Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

am intrat pe acel drum comunal cu intentia ca de pe acesta si apoi de pe dj 143b,sa vad lucrarile de la aciliu ,catre apoldu de jos
din pacate, autostrada fiind spre vest si soarele la apus,nu am putut face poze prea multe;
oricum din ce am vorbit cu niste localnici pe acolo sunt doar decopertari
la iesirea din aciliu nu am urmat ,pana la amnas, dc 71,ci am luat-o putin la vest, pe un drum de hotar ,mai apropiat de a1
nu am mers pana la santier, pt ca mai era ceva de mers pe jos si pe de o parte se insera ,iar pe de alta parte nu era de vazut prea mult si urma si barca -real
pe viitor voi folosi insa acel drum
pozele de pe acel drum de hotar si apoi in continuare de pe dj 143 b ,de la amnas ,la apoldu ,le voi posta in sectiunea" roads"
aici vor urma poze cu A1 de pe dj 143b
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

la intersectia A1 cu dj 143 b,inainte de intrarea in apoldu de jos









"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Ionut

#1191
Excelente poze baieti! Multumiri boer_escu, nenea_hartia si mariansb! E bine ca se lucreaza, sper sa o tina tot asa. :cheers:

Un ratacit pe Arad bypass :D
http://www.youtube.com/v/0sZP6XRP0uY

isotech_ro

Quote from: nenea_hartia on April 21, 2012, 02:48:50 PM

Acest Demag de la Deme Macarale.


Multumesc pentru info nenea_hartia  :gj:
Este foarte interesanta logistica transportului, montarii pe locatie si de operare a acestor macarale cu brat cu grinzi si zabrele (crowler crane), mai ales ca, desi principial sunt la fel, logistica este diferita la fiecare producator major ( ma refer la TEREX-DEMAG, Liebherr, Mammoet etc ). Daca mai ai fotografii mai detaliate asi fi foarte bucuros

anacronox

multumesc tuturor care au pus poze.
la viaductul de la Aciliu se vede ca au lucrat foarte mult intr-o saptamana. Eu am trecut luni pe acolo si nu era a doua macara turn instalata. Un pont pentru cei din Sibiu care fac poze in zona loturilor 2 si 3, incercati sa mergeti pe langa calea ferata. Autostrada are un traseu destul de apropiat din ce am vazut.

Stima

vchira

Quote from: nenea_hartia on April 21, 2012, 11:17:04 PM
Quote from: vchira on April 21, 2012, 10:53:24 PM
@nenea_hartie: s emai lucreaza ceva cat timp ii oprita circulatia sau numa pun chestiile alea? adica ar putea sa asfalteze fara probleme de trafic acuma...
Da, se munceşte zi-lumină: se bate parapetul şi se pun elementele antiorbire, se asfaltează şi se fac marcaje, se pun portaluri şi indicatoare de circulaţie, etc, etc, etc.

mersi de informatie! ma bucur ca se straduiesc...ureazale spor la lucru din partea mea te rog! in iunie poate aduc niste neconnationali in vizita la TM si masi bucura sa ii duc pe autostrada care arata foarte bine...ca altfel arata o tara cu autostrazi...

mns

#1195
Am fost si eu prin zona, asa ca am facut cateva poze cu vedeta zilei :)




Ionut

E imensa macaraua aia! Cat are inaltime? (Ma refer la bratul cel mai inalt, nu la cabina.)

udar

#1197
acestea sunt datele tehnice daca este cea indicata de nenea_hartia


Demag CC 1800-1
Capacitate:  300 t
Braţ principal:  96 m
Extensii:  - 72 metri gât de lebădă variabil;
                - superlift.
Capacităţi de încărcare:
- 274 tone la 14 metri rază;
- 110 tone la 32 metri rază.

valexandru

Am gasit o stire din 16.04.2012 , pe care nu am gasit-o sa fie pusa pe forum:
( Daca am gresit  O:-)... imi cer scuze)
QuotePentru revizuirea studiului de fezabilitate al Autostrazii Sibiu – Pitesti, CNADNR este gata sa achite o suma de aproape sase ori mai mare decat a platit pentru studiul de fezabilitate propriu-zis, realizat in urma cu 4 ani.

Anuntul de scoatere la licitatie a contractului de revizuire a studiului a fost publicat la inceputul acestei luni, costul estimat de CNADNR fiind de 61,930 milioane de lei, fara TVA, echivalentul a peste 14 milioane de euro. Studiul de fezabilitate initial, pe care compania vrea acum sa-l revizuiasca, a costat doar 2,484 milioane de euro.

Acesta a fost realizat in perioada 2007-2008 de asocierea IPTANA – SCETAUROUTE, care a adjudecat contractul scos la licitatie de CNADNR cu o oferta de 8,230 milioane de lei. Contractul a fost atribuit pe 21 septembrie 2007 si avea o durata de executie de 360 de zile.

Studiul a fost finalizat, fara insa ca autoritatile sa mai intreprinda ceva in privinta constructiei Autostrazii Sibiu – Pitesti. Cum studiul a expirat, avand o valabilitate de 2 ani, iar Ministerul Transporturilor a readus in discutie realizarea autostrazii, CNADNR a scos la licitatie contractul de revizuire a vechiului studiu, la un pret echivalent cu constructia a catorva kilometri de autostrada.

Sa fi fost studiul initial atat de prost sau incomplet realizat incat viitorul castigator al contractului sa aiba de aproape 6 ori mai mult de lucru la revizuirea lui? CNADNR nu a oferit o explicatie in acest sens, dar nici IPTANA, compania care a participat la realizarea studiului initial de fezabilitate, nu a avut nimic de comentat, probabil pentru ca vrea sa se inscrie si la noua licitatie.
sursa: http://www.finantistii.ro/transporturi-infrastructura/studiul-revizuit-de-fezabilitate-pentru-autostrada-sibiu-pitesti-de-6-ori-mai-scump-decat-cel-initial-71893/

Oare de ce o fi de 6 ori mai scump?
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Ionut

QuoteDescoperire arheologică excepţională pe traseul autostrăzii Orăştie - Sibiu

"În cadrul sitului 7 (km 14+100-km 14+500), identificat şi sub denumirea Tărtăria 1, a fost descoperit un depozit de piese de bronz şi fier datând din perioada epocii fierului (sec. IX–VIII a. Chr.). Este vorba despre peste 200 de obiecte de bronz şi fier (podoabe, arme şi piese de harnaşament), depuse într-un vas ceramic", se arată într-un comunicat al instituţiei.

Pe tronsonul Orăştie-Sebeş lucrările de diagnostic arheologic au indicat, în toamna anului trecut, existenţa a 11 situri, iar în martie 2012 au fost lansate cercetări în 6 dintre acestea. "Cercetarea arheologică preventivă continuă în toate cele 6 situri, într-un ritm constant şi susţinut, pentru a putea finaliza aceste investigaţii de specialitate în termenul prevăzut contractual, permiţând desfăşurarea lucrărilor de construire a autostrăzii şi fără a genera întârzieri", menţionează MTI.

sursa: Mediafax