News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 68 Guests are viewing this topic.

Ionut

Hei cum nu vedeti pozele, wtf?! Eu le vad, n-are trebuie sa fie probleme. Poate e ceva temporar.

dorum

nici eu nu vad pozele din postarea #18096

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

phb2


Morosanu

Politica distruge tot ce atinge.

TibiV

Salut !

Sunt nou pe forum, si m-am inregistrat din cauza pozelor care nu se vad...

Singura solutie este sa deschideti o alta fereastra, apoi la fiecare dintre pozele care nu se vad right-click, Properties, copiati adresa URL (in cazul primei poze de exemplu este http://imageshack.com/a/img537/2072/4l9x5g.jpg, foarte interesanta de altfel) si o copiata in bara de adrea din cealalata fereastra.
Apasati butonul negru din mijloc "DOWNLOAD IMAGE" ... si gata !

Si tot asa pentru fiecare poza...  :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

iuli_reiner

La mine se vad.
Foarte bine ca avem si vesti pozitive  :thumbsup:

ciprebbe

Si eu le vad.... mai incercati cu F5 sau sa redeschideti pagina PUM.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

Quote from: alecu26 on October 09, 2014, 11:40:31 AM
Florin, avem consultanta pe toate loturile de pe Lugoj-deva? Tot timpul uit.

Stiu ca e Aecom pe un lot (4 cred). Hill pe un lot (3 cred)...dar lipseste un lot oricum la numaratoare.


LOT 2 : PRIMACONS - CONSITRANS
LOT 3 :HILL INTERNATIONAL
LOT 4 : AECOM INGINERIA

alecu26

e bine ca macar nu avem conflicte de interese cum s-a intamplat pe atate alte loturi.
Drumurile noastre POATE;

stangabriel

La ce te referi? nu stiu istoria.

alecu26

pai pe multe loturi in trecut, evident nu pe fata, s-a nimerit ca si firma de consultanta sa fie si proiectantul constructorului.
Drumurile noastre POATE;

Tavi

#18057
Ionut, cele din penultima ta postare nu se vad. Am incercat si solutia lui TibiV. Multam si fi bine venit! La mine nu functioneaza ... poate diseara de acasa ...
Oricum, sa ne traiasca sursa mega secreta!  :cheers:
Si la cat mai multe surse! Giga, tera, peta, exa, zetta, yotta surse secrete!  :D

alecu26

Quote from: rin tin tin on October 08, 2014, 01:53:15 AM
Quote
1) A fost această cerință în caietul de sarcini al licitației?

Da. Este cerinta in normative si s-a insistat foarte mult pe ea la orice licitatie. TS a fost singurul care a facut cu vreo 6-7 metri mai scurte structurile si pe Lugoj-Deva 1 dintre toate acele 8 licitatii, ignorand aceasta cerinta. Acum li s-a cam infundat.
2) Pasajele peste autostradă trebuie să aibă o singură deschidere conform normativului?
Normativul doar recomanda, dar e cerere expres a CNADNR eliminarea pilei mediane pentru a creste siguranta traficului in ultimile licitatii. Arad-Tm a fost ultimul facut asa ca acolo proiectul era mai vechi.
3) Ce înseamnă cerința CNADNR pentru trei benzi pe sens, să fie loc pentru trei benzi plus bandă de urgență?
Hmm, e o intrebare buna. Pentru podurile autostrazii, e foarte clar, se fac de 12 metri latime intre parapeti, astfel incat sa intre si a 3-a banda, prin suprimarea benzii de urgenta. Pentru pasaje superioare nu e foarte clar, dar sa zicem ca e aceasi procedura, tot prin suprimarea benzii de urgenta.
4) Structurile de aici sau aici respectă această cerință?
Nu reusesc sa vad foarte bine din filmare sau sa masor ceva cat de cat, dar par foarte foarte scurte Probabil TS a ingnorat cerinta CNADNR nu doar in oferta, ci si ulterior, stiind ca au o probelema cu asta. O joaca destul de dur, la cacealma un pic chestia asta. Apropo, cand mai e cineva pe pasaj la Sanovita sa incerce sa masoare cam cat e spatiul liber intre acele fetele de beton, acele sferturi de con mai ciudate facute de ei.

PS: din ce am auzit si CNADNR s-a grabit aici cu aprobarile, sa nu intarzie proiectul si acum si-au cam dat seama ca nu e chiar OK.

PS 2: amintitiva ca Sova vorbea de o economie pe proiect de vreo 7% sau...ceva de genul asta. Daca sunt economii de genul asta, intradevar din punctul meu de vedere, nu se incadreaza in limitele Design&Build ci ar trebui sa fie incluse la Value Engineering (nu prea exista termen corect in romana).

PS 3: poate rin tin tin ne spune mai multe.
Quote

1)NU, cerinta a fost scoasa di cb din tender prin clarificarii. Pagina a fost modificata, asa cum a fost  facut pt toate cele 7 loturi (exceptia fiind by pass oradea -ex ispa). Singura diferenta  cu alti loturi  deja construiti este ca aici constructor a  mutat drum tehnologica  care nu trece sub pasaj dar merge pe exterior langa rampe ;)
Veti vedea ca si pt ld2 se va face la fel, probabil si pt ld3 mai putin ld4. Orcum pt campia t - ogra aceasta cerinta s-a reintrodus.
2) corect
3) corect
4) DA, prin suprimarea banda de urgenta.
PS : "cnadnr s-a grabit"...........mmmh, da ca era dupa cnadnr, constructor era inca tot la decopertare. Tl2 este singur lot cu aut const (primita _ partiala , atentie_ la sfarsit august)
PS2: distractia la dab sau cad pe romaneste
PS3: poftiti!  :D

1) Absoluta dreptate pe mega licitatie de 8 loturi din 2010-2011. S-a scos cerinta respectiva, din cauza ca CNADNR nu a stiu ce sa faca cu restul structurilor de pe autostrada gen...ziduri de sprijin, care se numesc tot ""structuri"" de retinere a pamantului....dar nu gasesc nicaieri ca aceasta ar fi insa scoasa pe Lugoj-Tm lot 2. mai ales ca aici a fost relicitat. Poate va-ti pacalit voi un pic...ati mers exact cu aceasi oferta de la licitatia initiala (cea cu scandalul Colas). Ceilalti constructori fac structuri (cel putin lotul 2) fac structuri de 35 de metri intre fetele culeilor. Probabil UMB are mai mult tupeu din nou, iar pe lotul 3 nu am informatii.

PS: aveti o mica problema cu spatiul disponibil in spatele parapetului (intre parapet si culee), dar se poate rezolva cu un parapet mai rigid. Cred ca un W4 sau W3 ar ajunge.
Drumurile noastre POATE;

alecu26

am observat in pozele cu Imrpegilo ca sunt sado-masochisiti...sau nebuni. (stiti care e una din definitiile nebuniei).
Din nou lucreaza cu CCF-SCT dupa ce si-au luat teapa pe lotul 3, dupa ce SCT la randul lor a tepuit foarte multi alti pe foarte multe alte proiecte, dupa ce au abandaonat practic lucrarile de la Deva-Oradea...dupa ce oricum nu-si platest salariatii cu lunile de zile si dupa ce acestia fura ca in codru orice gasesc pe santiere.
Drumurile noastre POATE;