News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 47 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Intr-adevar pare sa nu aiba zone foarte dificile, ar fi de rasul curcilor SALINI_SECOL daca termina inainte UMB-ul  :lol:

Danny550394

Fiind cea mai usoara porțiune ar trebui sa fie gata. Problema cea mare este ca trecerea dintre lotul 2 si 3 nu este atacata de nicio culoare. Nici mancar descarcare arheologica nu se vede in acea zona (Ohaba- Cosava).

tonică

pe de alta parte sunt totusi 15 km! Ca sa-i termine intr-un singur an ar fi trebuit deja sa lucreze la ei cu spor. In afara acestei decopertari eu n-am auzit pe aici ceva vesti din teren...

Danny550394

Alaltaieri am trecut prin zona. Pe lotul 2 se vad decopertarile doar din satelit (desi lotul traversează o data DN68A) iar pe drumul tehnologic in prelungirea A1 la Dumbrava creste iarba. Exista pe forum niste poze cu ceva lucrari la ceva podete.
Pe lotul 3 sa inceput lucrările la terasamente dar doar lângă organizarea de șantier. Sa dea bine ca-i la vedere. Nu am făcut poze ca eram in viteza.

ciprebbe

Nu au autorizatiile inca emise si nu se risca nimeni la lucrari mai ample.
Avem dovada UMB care prefera sa lucreze pe A3 unde au autorizatie si sa o lase mai moale pe A1 lot4.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

faptul ca autorizatiile intarzie atat de mult e o dovada clara de tergiversare ,din partea statului ,  doar trebuie bani pt altceva in aceasta perioada.Jenant si revoltator in acelasi timp , tinand cont ca toate aceste loturi trebuie finalizate pana la sf anului viitor , pt a nu pierde finantarea europeana.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Danny550394

A1 - Lugoj-Deva Lot 1


Asfaltare viaduct Impregilo



Debleu Impregilo



Danny550394

O intrebare:

Incercarea la incarcare a viaductului (sper ca asa-i zice) cand se face si cat dureaza o eventuala interpretare a datelor obtinute?

Daca doresc sa dea drumul la circulatie banuiesc ca ar trebui sa fie facuta rapid.

anacronox

la cat a fost de tranzitat de camioanele de santier si acum cu asfaltarea cred ca asta a fost testul

Danny550394

#18204
In mod normal ar trebui incercat in cea mai defavorabila situatie. Adica vine ploaia, cade debleul si toata lumea stationeaza pe pod si toti conduc TIR-uri  :D.


Un document interesant de la IPTANA despre poduri:
http://www.iptana.ro/romania/download/PARTEA%20III_Poduri.pdf

Earthchild

Quote from: horatiu.cosma on October 15, 2014, 04:44:46 PM
Intr-adevar pare sa nu aiba zone foarte dificile, ar fi de rasul curcilor SALINI_SECOL daca termina inainte UMB-ul  :lol:

Tare mi-e teama ca se vor tine curcile cu aripile de burta de atata ras...    :rofl: :rofl: :rofl:

tonică

din pacate autostrazile nu mai sunt nici macar motiv electoral, dovada vie intr-aceste zile/saptamani. Primul an in care nici macar 1 decembrie nu mai inseamna un deziderat, totul cazand in lancezeala, lipsa de transparenta si indiferenta cu caru'.

alecu26

#18207
Decopertarile sunt foarte usor de facut si rapid. E incredibil cat se poate decoperta cu cateva buldozere in 2-3 saptamani.

La fel si sapaturile....la modul grosier se fac imediat. Problema apare când vrei sa faci compensare de terasamente si sa eviti dubla manipulare.

Lotul 3...e super usor ca terasamente...dar greu ca poduri.

Lotul 2....practic invers.

Nu se va termina nimic in 2015...nici macar UMB...si nu cred ca avem ce tronsoane sa fie gata sa poata fi deschise independent.

Sa le tinem pumnii lui TS. Ei sunt singura speranta. (Nadlac Arad sunt ca si terminate).

Din pacate asta e situatia...in 2014 si/sau 2014 in afara de loturile intarziate MUUULT, se vor deschide doar tronsoanul Gilau Nadasel si tronsonul Tm-Lugoj 2...dar si acestea cu un 20-30% sanse sa nu se deschida totusi in 2015.

Asta performanta. 2 ani fara inaugurari de autostrazi in afara de cele intarziate. 2016....insa vom fi BOSSI. Ceva alegeri in 2016?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Eurocopter

Crezi ca astia de pe Lugoj-Deva 2 si 3 sunt in stare sa duca contractele la bun sfarsit? Daca nu, cu siguranta nu vor fi gata nici in 2016 daca trec prin relicitare. Daca da, intr-adevar in 2016 va fi record cu Lugoj-Deva + Sebes-Turda + Campia Turzii-Tg. Mures + ceva intre Nadasel si Bors daca avem noroc.

Intrebarea e, ce se mai scoate la licitatie la anul?

igorashu