Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 33 Guests are viewing this topic.

MNU

Stii tu vorba aia... "Cin' se-aseamana, se-aduna."?

teocharis

Rus:
Ungaria va termina abia in primavara autostrada Mako-granita in timp ce Ro va deschide segmentul Pecica-Nadlac in Dec '14

inca un ciot care se termina in plin camp, inutilizabil?!?

rin tin tin

Quote from: alecu26 on October 09, 2014, 04:38:12 PM

1) Absoluta dreptate pe mega licitatie de 8 loturi din 2010-2011. S-a scos cerinta respectiva, din cauza ca CNADNR nu a stiu ce sa faca cu restul structurilor de pe autostrada gen...ziduri de sprijin, care se numesc tot ""structuri"" de retinere a pamantului....dar nu gasesc nicaieri ca aceasta ar fi insa scoasa pe Lugoj-Tm lot 2. mai ales ca aici a fost relicitat. Poate va-ti pacalit voi un pic...ati mers exact cu aceasi oferta de la licitatia initiala (cea cu scandalul Colas). Ceilalti constructori fac structuri (cel putin lotul 2) fac structuri de 35 de metri intre fetele culeilor. Probabil UMB are mai mult tupeu din nou, iar pe lotul 3 nu am informatii.

PS: aveti o mica problema cu spatiul disponibil in spatele parapetului (intre parapet si culee), dar se poate rezolva cu un parapet mai rigid. Cred ca un W4 sau W3 ar ajunge.

1) Nu. In anexa 6 pt TL2 relicitare (Cerinte obligatorii de proiectare structurala) acum nu mai apare din start.

PS: corect

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


stangabriel

http://jurnalul.ro/stiri/politica/rus-pana-la-sfarsitul-anului-se-va-putea-circula-pe-autostrada-de-la-arad-la-nadlac-679246.html

Cateva informatii.
"După cum au promis reprezentanţii constructorului, până la finele acestui an, se va putea circula pe autostradă de la Arad până la Nădlac. Însă, din câte am aflat acum, partea maghiară nu va reuşi să termine autostrada până la frontieră, astfel încât va trebui să discutăm cu ei modul în care se va rezolva trecerea frontierei pentru autovehicule, pentru că, după toate probabilităţile, încă va trebui să folosim pentru o perioadă vechiul Punct de Trecere a Frontierei", a declarat Ioan Rus.

Potrivit ministrului, va trebui găsită o soluţie pentru ca autovehiculele să ajungă la vechiul Punct de Trecere a Frontierei (PTF).

"Privitor la noul PFF care, deşi va fi construit în comun, se va realiza în partea română, conform celor stabilite de cele două părţi. În acest moment, există o Comisie mixtă româno- maghiară a Ministerelor de Interne ale celor două ţări, care discută cu privire la tot ceea ce trebuie să mobileze un asemenea PTF", a precizat Ioan Rus.

La rândul său, Adrian Adler, directorul de proiect, a precizat că stadiul fizic al lucrării se situează cam la 75%.

"Structurile asfaltice sunt aproape terminate, iar acum suntem la partea de finisare, dacă pot spune aşa. Avem încă de montat parapeţi, să punem semnalizările, marcajele, lucrăm, de asemenea, la pasajele peste autostradă. Mai avem însă ceva probleme cu rampele la pasaje, datorită ploilor din această toamnă, dar cred sincer că, aşa cum am promis, până la sfârşitul anului, vom putea da autostrada în circulaţie. Având în vedere faptul că partea maghiară nu va termina autostrada decât în primăvara anului viitor, va trebui să folosim un drum de legătură de circa 6 km, de la autostradă la vechiul PTF Nădlac", a susţinut Adrian Adler.

Lotul 1 al autostrăzii Nădlac-Arad măsoară 22,21 kilometri şi este executat de un consorţiu format din companiile Astaldi şi Max Boegl România, la fel ca şi lotul 2.

Conform contractului, lucrările ar trebui finalizate pe 21 ianuarie 2015, dar, având în vedere că nu se ştie cum va fi vremea în decembrie şi ianuarie, constructorii vor să finalizeze lucrările în cursul lunii noiembrie, a susţinut Adrian Adler.

Valoarea contractului de lucrări pentru tronsonul I al autostrăzii Nădlac - Arad este de 248.400.008 lei, fără TVA, din care 211.140.007 lei, fără TVA, reprezintă contribuţia Uniunii Europene, iar 37.260.001 lei, fără TVA, sunt bani de la bugetul de stat. Lucrările au început la 22 ianuarie 2014.

Lotul 1 al autostrăzii Nădlac-Arad măsoară 22,21 kilometri şi este executat de un consorţiu format din companiile Astaldi şi Max Boegl România, la fel ca şi lotul 2, de altfel.

În prezent, stratul de bază - mixturi asfaltice este turnat în proporţie de 95%; stratul de legătură - mixturi asfaltice a fost turnat în proporţie de 94%, în vreme ce stratul de uzură a fost turnat în proporţie de 84%.

carutasul

Pozele nu se vad cu firefox dar se vad cu chrome. De aici diferenta de opinii

stangabriel


alecu26

de ce a mers cu elicopterul? Trebuie sa recunoastem ca e fotogenic ministrul. 43 milioane mi se pare cam mult.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

#18069
 :lol:   hai ca ai zis-o. Nu ai vazut ce barbat relaxat era si reprezentantul Impregilio? Off topic fashion.

Atat timp cat azi a fost la Sibiu,Nadlac si Pitesti,doar pe calea aerului a putut circula....da o filmare de sus nu a facut si el?

tonică

daca a fost la sibiu si mai apoi la pitesti de ce n-a mers cu masina pe la comarnic?
:D

Quest

Quote from: stangabriel on October 09, 2014, 08:17:56 PM
http://jurnalul.ro/stiri/politica/rus-pana-la-sfarsitul-anului-se-va-putea-circula-pe-autostrada-de-la-arad-la-nadlac-679246.html

...partea maghiară nu va reuşi să termine autostrada până la frontieră, astfel încât va trebui (...) să folosim pentru o perioadă vechiul Punct de Trecere a Frontierei", a declarat Ioan Rus. Potrivit ministrului, va trebui găsită o soluţie pentru ca autovehiculele să ajungă la vechiul Punct de Trecere a Frontierei (PTF).
...
Având în vedere faptul că partea maghiară nu va termina autostrada decât în primăvara anului viitor, va trebui să folosim un drum de legătură de circa 6 km, de la autostradă la vechiul PTF Nădlac", a susţinut Adrian Adler.

Vedeti ce diferenta de abordare are MT ? Adica ptr o durata de utilizare temporara de 3-4 luni (decembrie 2014 - primavara 2015) vor face niste bretele de racord intre A1 si DJ709J ca traficul de pe A1 sa mearga 6-7 km pina in Nadlac catre vechiul PTF. Deci pina in martie-aprilie cind ungurii isi vor termina partea lor. Dar sa faca 2 (doua) bretele temporare la Sanovita care sa fie folosite 2-3 ani pina in 2016 n-au putut face. Inseamna ca nici teoria mea cu frica MT de amenzile Curtii de Conturi ptr lucrari temporare nu sta in picioare, ci e pur si simplu chestie de buna-vointa. Adica de rea-vointa pe speta Sanovita...
Common sense will get you far !

stangabriel

#18072
Drumul de legatura e deja in lucru,e in plan.Ministru nu prea stie. Adler stie.....noi citim.

Vizita de campanie electorala. Atat,nici macar nu si-a facut temele.

isantem

#18073
Cladirea de frontiera e pe partea romana (pauza), drum de legatura autostrada Nadlac (problem/relocari/etc poate vara viitoare), lotul celalat inca nu are ordin de incepere a lucrarilor iar noi tot cu povestea ca am termina dar nu ne lasa unguri  :lol: :lol: :lol:
Voi vedeti cum arata DJ709 mica ingusta o sa o distruga tot numai ca sa putem deschide si o bucata aiurea ca sa iasa cine trebuie Presedinte. Cand toate camionele oricum stau la cozi km inainte de de Nadlac. O legatura cu DJ709 are aceasi valoare ca nodul Apold pentru problema cu Aciliu.

stangabriel

#18074
Ai citit ce am scris? drumul de legatura e in lucru deja,se face cale de rulare noua. A1 cu DN7 direct,nu prin Dj. Au fost si poze cu acel drum. Face parte din proiect Lot 1.