Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 79 Guests are viewing this topic.

iuli

Poti sa tai primul tip de presa. Nu exista independenta decat pana sare unul sau altul cu banul. Asa zisa independenta oriunde in lume doar tachinarea ambelor tabere pana cand unul sau altul sare cu o suma destul de mare ori pentru a tacea ori pentru a se axa pe adversar.

Si revenim la A1...
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

stangabriel

#17941
Si tocmai acum a aparut un articol pe economica.net cum ca daca nu termina lotul pana pe  15 noiembrie a.c. ,CNADNR nu plateste. Acest articol nu-l pun pentru e de campanie electorala si nu vreau sa par ca sustin pe cineva. Oricum ar fi se va deschide,cum au mai spus si alti colegi,cu orice risc. Cred ca  vor lasa cateva excavatoare pe perioada Garantiei in zona sa tot framante din ce vrea sa pice/surpe. 4 ani au ce face.

Imi aduc aminte la ultima declaratie oficiala a Imposibilio ca vor consolida dealul catre calea ferata cu ceva beton armat. Si inca nu a aparut nici o masina specifica in zona.

teocharis

despre ce bani e vorba in articol?

din cate s-a scris aici, Impregillo a incasat peste 80% din valoarea lucrarii...este ridicol sa-i ameninti ca nu vei plati restul de 10% daca nu livreaza tronsonul pe 15 Nov

iuli

E absrud, dar nu e prima data cand se intampla asta. Arad - Timisoara e un precedent din pacate  >:(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

NGC

#17944
Referitor la Aciliu, in 08.08.2014 [150467] a fost atribuit catre VESTCONSTRUCT un contract pentru "Stabilizare versant Km 32+250 - 32+350, Linia 210, Sibiu - Vintu de Jos", intre halta CF Tilisca si Aciliu.
Valoare estimata: 4.248.545,00 RON fara TVA
Valoare atribuire: 4.248.520,00 RON fara TVA
Detalii aveti in caietul de sarcini.

Sarim peste faptul ca a fost o singura oferta si valoarea pentru care a fost atribuit contractul.

radutm

Salutari! Cateva poze facute astazi pe Timisoara - Lugoj lot2.

Sanovita














Segmentul nedeschis traficului din Lugoj-Deva Lot1 este folosit din plin de constructor.

cont inchis

radutm

cont inchis

radutm

cont inchis

adiarc

multumim Radu..n-ai drum pe langa Nadlac ?  :D
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

smark_BV

Acuma la aceastã orã nu se lucreazã deloc pe lotul impregilo! Înțeleg cã-i duminicã azi. Şi eu mai vreau sã trec pe la Topolovãț.  Pânã ajung acolo probabil nu mai am ce poza, s-ar putea sã fie întuneric. Eu am drum pe la Nãdlac.  Cred ca ma duc direct spre vama. Sper sa nu prind intunericul....

stangabriel


trifuhoria

Salutare, pozede ieri,04.oct.2014 ora 11 zona aciliu. Eram in fuga sinu am reusit sa fac mai multe...























Katana_ro

    Quote from: iuli_reiner on October 02, 2014, 11:43:42 PM

    1.Traseele nu au fost niciodata concurente ,guvernul se incapataneaza in acelasi  proiect PPP (dupa un esec anterior PPP neprimind finantare de nicunde cu Vinci&co) in momentul de fata aceasi poveste linie de finantare nu exista se spera la ceva dupa alegeri cand brusc or sa se deschida liniile de finantare. :)  Bizar. nu?

    2.Pe acel traseu Comarnic-Ploiesti-Bucuresti  o centura de Nord a Bucurestiului  ar rezolva problema traficului,nu un PPP Comarnic-Brasov
    multi colegi o tot reamintesc prioritatea este o centura a Bucurestiului in regim de autoruta.

    3.Ce inseamna Pitesti-Sibiu finantat din fonduri UE ?
    -inseamna multa munca din partea administatiei,licitatii,controale,contestatii,verificari,proiecte,  etc 
    -ce mai inseamna nu functioneaza actele aditionale,suplimentarile,contractele secretizate etc


    +1 pentru cutter@  pentru documente si MP prezentat,
    - linia Ponta&Rus se intrevede cam asa :partea de Vest cu autorute si o parte de Sud si Est ceva mai sarca,carpita.[/list]

    Iuli, la punctul 1 am o alta parere. Ca sa mergi din Bucuresti in afara tarii, daca o iei prin Brasov e doar cu 50 km mai lung dacat pe la Pitesti. Daca prin Brasov ai autostrada, vei merge sigur pe acolo, chiar daca e cu 50 km mai mult. La fel va fi pt multi si inspre Moldova: prin Brasov e cam cu 60 km mai lung (daca fac autostrada pana la Bacau), dar e mult mai usor drumul. De ce am ales astea 2 exemple? era parca aici tot pe forum un studiu publicat de un coleg cu segmentele de drum cu cel mai mare trafic (si capacitatea de transport actuala) - segmentele intre B si Bv, cat si cele de pe E85 pana spre Focsani parca erau cele mai la "limita". Ideea e ca segmentul ales de autostrada prin Bv. pt PPP nu a fost aiurea - este cel care este cel mai fezabil pt un PPP - restul nu au traficul necesar pt a plati autostrada. - si e pe deasupra solutia de tip "cel mai bun compromis" actual.

    La 2 sunt de acord cu tine - si centura de nord trebuie facuta, pt a lega toate segmentele de autostrada intr-o retea. Problema e ca Ro trebuie sa aiba un prim proiect PPP facut, ca sa atraga investitori pt Centura de Nord.

    Apropos de finantare, un proiect PPP e mult mai dificil decat unul cu finantare UE! E un proces lung de analiza pt care trebuie rabdare - cum a zis si Rus - pana in toamna vom afla rezultatul.

    smark_BV

    La Bãile Miercurea se monteazã zidul fonic (antizgomot) spre Cunța.  Parcarea e pustie.

    stangabriel

    Quote from: trifuhoria on October 05, 2014, 04:04:24 PM
    Salutare, pozede ieri,04.oct.2014 ora 11 zona aciliu. Eram in fuga sinu am reusit sa fac mai multe...


    Mi se pare mie sau pe sensul Sibiu Sebes se asternea stabilizat,ca el lipsea zilele trecute,si pe sensul celalalt se asternea asfaltul. Parca se vad 2 bene de camioane ridicate fix pe mijlocul celor 2 sensuri.

    Lucreaza la dublu. Vad ca lasa drum pe marginea debleului,pentru interventii ulterioare si o rigola imensa. Oricum arata oribil momentan.