News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 61 Guests are viewing this topic.

Zorbas

salut
plati pentru cimitir

EXPRES FUNERARE   64,500.00   LEI   CONSULTANTA DE SPECIALITATE SI STRAMUTARE A CIMITIRULUI NEAUTORIZAT COMUNA BRANISCA, CTR.92/57891/03.10.2014
EMI MARCULESCU DAN OCTAVIAN   64,500.00   LEI   CONSULTANTA DE SPECIALITATE SI STRAMUTARE A CIMITIRULUI NEAUTORIZAT COMUNA BRANISCA, CTR.92/57891/03.10.2014

Zorbas

si tot de pe A1

STRACO GRUP   4,569,698.18   LEI   CONSTRUCTIA AUTOSTRAZII ORASTIE-SIBIU CTR.92/32502/07.06.2011

SB76UFO

Azi la Sibiu a plouat aproape toata ziua destul de tare, probabil si in zona Aciliu. Nu vreau sa par rau intentionat, dar mi-as dori sa ploua asa cateva saptamani, sa puna la grea incercare stabilitatea terenului din zona autostrazii si poate chiar sa amane deschiderea tronsonului pana la finalizarea lui in intregime (m-am saturat sa vad loturi deschise circulatiei "doar pentru a da bine").
"Prostia este eternă și invincibilă"

Ionut

Se poate lucra la debleu si dupa ce finalizeaza calea de rulare si se da in folosinta. Deci nu mai cobi. :)

rudolf.s

Niște alunecări de teren serioase sunt destul de periculoase pentru o autostradă, chiar și proaspăt deschisa. Sper ca știu ce fac și iau un calcul toate riscurile.

Danny550394

#18245
Quote from: Ionut on October 18, 2014, 09:09:33 AM
Se poate lucra la debleu si dupa ce finalizeaza calea de rulare si se da in folosinta. Deci nu mai cobi. :)

Banuiesc ca se va circula doar banda a-II-a pe ambele sensuri pana la finalizarea lucrarii (in zona debleului).

Pe mine ma incanta si asa. M-am saturat de Apoldu de Sus si Miercurea. :D

Ionut

Daca nu vor termina lucrarile la debleele cu probleme inainte de inaugurare, cu siguranta vor fi restrictii de viteza in acele zone. Nu cred ca vor inchide banda 1, probabil vor folosi, daca vor folosi, doar banda de urgenta. Oricum ne hazardam cu aceste predictii pentru ca nu se stie daca intr-adevar vor da drumul la circulatie. Vom vedea mai clar in vreo 10 zile cum stam dupa ce zboara din nou Eurocopter pe lotul Impregilo.

radutm

Ieri a fost premierul la Arad si trebuia sa viziteze autostrada:
Quote Termenul dat de Ponta pentru autostrada: inaintea ungurilor
Nereuşind să-şi atingă, din cauza ploii, obiectivul de a verifica la faţa locului situaţia autostrăzii Arad- Nădlac, premierul Victor Ponta ne-a spus, la conferinţa de presă de la Astoria- de după întîlnirea cu oamenii de afaceri- ,,termenul" finalizării: înainte ca ungurii să ajungă cu autostrada la Nădlac. Adică, în primăvara-vara lui 2015. Nu mai revenim asupra motivelor, invocate de mult prea multe ori şi exploatate ,,la sânge" politic de către actualii şi foştii guvernanţi.

Sursa: http://www.aradon.ro/termenul-dat-de-ponta-pentru-autostrada-inaintea-ungurilor/1468591
cont inchis

adiarc

putem sa-i aratam cu degetul pe unguri...dar cand vom avea minim 2600 de km de autostrada si ei nu mai construiesc deloc ( acum au aprox 1300 de km , la o suprafata aproape  la jumatate fata de cea a Romaniei ) , asa ca .....un pic de bun simt n-ar strica...dar cred ca le cer prea mult , mai ales in campanie
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Calin

 Ba stam chiar mai rau, Ungaria are cam 90000 de km patrati in timp ce Romania are aproape de trei ori mai mult..... cam 238000 de km patrati......Deci raportul suprafata /kilometri de autostrada ne este chiar mai nefavorabil.......

horatiu.cosma

O coparatie buna ar fi suprafata de campie/km de autostrada, ca la unguri nu exista nici macar dealuri.

adiarc

#18251
nici asta nu e o scuza.....ne putem uita la Polonia , Croatia , Slovacia , tari cu relief similar ...ca sa nu facem comparatii cu tari care sunt de sute de ani democratii...
sau putem vedea cat ne-a trebuit sa facem , de ex , autostrada Soarelui.....din 1987....pana in 2012.....mare parte la campie....
in incheiere , media de constructie anuala , de dupa 89 este mai mult decat graitoare - aprox 20 de km/an...cum spuneam in trecut...cand ne apropiem de o medie de 100 de km/an , atunci putem vb ca ne-am apucat de autostrazi
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Las ca anul asta e imbucurator, o sa inauguram peste media de 20 de km/an,mai exact 22  :(

Tavi

Noi nu ne putem compara nici cu bulgarii darmite cu ungurii. Asa o dau de gard unii in campanie. Hai ca mai este putin si scapam de gura lor. Nu ne mai luam decat dupa fapte ca de vorbe ne-am saturat. Scuze de OT.

Revenind la A1, cu relocari mai mici sau mai mari la legatura cu Nadlac portiunea aceea este clar ca nu mai este o mare problema. Deci Ndlac - Lugoj este cvasi gata. Ca n-o fi decembrie ci martie chiar nu are importanta cat timp nu se termina si M43 sau cum ii zice. Multumesc sursasecreta pentru update-urile dupa care salivez tot timpul  ;)
Nu inteleg insa de ce nu dau drumul, macar in campanie, la autorizatiile pe Lugoj - Deva?!?! Le e frica sa nu cumva sa lucreze???

florin74

#18254
Le e frica ca vor trebui sa plateasca. Nu vad deloc bine bugetul la anul. Tinand cont si de deteriorarea perspectivelor in Europa, precum si de tot felul de hotarari populiste luate in ultima vreme, banii de investitii in 2015o sa fie si mai putini decat cei din anul asta.