptelor declarate oficial. Am dat drumul, nu, n-ati dat drumul ptr ca avem noi omul nostru in zona care nu poate confirma afirmatia voastra. Asemenea monitorizari nu si le poate permite nici o redactie de stiri ptr ca le-ar creste pina in tavan costurile cu personalul.

Mi s-ar parea de bun simt sa deschida pe zi, treaba cu deschisul in timpul noptii ar fi fost fortata.

Ptr Hidroconstructia: Va doresc sa confirmati si pe mai departe prin profesionalism si seriozitate, si nu uitati ca cei seriosi si dedicati vor fi recompensati ! In Croatia constructia tunelului Sveti Rok (5,7 km) s-a facut de catre omoloaga voastra Hidroelektra niskogradnja din Zagreb, o dovada a valabilitatii dictonului 'Prin noi insine'.
Common sense will get you far !

Stefan Tudor

diletantii din presa ....... le-as posta acum live un filmulet! e de inteles ca dupa ce au asfaltat acum 10 ore nu pot inca da drumul, trebuie si acolo sa se raceasca, altfel apar denivelari dupa 2-3 zile! Sunt la fata locului ..... cand ii dau drumul va anunt! :)

GDPR

Este posibil si ca membrii comisiei de receptie sa mai vrea sa vada cu ochii proprii remedierile efectuate azi noapte, sau sa astepte rezultatele de la laborator pentru carotelele prelevate din asfalt sau varianta mai nashpa sa fie si alte remedieri de facut. Cred ca totusi e varianta 1, eventual plus 2.

runner

Totul e sa mai avem umpic de rabadare, ca sa nu se mai repete istoria! Sa nu uitam ca tot graba ne-a adus in situatia de fata! Asa ca e bine sa fie lucrurile facute ca la carte, fara concesii!

rocklee

foto reportajul de ieri de la groapa si nodul cunta ...facut inpreuna cu tudor stefan si sb76ufo....

mergem la groapa ...sa vedem cum arata ....si dupa cum a pus si tudor stefan imaginile ...groapa nu  mai este ...








rocklee

partea de rigole spre viaduct ...














rocklee


se lucra inca la rigole si scurgeri



stalpul care lumina tura de noapte


o fantina de colectarea apelor pluviale....si drenaj








ochi de pisica ... :o




se mai lucra la rigole




si tudor stefan in actiune... :)



rocklee


baieti se pregateau de plecare ..sa montau ultimi parapeti si se stringeau sculele  :D