Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 13 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia

Poze de azi de pe bypass Arad:





- se făceau marcaje:



- se bătea parapetul:




nenea_hartia






- podul peste Mureş:




- suport pentru indicator rutier:


Ionut

Exceptional arata. Si autostrada si pozele. Multumesc, nenea_hartia!!! Ne civilizam usor-usor... :cheers:

isotech_ro

Quote from: Ionut on April 22, 2012, 01:51:22 PM
E imensa macaraua aia! Cat are inaltime? (Ma refer la bratul cel mai inalt, nu la cabina.)

dupa cum se vede in fotografii, bratul principal are o inaltime de cca. 50 m (4 tronsoane principale + 2 tronsoane de capat)

LE datele oferite de udar sunt cele legate de varianta full, dar nu se justificau in cazul de fata

udar

#1204
  super pozele   nenea_hartia    ce spui avem de marti 24 aprilie deschis acest  bypass cum este dat in comunicat ?
de asfaltat si trasat s-a terminat, mai ramane sa se puna toate grinzile pe pasaj si ii da drumul la circulatie pe el, dar de lucru tot mai este de finalizat si montat toti parapetii si panourile anfifonice si panourile antiorbire ,nodurile sunt terminate..................
:cheers:

nenea_hartia

Quote from: isotech_ro on April 22, 2012, 09:35:22 AM
Daca mai ai fotografii mai detaliate asi fi foarte bucuros
Quote from: udar on April 22, 2012, 02:15:55 PM
acestea sunt datele tehnice daca este cea indicata de nenea_hartia


Demag CC 1800-1
Capacitate:  300 t
Braţ principal:  96 m
Extensii:  - 72 metri gât de lebădă variabil;
                - superlift.
Capacităţi de încărcare:
- 274 tone la 14 metri rază;
- 110 tone la 32 metri rază.
Da, aceea este. Am pus aici pentru isotech_ro o arhivă cu poze la o rezoluţie mai mare. Într-una din poze se vede inscripţionat ,,CC 1800-1".

Quote from: udar on April 22, 2012, 07:52:49 PM
  super pozele   nenea_hartia    ce spui avem de marti 24 aprilie deschis acest  bypass cum este dat in comunicat ?
Pe 25 dimineaţa se va deschide, şi doar pe partea dreaptă cum mergi spre Timişoara. Deci invers faţă de cum a fost până acum. Partea stângă va rămâne o perioadă rezervată doar constructorului.

Poze de astăzi:

- grinda numărul 6 din 9:










nenea_hartia

- grinda numărul 7 din 9:







- podul pe autostrada Nădlac-Arad peste canalul Mureşul Mort, văzut de pe bypass; acolo grinzile sunt deja puse:



- şi spre Pecica se lucra azi:


vchira

super pozele nenea_hartie! mersi fain! este placut sa vezi ca mai sunt in romania oameni si firme care isi iau munca in serios..si chiar daca situatia politica ii tulbure lucreaza in continoare pentru ca un contract este un contract... bravo lor! bravo PORR, ALPINE, UMB, ASTALDI si altor firme care incep sa schimbe romania. sper ca schimbarile politice sa lase oameni de genu asta sa munceasca (chiar si duminica!).

bogdymol

Multumim pentru pozele din ultimele zile nenea_hartia & boer_escu :cheers:
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

valexandru

"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

udar


nenea_hartia    :cheers: :cheers: pentru poze

deci sa inteleg ca de miercuri vom circula doar pe cealalta parte a bypassului fata de ce s-a circulat pana acum.........

isotech_ro

#1212
multumesc nenea_hartia pentru fotografiile detaliate ale macaralei. m-au ajutat cit de cit sa-mi fac o idee despre logistica locarii / delocarii cit si a modului de operare macaralei, mai ales ca cu macarele Demag nu am avut ocazia sa lucrez ( am lucrat preponderent cu Coles pe pneuri 143to cu brat cu grinzi cu zabrele de 120m, in cioc de papagal; Coles 116to brat telescopic hidraulic de 116to; Manitowoc 160to si o singura data cu un Liebherr LG1750

Ionut


Cristi232

Poze bine realizate, unghi, lumina... Tnx all! :cheers:

Asta o voi pune in rama, e o poza istorica, daca nu ma insel, e primul pod, "autostrada peste autostrada" de la noi, intre A2 si A4 parca inca nu este, nu?