News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 41 Guests are viewing this topic.

AdrianB1

Quote from: Europiu on November 03, 2015, 07:46:21 PM
Ce intrebari as avea: (i) cum previi ca posibilele surpari sa nu-ti obtureze gura tunelului? (ii) intuiesc corect ca adancimea tunelului este determinata de pozitia planului de alunecare? (sper ca se numeste asa).
i) gura tunelului o scoti in afara astfel incat deasupra si pe laturi sa nu ai teren care sa se poata surpa. Aici avand viaduct in unul din capete il legi de viaduct si sapi cat e nevoie ca sa nu ai alunecari posibile spre imbinarea lor
ii) nu neaparat, conteaza si unde vrei sa il conectezi (la viaduct, de pilda), de panta maxima admisa (nu faci autostrada cu panta de 15 grade indiferent de planul de alunecare), un tunel solid e un element de stabilizare in deal. Depinde foarte mult si de configuratia terenului, la terenuri slabe nici nu iti trebuie planuri de alunecare ca sa se surpe - vezi exemplul cu nisipul. Daca intereseaza pe cineva pot sa intreb un geolog bun (profesor de geologie si inginer la explorari la Romgaz), dar trebuie sa stiu intrebarile exacte pentru ca el poate sa imi povesteasca 2 ore la rand fara ca eu sa pot reda aici toata discutia.

dorum

#24931
@colinb73 fara sa promit nimic, incerc sa mai dau o fuga pe TL2 saptamana asta....

PS: chiar si direct impactat (in bine, normal) de o eventuala deschidere cat mai curand a TL2, as prefera o deschidere cu lucrarile  FINALIZATE, undeva in primavara, sincer....

adiarc

Din lipsa de timp nu am putut merge si in alte părți .....dar nici macar nu contează pt ca nu se lucrează.....o sa ajung si acolo
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

#24933
^^^ Poate apuci sa arunci o privire si in zona de dinainte de viaduct, pe sensul Sebes - Sibiu.
In acea zona, TRANSELECTRICA trebuie sa schimbe un stalp pentru linia de 400 KV, din cauza unor alunecari de teren.
Coordonatele GPS ale stalpului sunt 45°51'11.22276", 23°51'34.95718" si se pot introduce direct in Google Maps.
Arunca o privire daca se vad ceva probleme si in zona autostrazii, daca poti.

Quest

LD3 la capat de lot, vedere de pe DN68A catre Cosevita, zona viitorului viaduct pe DN68A peste A1.

Colegii care stiti mai bine PT al acestui lot, ce lucreaza Teloxim la terasa care se vede in prim-planul setului de 3 poze ? E viitorul traseu temporar ptr DN68A pe perioada cit se construieste viaductul ? In prima poza, in plan secund, de ce latimea viitoarei A1 a intr-atit de mare ? Sau e astfel intrucit e baza mare a trapezului de terasament ?







Tot acolo dar vedere catre Ohaba.


Vedeti si randarile lui Delacroix.
Common sense will get you far !

adiarc

poze proaspete de ieri. (multumesc mult sursei )
no comment.







PS - mai avem CNADNR ? mai exista acel neaga - neaga tot ?( cu n mic ).....se ocupa cineva de problemele infrastructurii romanesti ?
sat fara caini
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Daniel_I

Sa tragem o speranta dupa depunerea mandatului lui Dr. Ponta, noul guvern va numii in sfarsit un sef cu adevarat la CNADNR, si nu un Neaga, care din biroul sau, vede totul roz, da declaratii in presa ca totul e sub control, si realitatea de pe teren, de pe forumuri e sumbra de tot .
On The Road

Ionut

^ Pentru CNADNR aveti topic. De ce nu discutati acolo despre propunerile la CNADNR si MT?

horatiu.cosma

Din informatiile de pe forum, se implinesc curand 3 saptamani de cand finisoarele s-au mutat la Sanovita pentru a poza stratul de uzura pe al doilea sens al autostrazii Timisoara Lugoj lot 2. Vremea a fost buna, deci la 1-1.3 km pe zi, ar trebui sa se apropie de Izvin. Daca e asa, atunci toate sansele e sa circulam in decembrie pe lot.

IlisescuV

Azi am avut un drum Timisoara Brad si retur. Din pacate nu am avut timp sa ma opresc pentru poze.
Din drum se vede cam asa:
- lot 4: lucreaza timid la continuarea zidului de sprijin la barajul Mintia (cativa oameni) si au mai ridicat terasamentul. Statia de asfalt lucra si erau circa 20 de camioane la incarcat. La debleul de la Branisca era un excavator sus in deal care mai misca ceva. Atat am vazut din DN.
- lot3: s-au apucat de ridicat terasamentul dintre calea ferata si DN la nodul Grind+ multe utilaje in zona nodului. Pe restul lotului erau destule utilaje la munca. La capat de lot cred ca pregatesc trecerea provizorie pentru DN (pozele puse de @Quest) si la iarna se apuca de debleu.
- lot2: la nod Marginea  au ridicat mult terasamentul intre DN si CF (cam repede fata de ultimele poze, imi ie sa nu o faca lata ca la Aciliu). La nodul Traian Vuia asfaltau de dimineata.

AUT_XY

Hello !

I wanted to ask now after a long time again, if there are any new news about the highway part "A1 Izvin-Sanovita" ?
Is it goint to be openend really for sure on the middle of december 2015?


What about the closed again part of the highway beetween Sebes - Sibiu?
When will the repairing be end? When will it be openend again?
What kind of reparing is there going on now?

alecu26

Quote from: Granata06 on November 02, 2015, 01:18:59 PM
O poza care surpinde un segment de autostrada din Turcia (Civil Engineering Discoveries - faceebook)



Debleul este executat frumos, daca este si corect nu pot sa ma pronunt. Insa, daca era asa ceva in Romania prima intrebare era: De ce nu au facut tunel? Eh....avand in vedere problemele de la Aciliu, va intreb aceeasi chestie.
Așa putea pune pariu ca e executat de Bechtel Enka.  Ankara Gerede au făcut ei prima data înainte de a începe turul balcanic la autostrăzi.  Și la aciliu pentru a mia oară ....nu marele dublu are probleme. De ex. Câți metri are debutul de la gilau?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

O știre comuna și pt a1 și a3? 3 betoniere cu numere de UMB mergeau dinspre deva spre Sebeș pe autostrada. Chiar așa sa scadă ritmul pe lotul 4?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

Vrei sa spui ca debleul de la Aciliu nu are probleme ?daca da , mai uitate odata la pozele mele de ieri , in care sunt crapturi de metri adancime si latime....in vf dealului.....oricand se poate duce naibii debleul.....e f clar
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Are you coming to Romania again :)? Probably Sanovita-Izvin will be finished by the end of the year, but we will now more info in the following days. For the closed highway between Sibiu and Sebes, the constructor has not started the reconstruction yet, so probably it will stay closed for another 6 to 12 months.