Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 32 Guests are viewing this topic.

alecu26

Salini-Impregilo va termina. Aldesa....NU.

Pe Sebes-Turda in 2016 am avea sanse sa termine Porr. De TS ma indoiesc. Au totusi 3 poduri peste Mures. Chiar si lucrate cvasi in paralele....se poate intampla orice....si sa nu termine.

Lotul 1 si 2....nici o sansa.

Campia-Tgm...nici o sansa.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

udar

A inceput carpeala pe Tim-Arad  pe ploaie...       
Au reaparut gropitele....:(

cosmin74



Sperăm ca anul acesta să inaugurăm 55 km de autostradă din cei 200 km aflaţi în lucru - oficial CNADNR
1
Aproximativ 200 de kilometri de autostradă se află, în prezent, în lucru la nivelul Companiei de Autostrăzi şi sperăm ca, până la finele anului, să finalizăm 55-56 de kilometri, a declarat, miercuri, într-o conferinţă de specialitate, Renata Bendeac, director general cu preluare de atribuţii în cadrul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România /CNADNR/.
29  0
'La nivel de companie, pot să vă spun că există, la acest moment, în jur de 200 de kilometri de autostradă în lucru şi sperăm să finalizăm 55-56 de kilometri până la finele acestui an. Este vorba despre autostrada Nădlac - Arad, Lotul I, apoi 6 kilometri din autostrada Nădlac - Arad, Lotul II, până la Pecica, astfel încât să poată fi folosită autostrada pe Lotul I, în condiţiile în care şi partea ungară va finaliza autostrada dinspre punctul de trecere a frontierei pe la Nădlac. În caz contrar, se va folosi vechiul drum de trecere a frontierei de la Nădlac, se va intra pe drumul de legătură pe autostradă, se va merge pe primul tronson de autostradă. Mai sunt 22 de km din Orăştie - Sibiu, Lotul II, şi sectorul de autostradă Timişoara - Lugoj, Lotul II să fie finalizat până la Topolovăţul Mare', a precizat Bendeac.

Potrivit directorului CNADNR, sumele alocate pentru absorbţia fondurilor europene în România sunt extrem de importante pentru Compania de Autostrăzi, acestea fiind în strânsă legătură cu aprobarea Master Planului General de Transport.

'Toţi ne dorim să facem autostrăzi în România. Ştiu că pare un clişeu, dar acesta este adevărul. Demararea unei lucrări de autostrăzi se face destul de greu. Absorbţia de fonduri europene pentru Compania de Autostrăzi este o prioritate, întrucât fondurile europene sunt foarte importante la momentul ăsta în România. Ele sunt în strânsă legătură cu aprobarea Master Planului şi prioritizarea acestuia. Sumele alocate pentru absorbţia fondurilor europene în România sunt destul de importante. Ne referim atât la sumele rămase din Programul Operaţional Sectorial 'Transport' 2007 - 2013, care se va încheia la 31 decembrie 2015, cât şi la următorul program operaţional, până în 2020. Sperăm ca şi anul acesta, la fel ca şi anul trecut, să avem un grad suficient de mare de absorbţie, astfel încât la 31 decembrie 2015 să putem să spunem că am luat cât mai mulţi bani de la Comisia Europeană', a spus Renata Bendeac.

Informaţiile publicate de ECONOMICA.net pot fi preluate de alte publicaţii online doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. http://www.economica.net/speram-ca-in-2014-sa-inauguram-55-km-de-autostrada-din-cei-200-km-aflati-in-lucru-oficial-cnadnr_89620.html#ixzz3GIiiUr7N
http://www.economica.net/speram-ca-in-2014-sa-inauguram-55-km-de-autostrada-din-cei-200-km-aflati-in-lucru-oficial-cnadnr_89620.html

tonică

promit sa iau textul asta si sa i-l trimit pe mail lui nea bendeac asta, fix de revelion.. ;)
altfel macar aflam ca nazuintele lor sunt totusi atat de minimaliste incat aproape ca nu folosesc nimanui. Aflam ca din lotul 2 vor sa deschida doar de la pecica inspre granita pentru ca acolo, mai mult ca sigur sa revii pe drumul de legatura. Doar colegi de-ai nostri ce vor folosi aceea portiune si asta doar pt a o fotografia, sa ne minunam cu totii de realizare caci altfel cine merge pe centura, iese pe dn apoi la pecica intra pe autostrada ca sa reintre pe dn? Mi s-ar fi parut normal ca daca tot sunt nazuinte electorale macar sa fie mai sportnice, mai grosolane, macar sa-ti pui in cap sa termini tot lotul 2 pecica-arad ca nu-i asa greu..Dar na....

Eurocopter

Hooopaa, nu stiu daca v-ati dat seama dar reiese cumva din comunicatul asta de presa ca a zburat Neaga? Nea Bendeac asta e de fapt o ea, prenumele fiind Renata. :)

nedcatalin

Eu nu inteleg ce impedimente sunt in deschiderea de la nod Pecica la nod cu centura Arad? Parea sa fie portiunea cea mai avansata din tot lotul 2, comparativ cu zona dintre nod si lotul 1.

igorashu

Quote from: Eurocopter on October 16, 2014, 01:55:07 PM
Hooopaa, nu stiu daca v-ati dat seama dar reiese cumva din comunicatul asta de presa ca a zburat Neaga? Nea Bendeac asta e de fapt o ea, prenumele fiind Renata. :)
Nu cred, din organigramă pare să fie adjuncta pe rutier: http://www.cnadnr.ro/pagina.php?idg=47

Eurocopter

E directoare demult in MT. Dar in comunicatul de presa scrie director general cu preluare de atributii.

M-Power

Oare au curajul sa faca vreo estimare oficiala in legatura cu sumele pe care sigur le vom pierde in dec.2015 (de pe exercitiul 2007-2013) din cauza strategiei asumate de taraganare si "schimbare a modificarii" in superbul masterplan?

alecu26

probabil ea este acolo pe filiera politica. Nu a avut de a face cu drumurile pana acu ceva timp cand a ajuns in CNADNR, directoare peste autostrazi. Totusi, Neaga, chiar economist e demult vreme in CNADNR si conducea directia de concesiuni.

Nu stiu ce sa zic...posibil sa fie impinsa incet incet in sus, ca e de porc sa fie pusa direct director general...dar tot nu ar fi frumos. De la un anumit nivel in jos...totusi ai nevoie de tehnocrati, altfel totul se duce dracului...inclsuiv pozitia ta ca politician. Eu de aia eram mare fan Mircea Pop.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mishu77

Perfect de acord cu tonica cred ca ar trebui sa ii blocam email-ul daca duduia o sa mai fie pe atunci in CNADNR sau in pozitia de unde a declarat acum (daca nu e o greseala a ziaristilor). Adica termini 6 KM pana la nod Pecica si restul unde mai e de pus stratul de uzura si sa refaci taluzarile ii lasi in plata domnului .... OMG

Quest

#18221
Quote from: mishu77 on October 16, 2014, 03:05:02 PM
Perfect de acord cu tonica cred ca ar trebui sa ii blocam email-ul daca duduia o sa mai fie pe atunci in CNADNR sau in pozitia de unde a declarat acum (daca nu e o greseala a ziaristilor). Adica termini 6 KM pana la nod Pecica si restul unde mai e de pus stratul de uzura si sa refaci taluzarile ii lasi in plata domnului .... OMG

Misule, calmo, calmo! Daca ai citit postarile de zilele trecute referitoare la Arad - Nadlac ai observat ca toata lumea (autoritati + constructor) recunoaste faptul ca drumul de legatura mai are probleme serioase si se pare ca nu sint pregatiti nici sa dea drumul macar la masini mici dupa Pecica ptr ca nu e rezolvata problema coboririi temporare de pe A1 la pasajul cu DJ709J care merge in Nadlac la vechiul PTF. Asadar toata lumea jos de pe A1 la Pecica, chiar daca lotul I cel catre Nadlac e intr-un stadiu deosebit de avansat.
Common sense will get you far !

gdaniel

Pentru restul lotului 2 (adica de la nod Pecica pana la centura Arad) parca mai era de facut umplutura la traversarea peste calea ferata, pe partea spre Pecica, asa ca nu e chiar totul rezolvat pana la stratul de uzura...

mishu77

E adevarat dar nu cred ca este 1 KM pentru umplutura, oricum nici dupa DN7 catre Nadlac nu cred ca este terminat terasamentul, mai ales ca erau acolo niste ultilitati care trebuiau mutate daca bine imi aduc aminte. Daca tot faci de la lotul 1 pana la nod Pecica il faci pana la calea ferata. oricum sunt doar vorbe electorale in vant in afara de Lot 3 Cunta - Saliste nu se va da drumu la nimic anul acesta.

horatiu.cosma

Chiar si Cunta-Saliste, cu mari semne de intrebare...