Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 49 Guests are viewing this topic.


vancouver

Quote from: scufundac on September 04, 2016, 06:32:07 PM
Sunt nou pe forum, deci va rog sa ma scuzati daca spun prostii, dar am si eu o nedumerire.
La centura Bucuresti ati zis ca nu s-a gandit la exproprierile pentru bretelele temporare.
Cum au rezolvat atunci problema in zona de 200 m unde se reface autostrada?
pentru autostrada. S-au inteles cu proprietarii? Eu expropriat in plus?
Ma poate lamuri cineva? Multumesc.

Nu stiu exact cum au rezolvat problema, pot doar sa banuiesc. Dar de remarcat, in zona in care se reface autostrada A1, daca am inteles bine, unele santuri drenante nu vor avea doar 200m, ci chiar 500m, adica la final vor fi mult mai lungi decat se vad acum, pana in vale undeva. Ca atare evident este nevoie de exproprieri suplimentare. Totusi nu cred ca se poate face comparatie cu centura Bucuresti, unde avem proprietari agresivi si indarjiti (unii), pentru ca spera ca in viitor proprietatea lor va valora f. mult si nu sunt dispusi sa primeasca sume mici acum pe ele. Pe cand aici, pe A1 la Aciliu, chiar suntem in camp. Probabil urmeaza o HG de exproprieri suplimentare si o AC pentru culoarul suplimentar.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Va rog continuati pe thread-ul dedicat exproprierilor.

marisRO

Capital: Care este stadiul lucrărilor de refacere a celor aproximativ 200 m de autostradă între Orăştie şi Sibiu?
Cătălin Homor: Muncitorii au finalizat cinci din cele şase tranşee drenante la o adâncime de peste şapte metri, transversal amprizei autostrăzii. Acestea sunt cele mai dificile lucrări pentru refacerea celor aproximativ 200 de metri de autostradă demolaţi anul trecut. Se lucrează non-stop pentru a finaliza lucrările până la sfârşitul acestei luni. După finalizarea acestor tranşei drenante, muncitorii lucrează la corpul autostrăzii, urmează materialul granular, piatra spartă, balast. Lucrările se execută conform graficului stabilit încă de la începutul acestui an. Cei 22 de kilometri de autostradă se vor deschide traficului în condiţii de siguranţă. Pe lângă refacerea celor 200 metri de autostradă se va lucra în patru puncte unde s-au constatat deficienţe. Remedierea defectelor pe cei 22 km de autostradă începe săptămâna viitoare şi durează câteva zile. După expertizare şi proiectare, aceste lucrări se vor efectua tot în regie proprie de către angajaţii CNADNR.

Sursa: http://www.capital.ro/catalin-homor-cnadnr-pe-toate-santierele-din-romania-se-va-lucra-legal.html

marisRO

Capital: Când se vor preda primele studii de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Piteşti? Anul acesta vom avea studiul de fezabilitate finalizat pentru tot lotul Sibiu-Piteşti?
Cătălin Homor: Un studiu de fezabilitate de o asemenea anvergură durează între 1,5 şi doi ani. Consultantul Comisiei Europene, JASPERS, a emis anumite observaţii, pe fiecare lot din cele cinci, astfel sunt obligatorii sute de foraje. Am primit studiul geotehnic preliminar pentru loturile 1 şi 5. Compania Naţională de Autostrăzi a avut câteva observaţii. Studiul de fezabilitate complet pentru cele două loturi se va preda până la sfârşitul acestei luni. Pentru loturile 2, 3 şi 4 termenul de predare a studiului de fezabilitate este aprilie 2017. Termenul iulie 2016 pentru acest studiu de fezabilitate a fost nerealist, un astfel de studiu de fezabilitate pentru o autostradă care traversează munţii nu se face în câteva luni, trebuie suficient timp pentru obţinerea tuturor informaţiilor necesare pentru finalizarea acestuia.

Capital: Când vom afla care este traseul autostrăzii Sibiu-Piteşti?
Cătălin Homor: În perioada următoare se definitivează traseul pentru loturile 2 şi 3, respectiv pe o lungime de aproximativ 50 de kilometri. Luăm în calcul licitarea fiecărui lot de autostradă aflat pe porţiunea Sibiu-Piteşti. Traseul autostrăzii Sibiu-Piteşti conform programului, îl vom afla la finele acestei luni.

Sursa: http://www.capital.ro/catalin-homor-cnadnr-pe-toate-santierele-din-romania-se-va-lucra-legal.html

michidush


x12cbulz

Ar fi ceva, doar sa fie asta ce construiesc ei acolo, pozitia este cam stransa si cam abrupta. :)

rocklee

#30037
parerea mea ...giratoriul va fi in dereapta imagini jos ...pe deneu ...din giratoriu va pleca breteaua holdea ...prin spatele acelei movile care o  sapa acum....pana jos in zona tunelurilor ....

si tot din giratoriu va pleca si deneul relocar  ...

cam asa cerd ca va arata ...scuze nu ma prea pricep la ''desenat ''  :)




cristi5

#30038
Sunteti siguri ca nu vedem de fapt implementarea conceptului din SF? Adica un pasaj al DN peste A si atat?

Un bun indiciu ca nu e asa ar fi coborarea DN pt ca in SF pasajul era la o cota inalta fata de A.

In orice caz cred ca breteaua va trece pe sub pasaj astfel va avea mai mult loc sa urce la nivelul DN. Sau se va desprinde de A dupa ce A a trecut pe sub pasaj (venind dinspre Deva), cota A fiind mai sus.

rocklee

#30039
am specifica ca este strict parearea mea ...din ce am vazut din teren din tren .....si din sapaturile  care se fac acolo ...nu am  nici o informatie de la nimeni despre aceasta descarcare ...este doar o parere de NE  specelist ...

:D

CNADNR ... A1 :)

https://www.facebook.com/cnadnr/videos/1741779266082145/

myid

#30040
La descarcarea de la Holdea, DRDP Timisoara a pus o poza zilele trecute .... dar din ce vad in comentarii se pare ca e gresit .
Voi ce spuneti ?

Link facebook :
https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/photos/a.295257630836827.1073741830.294225250940065/295257804170143/?type=3&theater


NGC

#30041
^^^ In poza de mai sus este giratoriul de la nodul Grind.

Poate ca cei de la CNADNR si cei de la DRDP-uri "incurca" explicatiile, doar ca sa se distreze despre ce se comenteaza pe forum. ;)

Stefan Tudor

Au gresit! E viitorul nod Dobra/Grind. in dreapta se vede pasajul peste CF.

gdaniel

#30043
Pai eu am comentat mai inainte la poza pe FB, cand au pus pozele numai 2 aveau explicatii si nu era niciun comentariu.
Am crezut ca sunt decalate, dar acum au toate comentarii si majoritatea sunt bune.

Singura explicatie acum ar fi ca e inversat din greseala comentariul cu poza urmatoare, cu excavatorul langa padure, care e facuta inspre Holdea...

rocklee

cica nodul dobra  :D :D

aceasta imagine este de pe landa ecoructul 1 .... :)..saraci nici nu stiu cate prune au in straita   >:(