Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 47 Guests are viewing this topic.

Cozak

Acea deviere a DN va fi sigur pentru viitoarea traversare a DN peste A1, iar o descarcare la Holdea nu se va face mai repede de terminarea podului si a intregului L3.Nu va amagiti ca puteti vedea o descarcare la Holdea mai repede de terminarea lotului sau a podului, practic nu au cum pentru ca in zona respectiva mai e muult de lucrat.Se va urca la Grind pe A1 pana la Ilia si cred ca va ramane asa pana la sfarsitul 2017.Atunci vom vorbi despre descarcare la Holdea.

cristi5

#30061
Constructorul a facut acolo un proiect tehnic. Daca descarea nu e in proiectul aprobat, atunci sigur nu se va face. Dar avem indicii clare incepand din aprilie ca proiecte care includ o descarcare au fost discutate de CNADNR si (cred) constructor. Deci nu e chiar wishful thinking.

Ionut

Elementele de siguranta va rog sa le discutati pe thread-ul dedicat sigurantei circulatiei.

rocklee

#30063
 O:-) :o 8)







gdaniel


SILVIUFG

Hai Rocklee cu pozele ca de la atata F5 a inceput sa dea rateuri site-ul.  :p

rocklee

#30066
acum nu pot . ... deseara ..o sa le pot pune .. :( :( :(

rocklee

a fost o intrebare pe forum ...de ce nu se lucreaza mai acelerat la pasajul peste cf de la nodul ilia  ...motivu este ...din ce am vazut la fata locului ...
in primul rand lipsesc pradelel...in al doilea rind fiind o zona unde cam balteste apa trebuie un bun dernaj ...am facut poze pe aceasta tema...

de aceia sa decopertat la baza pilonilor se fac izolati si se pune piatra sparta ...de asemenea se pune piatra sparta labaza terasamentului dintre cele doua pasaje ...se fac santuri ...pentru drenaj ...
cateva imagini pe aceasta tema ..












rocklee

#30068



se izoleaza piloni


se umpe cu piatra sparta si se ponteaza in jurul pilonilor acei biscuiti de beton



se toarna si o fundatie de beton pentru acele placi de beton care va imbraca pilonul si terasmentul..






rocklee

sa ramanem la drenaje ...un sant pentru dernarea apei...


dupa cumse vede multa apa in zona nodului ...






rocklee

denajul de la teramentul dintre cele doua pasaje cel rutier si cf
:)









partea mai ridicata dintre cele doua treasmente ...find foarte inalt si putin in curba ...au ridicat prima data pe o jumatate ...apoi au dapat la baza lui au pus piatra sparta mare pentru drenaj apoi ridica cealalta parte






restul cu nodul ilia le pun mai tarziu...


rocklee

#30071
se suspenda discutia cu privire la breteaua holdea  ...am fost si acolo ...si din sapaturile care leau facut pana acuma se distinge doar deviera deneului pentru a se lucra la pasjul peste autostrada ...si aceiasi deviere o vor folosisi ei pentru intrarea si iesirea din santier  :)

cateva imagini cu devierea
































dupa cum este sapat ...pare  definitiv ...nu ceva temporar ...



iesira in curba deneului...



intrarea in deviere deneului dinsper curba ...








Germany

Multumim Rocklee :)

Si o întrebare..... Dupä finalizarea reparatilor de la "groapa Aciliu", se reluarea circulatiei....CÂTI KM EXACT SUNT DE LA DEVA - PÂNÄ LA FINALUL AUTOSTRÄZII DINCOLO DE SIBIU (inclusiv centura SB)? Cumva 117 km ?

mishu77

Cam 129 - 130 km de la Deva pana in capat la Sibiu. Ar fi cam asa:

Deva - Orastie - 30 km
Orastie - Sibiu - 82 km
Centura Sibiu - 17 km

Posibil tronsoanele sa aibe si ceva metri in plus dar nu ii stiu exact. Centura Sibiu parca avea 17,2 sau 17,5 km

Germany