Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

carutasul

Quote from: Germany on September 02, 2016, 08:20:45 PM
Dacä chiar vor termina, ne vor cam da o palmä tuturor de aici de pe forum :) Nimeni nu a crezut cä vor termina pânä pe 30 Septembrie, si ce e drept, cam totzi i-am bârfit :)

Problema aici e ca e mai putin important daca ei au capacitatea sa conduca un santier. Problema e ca deocamdata nu au aratat ca au capacitatea birocratică ( in sensul bun al cuvântului) de a face managementul marilor proiecte pe care le avem in faţă.  După părerea mea oricum nu e o idee bună să se implice în construcţii, decat in mod limitat ( lucrări mai pretenţioase, urgente, în zone de interes istoric unde nu e o idee buna sa mergi pe pretul cel mai mic etc)
Ce aş mai vrea să elucideze, dacă se poate este următorul lucru: atunci cand Impregilo le-a propus tunel, ei le-au sugerat această solutie, mai ieftină, sau nu le-au sugerat nimic şi i-au aşteptat "la cotitură? Că si asta e o discuţie, dacă între furnizor şi beneficiar a fost o relaţie constructivă sau de "dat la gioale"

ciprebbe

Ai vazut tu firma italiana sa nu dea la gioale?  :))
Eu v-am spus ca se poate executa în 42 de zile. La ce materiale folosesc acolo mai scurtează termenul. Nici Bechtel-ul nu a lucrat așa.  Clar ca se sufla și în iaurt.
Sper sa se apuce și de celelalte zone cu probleme, mare parte expuse de adiarc. Pe calea de rulare mai e acea mica problema la 2-300m de groapa și câteva trambuline serioase în rest se poate circula. (Nu am ajuns după groapa spre Sibiu)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vancouver

Quote from: dr4qul4 on September 02, 2016, 03:23:56 PM
si oricum, compactata bine, si cu atata geotextil intre straturi, se va comporta oricum ca o bucata de beton care insa va permite si scurgerea apelor.

Nu, n-ai inteles. Nu este vorba de nici o scurgere. Rolul pietrisului este ca apa SA NU POATA URCA DE JOS IN SUS. In straturi mai compacte apa urca prin asa-zisul fenomen de capilaritate. Ori in pietris golurile dintre pietre sunt SIGUR MAI MARI decat vasele capilare prin care apa poate sa "curga in sus".

Asa ca important este altceva: IN TIMP sa nu vina de sus apa cu aluviuni, care sa ajunga sa umple golurile din pietris si astfel sa permita ulterior apei sa vina si de jos.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

rocklee


panda_no 5

Abia m-am intors dintr-un drum Bucuresti Budapesta Bucuresti.
De inlocuirea benzinariilor mobile de pe A1 cu statii permanente se mai stie ceva?
Sunt bune si astea in loc de nimic, dar.......
Discrepanta este foarte mare fata de benzinariile din Ungaria.
Astazi stand intr-un mic repaos intr-o statie Petrom am constatat ca doua masini cu numere de Germania ( erau impreuna in mod cert pentru ca au intrat simultan in spatiul de servicii ) au incetinit si dupa ce au vazut despre ce este vorba au iesit din spatiul de servicii fara sa mai opreasca.
In nici 5 minute inca o masina cu numere de Viena a facut acelasi lucru.

Cred ca s-a uitat de benzinarii sau poate ca oficialitatile considera problema rezolvata?????

A si inca ceva.
Poate ca pe panourile informative pe care apare " Conduceti prudent" poate ca mai bine ar scrie "NU MAI OPRITI PE BANDA DE URGENTA" si "CIRCULATI PE BANDA 1".

Anonymous Rider

Quote from: panda_no 5 on September 02, 2016, 10:35:04 PM
A si inca ceva.
Poate ca pe panourile informative pe care apare " Conduceti prudent" poate ca mai bine ar scrie "NU MAI OPRITI PE BANDA DE URGENTA" si "CIRCULATI PE BANDA 1".


Asta cu mesaje referitoare la "oprirea pe banda de urgenta" si "tineti dreapta" ar fi geniala, mai ales acum cand 90% din populatie invata sa utilizeze autostrada, mai ales in zona Nadlac - Vuia si Deva - Sibiu.
Referitor la "banda de urgenta", weekendul trecut pe Traian Vuia - Timisoara, era o masina de politie care dadea amenzi pentru cei opriti. Nu-mi dau seama daca au fost mai multi, dar cel putin unul l-am vazut eu din mers. Politistul era cu procesul in mana iar soferul atunci instala triunghiul reflectorizant.

panda_no 5

De inlocuirea statiilor de benzina mobile cu statii de alimentare normale, nu se mai stie nimic?
Chiar si la cele mobile, unele retele de carburanti si-au montat stalpi metalici inalti pentru a fi vizibili de la distanta.
Speram ca poate s-a luat vreo decizie, care inca nu a ajuns la noi, prin care statiile mobile sa se transforme in statii normale de alimentare.
Abia dupa aceea pe linga ele se pot dezvolta si alte activitati.
Pe A2 spre Constanta, cu toate ca sunt doar 200 de km, vara nu ai loc sa arunci un ac in unele statii de alimentare.

ioio_viola

E stupida faza cu benzinariile. Si eu am facut la fel, am intrat am vazut ca e coada mare la pompa si am plecat mai departe desi eram pe rosu. Tot avantajul de a merge pe autostrada il pierzi stand la coada.

bogdymol

Aseara pe la ora 23 in parcarea de pe A1 de langa iesirea Pecica (jud Arad), pe sensul spre Ungaria, era coada de vreo 10-15 masini la mini-benzinaria Petrom. Decat sa astepte atata, soferii erau mai castigati sa mearga tot inainte, iar la prima iesire (Nadlac/ultima iesire din Romania) sa se dea jos de pe autostrada si sa alimenteze la una din cele vreo 7 benzinarii cate sunt in localitatea Nadlac.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

panda_no 5

Se mai poate iesi din tara si prin vechea vama de pe DN 7?
Pe 28 se iesea din tara pe 6 benzi si tot s-a stat mai mult de jumatate de ora.
Pe 01.09 pe iesirea din Romania se iesea doar pe 4 benzi si coada era si mai mare.
Si inca o observatie
Pe drumul classic pe DN7 intre Deva si Arad atat la dus ( sambata) cat si la intors ( vineri ) trafic neasteptat de lejer.
S-a mutat traficul deja?

mishu77

Pai o zis cineva vreodata ca se inchide vechea vama ? :) Normal ca se poate folosi. De altfel transporturile de animaleparca numai pe acolo pot trece. Si traficul da sa cam mutat. Lumea prefera autostrada.

fuscobal

Sper sa nu astepte si finalizarea celor 3 loturi Lugoj - Deva inainte de a se licita construirea benzinariilor pentru ca va fi crunt sa te chinui cu mini-benzinariile alea de la Sibiu la Nadlac !

scufundac

#30027
Sunt nou pe forum, deci va rog sa ma scuzati daca spun prostii, dar am si eu o nedumerire.

La centura Bucuresti ati zis ca nu s-a gandit la exproprierile pentru bretelele temporare.

Quote from: adrian rosca on September 01, 2016, 12:53:28 AM
Recapituland, peste apeducte trebuie construit un mic pasaj, momentan fiind executate cam jumatate dintr-o culee si un pic din cealalta

Aceste culei sunt paralele cu apeductele si au o pozitie oblica fata de drum. Ca sa se finalizeze culeile trebuie intrat in drumul vechi si traficul ar trebui deviat pe bretele temporare, la stanga si la dreapta drumului actual. Pana acum nimic deosebit. Dar, acum vine problema: cand s-a facut planul pentru exproprierile suplimentare, s-a luat in calcul strict amprenta pasajului si nu s-a gandit nimeni la bretelele temporare, vezi zona marcata din extrasul de planul de amplasament de mai jos (zonele hasurate reprezinta suprafetele nou expropriate):

Asa ca bretelele au o mica hiba juridica, pam, pam!

Cum au rezolvat atunci problema in zona de 200 m unde se reface autostrada?




Am facut captura din filmuletul cnadnr si acolo nu pare ca incape totul (drumuri de serviciu, taluzuri, autostrada) in cei 70 de metri (corectati-ma daca spun prostii) expropriati pentru autostrada. S-au inteles cu proprietarii? Eu expropriat in plus?
Ma poate lamuri cineva? Multumesc.

dr4qul4

ce treaba are una cu alta? o bretea ocupa mult mai mult loc decat un drum de santier.Breteaua nu merge paralel cu drumul cum o face drumul de santier. In plus, la Cunta avem debleu, ceea ce inseamna ca exproprierea a fost facuta pe o distanta destul de mare. Iar drumul de santier a fost acolo de la inceput, de pe timpul lui Imbecilio.

Oricum, o autostrada are 26m latime. Cu rigole si tot nu ajunge la 50 m. Culoarul de 70 m nu se mai foloseste.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

NGC

Quote from: mishu77 on August 30, 2016, 04:02:51 PM
Parca la un moment dat se vorbea ca, podurile peste CF se fac ca sa permita dublarea si electrificarea liniei. Ori cel de la nodul Grind e cam ciudat, nu stiu despre inaltime, dar o eventuala dublare trebuie facuta cu reconfigurarea traseului, iar o reconfigurare a traseului probabil ca ar scadea viteza de deplasare (nu ca acum ar fi ceva extraordinar :) ).

Quote from: Europiu on August 30, 2016, 05:47:39 PM
@mishu: I-am pus mai demult aceeasi intrebare lui @rocklee, "cat de larg e pasajul, permite dublarea liniei?" si el zicea ca ar fi loc destul.

Probabil este doar o problema de unghi.





Quote from: mishu77 on August 30, 2016, 04:02:51 PM
Si breteaua care se desprinde din sensul giratoriu si merge pe sub pasaj catre autostrada pare cam fragmentata, dar poate e doar o iluzie optica si in teren nu se va simti la fel cum se vede in poze.

In breteaua aia de fapt se unesc doua bretele.