News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 48 Guests are viewing this topic.

Ranger

Si pe versantul opus, cel cu gara Aciliu, situatia nu este mai imbucuratoare






Oare unde or fi drenurile, rigolele, canalele de scurgere?

Ranger

Cu o adanca mahnire in suflet, am plecat mai departe spre "groapa". Si, desi eram doar la cativa metri de asfalt, astazi am mers mai mult pe jos decat saptamana trecuta. Pe dealurile astea ti-e si frica sa calci, nu sa intri cu masina. Iar autostrada pustie


Sau nu chiar. Autostrada pustie e, totusi, circulata :D


O privire care nu poate spune decat: "Fraiere, sunt mai smecher decat tine!" Sau, cel putin, asa am perceput-o eu la momentul acela


Si uitasem: in zona debleului, pe langa urme de oi si vaci, se vedeau si urme de porci. Nu mi-am putut da seama daca erau mistreti sau vreun cioban isi luase si scroafa pe langa turma. Totusi, nu ar fi haios ca o organizatie ecologista sa ceara ecoduct peste debleu? :))

In drum spre locatie am vazut trecand pe autostrada un SUV negru insotit de doua masini de politie. Vreun ministru, ceva? Sau poate insusi dl consilier de stat Drula intr-o vizita de lucru? :D Oricum, pana am reusit sa ajung eu, plecase. Probabil intrase doar sa-i salute pe oameni.

Ranger

Sa continuam cu zona in care s-a demolat autostrada. La fel, o poza cat mii de cuvinte




Probabil ca inca tin sub supraveghere alunecarile de teren. Ca de tinut sub control, greu de crezut...


Pe unde te intorci, doar pamant luat de ape




O imagine generala si dezolanta a dezastrului



Ranger

Cand am ajuns eu mai ramasesera cativa angajati ai CNADNR, probabil de la Brasov (cei cu portocaliu)


Insa, se lucra, nimic de zis. Aveau in teren un buldozer si doua excavatoare. Si vreo 10-15 camioane intr-un dute-vino etern.











Ranger

Si cateva imagini mai de aproape. La fel, fara prea multe comentarii ca sunt de prisos













Ranger

Apa si-a creat propria albie


in timp ce canalele sunt uscate


Aici probabil si-a facut vizuina roscovana de mai devreme. E chiar sub drum, asa ca are liniste


Iar aici aduceau pamantul excavat


In final, sa nu uitam ca avem o tara frumoasa. Doua satuce ascunse printre dealuri
Amnas


si Aciliu


Pacat de munca depusa pentru o lucrare neutilizabila. Un obiectiv bun doar de pozat  >:(

bogdix

#28686
Quote from: gruiarew on May 20, 2016, 07:36:42 PM
Bogdix scuză-mă dar nu-s cam multe? Nu prea înţeleg unde o să o scoată pe cea de la Sînandrei. Nu-s prea aproape? E unu şi la Giarmata. Dacă tot e să se facă cva nu mai bine se face un nod mai mare decât o puzderie de noduri mici? Mă gândesc că nu stă toată lumea pe waze să vadă care nod e blocat. Oricum DJ691 din câte ştiu e destul de prost. Lărgirea la 4 benzi + prelungirea centurii până în DN6 parcă ar fi mai benefic după capul meu.
Si eu sunt de parere ca nodurile propuse de CJ Timis sunt doar o mandrie locala a unor politicieni nespecialisti si cinestie ce interese locale. Grav ca ajung sa fie promovate pe fonduri UE. Caci fezabile... nu prea cred ca 2 amarate de DJ-uri (cele de la Sanovita si Bethausen) vor genera trafic prea mare prin nodurile respective. Plus ca exista deja noduri la cca. 6 km de fiecare (nodul Topolovat si nodul Traian Vuia).

Pe de alta parte, informatia cu Sinandreiul e gresit perceputa. Nu se face nod la Sanandrei. Proiectul de care vorbesc e un drum de legatura de la A1 spre Timisoara pe Calea Aradului (se stie cat de proasta e legatura prin Giarmata in prezent). Acel drum porneste din intersectia DN69 cu DJ691 si are vreo 10 km pana la autostrada. Iar in zona intersectiei, va fi o amenajare denivelata (directia principala nu va mai fi Arad-Timisoara pe DN69 ci A1-Timisoara). Dar si Sinandreiul e acesibil pe acolo, asa ca "stirea senzationala" a aparut.

aditd


infraAdi_ro

Quote from: Ranger on May 20, 2016, 07:52:30 PM
Ici-colo, cate un semn ca cineva se mai intereseaza de situatia din teren. Oare?!



@Ranger felicitari pentru poze si reportaj.
In poza asta se vede o borna de-a topografilor......Ei is cat de cat ordonati in santiere:) isi fac treaba bine
Romania are un viitor doar daca are prezent!

GDPR

#28689
,,Traseul este într-o linie relativ dreaptă între Boiţa prin Ţara Loviştei spre Sălătrucu, prin nodul localităţii Perişani, prin nodul satului Mlăceni". Pana la urma e nodul sau nordul? Iar Mlaceniul e cam in munte, ca sa ajungi acolo dinspre Salatrucu trebuie vreo 5-6 km de tunel daca nu ma insel. Unde mai pui ca mai e si situl Natura 2000 Muntii Fagaras acolo.
Sau domnu' Goga vorbea de varianta 7 si nu am inteles noi?  ;)




cutter

Ranger: felicitări pentru reportaj și, în special, pentru comentarii, chiar ai talent. Aș fi vrut să fiu la fel de încîntat de ce e în teren, dar nu am motive - am făcut și eu un reportaj acolo în octombrie, acum e mai degradat, era de așteptat. Să sperăm că planul de remediere a situației al dlui. Homor și al celor din CNADNR va reuși.

Quote from: Ranger on May 20, 2016, 07:56:12 PM
In drum spre locatie am vazut trecand pe autostrada un SUV negru insotit de doua masini de politie. Vreun ministru, ceva? Sau poate insusi dl consilier de stat Drula intr-o vizita de lucru? :D

Dl. consilier de stat, ce-i drept are o mașină de serviciu - din fericire nu e un SUV negru, ci ceva mai puțin 'de ștab' - dar o folosește cam o dată pe săptămînă (în rest se deplasează cu acest vehicul surprins în Piața Victoriei - cel galben), așa că nu era el :)


GDPR

O intrebare: bucata asta vv n-ar trebui excavata complet pana in podet?


Ranger

@Cutter: Faina bicicleta, dar aia portocalie e mai tare  :p
Pe marginile autostrazii e de lucru mult si bine. Ecologizare nu s-a facut deloc. Iar drenajele... ce sa mai spun, ati vazut cu totii cum arata. Partea buna, ca sa spun asa, si cel putin in locurile in care am fost eu, e ca asfaltul arata OK, nu e degradat. Insa, nu putem stii ce e pe dedesubt. Asteptam cu mare interes rezultatul expertizei. Cat despre onor dom' Homor, il asteptam sa-si instaleze biroul pe santier  :D

@Adrian Rosca: Ma gandesc ca au lasat pamantul acela pentru a asigura o rezistenta podetului

@Alecu: Voi incerca mai tarziu sa pun un filmulet cu coloana oficiala


GDPR

Aha, ca un fel de berma, ca podetul sa nu isi piarda stabilitatea din cauza impingerii pamantului de pe cealalta parte. Makes sense.

adiarc

Ranger....Multumesc de poze....trist..trist.......cu un buldozer si 2 excavatoare ne mai prinde o iarna cu autostrada închisă .Mi se pare incredibil ca o companie cu 6000 de angajați !!!!!!! ,doar atat a reușit sa mobilizeze.....

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura