News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 21 Guests are viewing this topic.

gdaniel

#30045
Acum m-am uitat pe ultima filmare si poza e facuta la cateva sute de metrii de subtraversarea DN68, la min 11:22.
Deci e posibil sa inceapa banda de iesire temporara exact de la locul de unde sapa excavatorul...

LE: Desi parca se vede la orizont chiar in stanga un fel de stalp. Daca e releul de la Cosevita atunci poza ar putea fi si de undeva de dupa ecoductul 1...

Daniel_I

Uppdate CNADNR 5 August

Azi se lucreaza la asternerea ultimului strat de piatra sparta si se amenajeaza platforma din aval in zona caminelor.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1741835489409856&id=1555709434689130


Sent from my D6503 using Tapatalk

On The Road

davyl

Avanseaza, avanseaza...

Sa speram ca vor deschide cam atunci cand au promis... Mai ales ca vremea buna tine cu ei :).

cristi5

^^ 11:22 arata asa



Pare mult de urcat pana in DN dar au distanta sa urce pana la pasaj. Oare au acord sa taie padurea?

gruiarew

#30049
Eu zic (părere de nespecialist) că nu e nici o şansă să ieşi din A în DN la Holdea drept. Îs câteva zeci de metri diferenţă. Reiau nişte poze mai vechi d-ale mele, poate ajută să vă faceţi o idee.

Asta-i din colţul "parcării" https://goo.gl/maps/326i74BDbjm de pe acolo de unde se văd gunoaiele:




Acum e făcut ceva drumeag ce merge paralel cu DN-ul. Puţin mai jos:



Asta e de undeva de pe drumul respectiv:



Trebuie spus că DN-ul e în "spate" undeva la 5m mai sus şi ca să-l urc a trebuit să mă ţin de buruieni. Când mai trec prin zonă dau nişte poze să se vadă mai bine diferenţa de nivel. Asta dacă n-o face altcineva între timp.  Pe vremea când le-am făcut interesul era terasamentul autostrăzii.

Sper să ajute. Mai multe aici: http://www.panoramio.com/user/9011411?comment_page=1&photo_page=8
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cristi5

#30050
Locul pozei (min 11:22) e cam in dreptul km 57+150 al A1, unde cota A este 275. Conform SF noul pasaj va fi la km 56+580 (dar in proiectul de executie poate fi mutat mai spre Lugoj) iar cota terenului acolo e 309 (dar pasajul se poate face mai jos, e varful unui damb care deja a fost tesit).



Deci vorbim de urcat max 34 de metri in minimum 570m (breteaua va fi oblica fata de A, deci mai lunga). Daca aproximam breteaua la 600m si diferenta de cota la 30m, rezulta o panta de 5%. Deci e foarte fezabil.


rocklee

eu spun ca asta va fi breteaua holdea ea va porni din gura tunelurilor nu din padure .... 8)




va pleca de aici din denu


si va ajunge aici in gura tunelurilor ....breteaua deja este spata ... :)



:D

gdaniel

#30052
Cristi5, Gruiarew, nu ma gandeam ca ar putea face bretea directa in DN68!
Ce vroiam sa zic eu defapt, 'breteaua' e chiar o banda de pe autostrada pana in punctul cand trece pe sub viitorul viaduct al DN68 peste autostrada si dupa aia face dreapta si se intoarce (un pic peste 180grade) prin sapatura bretelei de care zice Rocklee (de deviere temporara a DN-ului) in curba aceea unde e pozat tipul cu paleta rosie si unde o sa fie un giratoriu.

Problema e ca trebuie sa si faca viaductul inainte sa deschida circulatia prin locul in care vor sa-l faca...

LE: Sau pot sa faca giratoriul la intersectia autostrazii cu devierea temporara (stil Sibiu Vest pana sa dea drumul la OS4) si lucreaza la viaductul DN68 sub trafic.
      Nu ar fi mai rau ca iesirea de la Cunta de acum.

cristi5

#30053
^^ rocklee in poze nu e cumva (partial cel putin) noul traseu al DN? Ocoleste dâmbul de 320 m pe la vest de traseul actual. In prima poza (orientata spre Holdea) dâmbul e in stanga, in a doua (facuta spre Ohaba) dâmbul e in dreapta. In a treia se vede cum pleaca din actualul DN intr-o curba la stanga (pe directia Faget), exact ca in SF:


Spun "partial" pt ca poate e nevoie si de un traseu temporar al DN la vest de pasaj, sa lase front de lucru pt executia pasajului si a autostrazii pe sub pasaj, cu demolarea actualului DN.

Cu transparenta asta, trebuie sa speculam :)

Quest

Daca breteaua de racord la Holdea e cea pe care o indica Rocklee, atunci eu o vad drept cea mai proasta solutie, ptr ca darea in trafic a portiunii de A Holdea-Grind impreuna cu aceasta bretea se va putea face doar dupa ce pasajul pe DN68A peste A1 de la Holdea va fi gata, adica peste vreun an ? Eu inca sper rolul acelei bretele sa fie doar accesul constructorului la portiunea de A aflata dincolo de pasaj catre limita de lot LD2-LD3, iar breteaua de acces A-DN sa iasa din acel giratoriu in directia Grind.
Alecu pusese prin primavara o plansa din SF Diwi peste care desenase cu carioca neagra racordurile DN-DN-A ale giratoriului in discutie.
Common sense will get you far !

Stefan01

#30055
Sa presupunem ca un sofer se deplaseaza pe sensul Deva-Lugoj si doreste sa paraseasca autostrada in acel punct. Cand ajunge in giratoriu trebuie sa ofere prioritate de stanga. Il va incomoda inaltimea rampei. Se pune problema de siguranta a traficului.

Destul de inclinata este si iesirea de pe A1 (sensul Deva-Sibiu) intre Lancram si Sebes. Ma refer la masinile mici.

michidush

Se poate face...
Pana la constructia supratraversarii, DN 68 ar putea fi folosit in continuare pe aliniamentul actual...iar traficul deviat ceva in genul

michidush

#30057
Dupa cum explica Cristi 5 mai sus se poate realiza o rampa de 5% din autostrada in giratoriu (giratoriu si DN 68 sunt mai sus decat autostrada). Iar daca asta ti se pare nesigur ce parere ai de iesirea din A2 in Centura Bucuresti? Era sa ma infig in parapet acum cateva luni...Acolo tre sa iesi cu max 50 la ora....
Uite aici iesire nesigura


cristi5

#30058
Giratoriul se poate face usor inclinat pt vizibilitate. Panta bretelei poate fi mai mare pe urcare, apoi mai moderata spre giratoriu.

De observat ca la urcare pe o asemenea bretea foarte putin trafic ar veni din stanga. Doar cei ce vin dinspre Cosevita si merg la Ohaba.

Stefan01

Ok. Imi puneam problema din punct de vedere a vizibilitatii pentru o masina mica, imiplicit a sigurantei traficului. Ar fi super sa o realizeze cat mai curand posibil.

S-au intamplat destule tamponari la iesirea de pe A1 si accesul catre Lancram sau Sebes cum vii de la Deva.