Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 56 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Am impresia ca e fix la nodul de la Cuntza poza, poate mai incolo spre Saliste nu au montat.
Specifica "parapete lateral" sa nu inteleaga lumea prostii  :p
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli_reiner

#17911
1.Rovieneta si taxa pe autostrazi este considerata dubla taxare si UE interzice aceste practici;Romania a ales solutia rovinietei.
MT poate  alege taxarea dar trebuie anulata rovinieta. :)  A mai vrut un ministru al transportului ideea asta.
...sau poate fondurile din rovinieta trebuie directionate cu adevarat spre destinatia lor.

2.Traficul real o sa se poata comensura dupa finalizarea Nadlac-Sibiu si o sa aveti surprize.

-in momentul din fata nimeni din Timisoare nu iesa din tara pe la Nadlac,ci pe la Cenad neexistand un drum de legatura cu autostrada
-multi transportatori aleg diferite variante bucatile actuale nu sunt  un avantaj
Odata finalizata toata autostrada Nadlac-Sibiu lucrurile se schimba  nu va pripiti cu concluzii si comparatii cu Viena-Budapesta etc

Eu de exemplu de la Lugoj inca fac Hateg-Calan-Sebes-Sibiu etc  odata finalizat este clar ca voi alege Lugoj-Deva-Sibiu pe autostrada.

adiarc

#17912
Quote from: alecu26 on October 03, 2014, 04:40:33 PM
innebunesc. Parapeti in debleu.:( Puteau face acel sant mai putin agresiv.....si nu puneau parapet.

Si mai ieftin, si mai eficient, si mai bland cu masinile...
da..f.ciudat pt cineva care vrea sa faca economii....puteau lua exemplu de pe lotul 1 , Orastie-Sb ( Strabag )

apropo...ne apropiem de un nou prag..pagina 1200  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Quest

Quote from: ciprebbe on October 03, 2014, 04:02:39 PM
Conform raspunsului de astazi postat de cutter (multumesc) nu se va finaliza prea repede nod Topolovat

Mersi Ciprebbe ptr link, nu prea merg pe thread-ul de Comunicari cu CNADNR.
Mersi Cutter ptr implicare :)
Eu vroiam sa vin cu vesti bune legate de descarcarea arheologica pe Topolovat - Sanovita, dar raspunsul primit de tine de la CNADNR aduce informatii suplimentare, salutare.

Da, exista 5 situri pe tot traseul Tms - Lgj Lot 2, ptr care Autorizatia de Cercetare Arheologica Preventiva a fost in sfirsit eliberata, zilele trecute de catre Ministerul Culturii. TS a insistat mult sa primeasca cit mai rapid Autorizatia.
Din ce vad in raspunsul primit de tine, intereseaza :
- situl de la km 73+080 -> km 73+320 aflat pina in buza vestica a nodului Topolovat (deci nu afecteaza nodul in sine sau bretelele estice cele dinspre Sanovita)
- situl aflat in interiorul portiunii celor 6 km cu pricina, cel de la km 75+720 -> km 75+920 adica exact ceea ce-am vazut eu in 29.09 ca fiind nedecopertat, dupa virful dealului care se vede dinspre Sanovita, dupa parcare (Archi astia trebuie sa fie cei 200 m de care stiai si tu).
Faptul ca acest sit e in virf de deal are toate sansele sa-l faca prea putin interesant ptr ca asezarile nu se faceau in virf de deal ci mai catre vreo vale a unui riu, asadar sa tinem pumnii ca descarcarea acestuia sa se termine rapid.
Mai am si alte informatii dar vi le dezvalui pe parcurs dupa ce primesc confirmarea faptului ca s-a intimplat ceea ce era preconizat ca se va intimpla.

Cu exproprierile suplimentare necesare relocarii LEA din zona se pare ca inca mai e cu cintec...
Common sense will get you far !

alecu26

nu e neaparat mai ieftin. Pe lotul 1, pe langa santul mai putin adanc dar mai lat (cred) mai este un spatiu de vro 2 metri latime pana la piciorul debleului. Aia inseamna mii de m3 suplimentari. Probabil costurile sunt in final foarte asemanatoare..si de aia a dat diferit de la un constructor la altul. Si Straco a ales tot soluti cu parapeti.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

Adi,la debleul Aciliu se lucra? Multumesc.

teocharis

Quote from: stangabriel on October 03, 2014, 06:44:36 PM
Adi,la debleul Aciliu se lucra? Multumesc.

ce s-ar mai putea lucra la debleul Aciliu?
multumesc.

stangabriel

Stabilizare partea catre calea ferata. Parca au si declarat ca o vor face.

iuli

Quote from: igorashu on October 03, 2014, 01:05:34 PM

Scuze, typo - voiam să spun 3 EUR per 100 km. A1 + A2 ar însemna 800 km. Adică 24 EUR/autovehicul. Sigur am plătit mai mult între Salonic și Ioanina pe Egnatia.


Daca vreti fac un calcul cat e exact pe acea portiune, inca mai am chitantele de la bariere. E inuman cat e la greci autostrada!!! De asta sunt si goale. Daca nu o faci de nevoie pentru ca te grabesti mai bine mergi pe drumurile laterale. Asa ca 24 de euro pentru 800 de km la noi e pomana.

Oricum, mai bine calculeaza cati km de autostrada sunt in total folosibili si cumperi o vigneta (ca in Ungaria, Austria, etc.) si ai rezolvat si probema cu toll post-urile si bariere si angajati si etc.

Iarasi am facut offtopic :( Am sa scriu mai multe despre drumurile grecilor pe un topic dedicat.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

rin tin tin

Quote from: alecu26 on October 03, 2014, 04:40:33 PM
innebunesc. Parapeti in debleu.:( Puteau face acel sant mai putin agresiv.....si nu puneau parapet.

Si mai ieftin, si mai eficient, si mai bland cu masinile...

Ai dreptate dar sunt impusi de catre CTE siguranta circulatie

Redox

Salutare,

Astazi (ieri 3 Octombrie) am trecut prin zona Aciliu asa ca am dat o fuga pe lotul 3 sa vad daca se lucreaza. Atasez in continuare fotografiile facute in jur de ora 18.


Spre surprinderea mea se asfalta pe viaduct, sensul Sibiu - Sebes.












Pe acest drum de unde am facut pozele erau cativa tarusi cu ceva inscriptii, ca cel din fotografia urmatoare. Pe fundal un excavator lucra de zori dar era si un paznic prin zona asa ca nu m-am apropiat prea mult.




Utilaje parcate... probabil ca in zilele urmatoare o sa lucreze la asternerea balastului stabilizat pe ultimele sute de metrii ramasi pana in buza viaductului de pe sensul Sibiu - Sebes.






Pe deal in acele gropi au inceput sa apara ceva materiale de culoare alba, cred ca pentru hidroizolatie...




Cam atat deocamdata. Va tin la curent cu informatii din teren la urmatorul drum prin zona.

Sa auzim de bine!

Tavi


adiarc

stangagabriel...pozele lui Redox sunt graitoare
multumim Redox..asadar , aceasi situatie...strategia e clara - terminam calea de rulare , dam drumul la trafic si apoi mai vedem noi cu versantii...vb oficialului CNADNR , din art acela din Turnul Sfatului - Dumnezeu cu mila.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee

multumim rodox pentru imagini ...multa sanatate iti doresc ... :)...

adiarc  >:(...asa ma tem ca nu cumva [doamne fereste  O:-) ] la iarna sa nu  vina in joi acei versanti ai debleului...daca lear trece prin cap sa nu termine consolidara....vorba aceia lucru amanat pute a r...t!!!! >:(

alecu26

La greci e si ciudat modul de taxare. Poti sa mergi o gramada fara sa platesti
...sau sa te taxeze imediat cu 2.4 euro. Cred ca se pot ocoli foarte usor acele porti de taxare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).