Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 39 Guests are viewing this topic.

isantem

Eu stiu exact despre drumul acela, dar tu stii ca sunt probleme de finalizare cu el si de aia poate au luat in calcul DJ709.
Ia zi in ce stadiu este drumul de legatura?

stangabriel

Cine a zis de drumul judetean?unde scrie?

stangabriel

#18077
Hai sa lamurim,aici scrie mai bine. http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18271781-ioan-rus-dupa-intalnirea-reprezentantii-dacia-tronsonul-pitesti-sibiu-putea-prins-master-planul-transport-autostrada.htm

Pana la sfarsitul anului vom putea da in circulatie autostrada. Din informatiile noastre, legatura cu Ungaria nu se va putea face intrucat partea maghiara nu termina lucrarile in acest sezon. Va fi un drum de legatura cu DN 7, de sase kilometri, aflat in executie, pe care se va putea circula prin actuala vama Nadlac", a declarat Adler.

El a adaugat ca traficul greu nu va putea folosi aceasta bretea rutiera care va leaga autostrada de Nadlac, pentru ca nu exista conditii de asteptare in coloana a autocamioanelor pentru iesirea din tara, avandu-se in vedere ca pe DN 7 exista aproape in permanenta coloane de automarfare.

"Autocamioanele din Vama Nadlac nu vor putea astepta si pe drumul de legatura cu vama, pentru ca va avea doar doua benzi", a spus Adler, care a propus ca doar autoturismele si autocarele sa aiba acces pe segmentul de autostrada dintre Pecica si Nadlac.

Adler a precizat ca se fac eforturi pentru a se finaliza si primii sase kilometri din segmentul cuprins intre Pecica si Arad (lotul II al autostrazii Nadlac-Arad), astfel incat de la Arad la granita sa se circule pe soseaua de mare viteza.

"Facem eforturi ca pentru lotul doi sa finalizam primii sase kilometri de legatura cu DN 7. Aici avem probleme cu vremea, cu ploile, pentru ca sunt 70.000 de metri cubi de umplutura pentru terasamente de realizat", a spus Adler.

Nu stiu ultimele amanunte despre drumul de legatura. Sper ca au terminat cu utilitatile langa Nadlac.



isantem

Am zis ca POATE au luat in calcul DJ709 pentru ca pe drumul de legatura sunt probleme.


"Am aflat cu surprindere ca facem autostrada mai repede decat ungurii, ne-am apucat cu o harnicie deosebita sa lucram", a spus ministrul Ioan Rus.

Plin de mandrie domne, lasa ca avem WC in gradina important e ca avem BMW in curte si nu Skoda ca Gyuri.

"El a adaugat ca traficul greu nu va putea folosi aceasta bretea rutiera care va leaga autostrada de Nadlac, pentru ca nu exista conditii de asteptare in coloana a autocamioanelor pentru iesirea din tara, avandu-se in vedere ca pe DN 7 exista aproape in permanenta coloane de automarfare"

Deci deschidem lotul ca ne aflam in treaba atata tot. Fara lot 1 si 2 plus drumul de legatura nu are nici un sens. Parca si vad primul semn made in Romania autostrada fara access transport marfa.

teocharis

Quote from: isantem on October 09, 2014, 10:17:21 PM
Eu stiu exact despre drumul acela, dar tu stii ca sunt probleme de finalizare cu el si de aia poate au luat in calcul DJ709.

ce probleme sunt cu drumul de legatura A1-DN7?

stangabriel

#18080
In cazul in care :

Adler a precizat ca se fac eforturi pentru a se finaliza si primii sase kilometri din segmentul cuprins intre Pecica si Arad (lotul II al autostrazii Nadlac-Arad), astfel incat de la Arad la granita sa se circule pe soseaua de mare viteza.

"Facem eforturi ca pentru lotul doi sa finalizam primii sase kilometri de legatura cu DN 7. Aici avem probleme cu vremea, cu ploile, pentru ca sunt 70.000 de metri cubi de umplutura pentru terasamente de realizat", a spus Adler.

Oricum doar pentru autoturisme si autocare,fara marfa,aici ai dreptate. Am scris mai sus si eu ca a fost o vizita de campanie electorala.

In ultimul update la drumul de legatura nu erau mutate niste utilitati si posibil expropieri la nadlac. In rest pe camp se lucra bine,dar oricum se "infaptuieste" repede,are 2 benzi.

Trebuie o toamna foarte uscata si calda,au de lucru pe aprox 40 de km, sunt 2 firme mari ....oricum alegerile sunt in noiembrie si dupa nu mai conteaza asa mult.:) Eu le-am vazut cum au lucrat pe Cernavoda-A4 si am incredere.

trifuhoria

daca stiam ca trece peste curtea mea...trageam cu prastia:)

Quest

Eu nu stiam ca drumul de legatura intre A1 si DN7 e in plan, il vad in SF final pe care mi l-am descarcat acum (plansa DIWI Consult). Pai e clar, in virtutea faptului ca "gura pacatosului adevar graieste" si sint varii probleme cu drumul, inseamna ca pina termina si ungurii, se va cobori de pe A1 la km 4+448 la pasajul cu DJ709J (fara TIR-uri pe A1 Pecica - Nadlac). Pina in primavara o sa fie haios pe A1 dinspre Arad inainte de nodul de la Pecica semnul de terminare a accesului TIR-urilor mai departe pe A1. Poftiti pe DN7 !
Common sense will get you far !

teocharis

chiar si dupa ce "vor termina ungurii in primavara"(sic) A1 nu va putea fi folosita ptr a trece granita ptr ca nu exista un punct de frontiera/vama.

AndrewD

Adica sa inteleg ca autoritatile noastre si ale ungurilor au facut autostrada dar n-au luat in calcul si construirea unui punct de trecere a frontierei? Chiar atat de prosti sunt ?
Pai e clar de mult ca trebuie facut, odata ce-a devenit evident ca n-o sa pupam prea curand Schengen.

alecu26

pai probabil ungurii or fi zis....problema voastra, si noi ne-am gandit ca e inutila, sau o cheltuiala aiurea. Nu cred ca e pana la urma o solutie chiar asa proasta chiar si pentru multi ani.

Intrebarea e...ungurii au un asemeenea drum de legatura? Sau ei vor inchide undeva autostrada dupa ultimul nod?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

teocharis

Quote from: AndrewD on October 10, 2014, 10:44:03 AM
Pai e clar de mult ca trebuie facut, odata ce-a devenit evident ca n-o sa pupam prea curand Schengen.

chiar si cu Schengen e nevoie de vami ptr situatii exceptionale cand se pot introduce controale.

dar sunt de acord ca nu se mai pune problema intrarii Ro in Schengen.

stangabriel

http://www.tion.ro/ungaria-cauta-solutii-pentru-utilizarea-tronsonului-de-autostrada-care-va-face-legatura-cu-romania/1426370

9 iunie 2014

Cum partea română nu va fi capabilă să termine la timp lotul de autostradă dintre Arad şi Nădlac, Ungaria caută soluţii pentru rezolvarea temporară a legăturii între drumul actual de acces spre Ungaria, pe drumul naţional, şi secţiunea de autostradă M43 din ţara vecină care va fi terminată în această toamnă. În mod normal, tot traficul greu ar urma să treacă prin localitatea Nagylak. Cum posibilitatea de terminare a A1 la capătul spre graniţă în curând nu prea pare una realistă, autorităţile maghiare caută soluţii la această problemă.
Chiar dacă vorbim de câteva luni diferenţă până la interconectarea celor două autostrăzi, ungurii au în plan construirea unei centuri de doi kilometri care să ocolească localitatea Nagylak. Aceasta ar urma să treacă prin estul localităţii şi ar prelua traficul spre M43. Centura ar urma să asigure legătura cu vechiul punct de trecere al frontierei.
Ideea a fost discutată în cadrul unui forum regional, dar nu a fost confirmată de Compania Națională de Dezvoltare a Infrastructurii din Ungaria, conform celor de la www.delmagyar.hu.


:lol: care pe care

alecu26

eu vorbesc de momentul cand ambele autostrazi sunt gata, conectate, dar nu avem PTF pe ele. Ce vor face vecinii?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

MihaiTL

Nu cred ca s-a mai postat :

Vizita fulger pe autostrada Arad-Nadlac

http://www.aradon.ro/vizita-fulger-pe-autostrada/1465693

Vezi foto!