Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alexandru.vladescu

Am trecut de 4 ori vara asta pe DN38 între Topraisar și Negru Vodă iar impresia a fost de drum ca-n palmă, cu marcaje perfecte peste tot. Din punctul meu de vedere e un drum pe care poți merge în condiții de siguranță oricând (sugerez albastru).

DJ308 între A2 și Topraisar are mici denivelări dar rare și nederanjante. Geometria drumului, în schimb, este de tot râsul. Curbe peste curbe la 90* în plină câmpie ca să se plieze pe marginile terenurilor agricole și parcelelor deja existente. Iar ruta este destul de folosită de cei care vor să ajungă din RO în BG la mare. Probabil că e ok culoarea raportat la realitate, chit că asfaltul nu pune probleme serioase nicăieri iar marcajele sunt la locul lor peste tot.

De asemenea, dacă vreți să actualizați un pic și porțiunea din Bulgaria, DN29 între vama negru Vodă și General Toșevo este cel mult de verde, existând denivelări iar marcajele nu sunt extraordinare.

DJ9002 între General Toșevo și intersecția lui DN9 (I-9) în apropiere de Balcic este galben, fără marcaje dar fără gropi semnificative, doar denivelări.

DN9 (I-9) între Balcic și Albena este albastru, marcaje perfecte, fără denivelări, parapeți peste tot prin curbe.

DN39 între giratoriul din apropiere de Agigea (ieșirea de pe A4) și până la ieșirea din Tuzla, propun să aibă culoarea Verde. Pe pod la Agigea rosturile de dilatație zguduie bine, iar în Tuzla sunt niște capace de canal și niște denivelări serioase pe banda 1 pe ambele sensuri de mers.

Pe A2, podurile de la Fetești și de la Cernavodă merită cu indulgență culoarea galben. Denivelări serioase pe banda 1 cel puțin, marcaje așa și-așa. Între Lehliu și Drajna nu am remarcat probleme (cred că galben e un pic cam dur).

Dintr-o altă călătorie câteva opinii personale referitoare la București - Dej pe Valea Oltului:

DN1 prin Turda este oribil, iar scurtăturile propuse de Waze și mai și. Lipsă marcaje, denivelări cât cuprinde, propun galben (acum este verde). DN7 în zona extinsă la 2+1 în urma consolidărilor făcute, poate fi considerată albastru fiindcă era marcat clar tot, parapete peste tot. În rest, culorile de pe hartă încă reflectă realitatea. Pe A1 între București și Pitești sud, banda 1 are pe alocuri niște gropi de ți se amestecă gândurile în cap dacă le iei cu viteză. E greu de ales o culoare ok pentru că sunt porțiuni de Galben-Roșu și porțiuni de Verde clar. Probabil că Galbenul reflectă realitatea semipermanentă acolo.

vancouver

A2 - intre Lehliu si Drajna o sa modific la verde. Galbenul provine din anii precedenti, cand iarna apareau f. f. multe gropi pe banda 1, iar vara astupate tot era deranjant. Acum este in curs de refacere acea portiune, nu doar stratul de uzura, ci se reface si binderul (stratul intermediar de asfalt), speram apoi gropile sa nu mai apara. Lucrarea este oprita pe perioada sezonului estival, se reia in sept. O parte e deja facuta si e de verde - din pacate nu de albastru.

A2 - La poduri la Fetesti si Cernavoda pe harta mea eu nu pot sa evidentiez calitatea, e prea scurta zona. Pe harta interactiva ar trebui sa mearga.

DN39
- am mers si eu zilele trecute fix pe bucata dintre Constanta si Tuzla si nu am remarcat nimic la podul Agigea si nici vreun capac de canal. Propun sa ramana albastru.

DN7 - Valea Oltului - confirm si eu. Toata zona din jud. Sibiu pana la intersectia cu DN1 (adică Lazaret - Veștem) poate fi trecuta albastru. Era o parte prin Boita si Talmaciu cam de galben, dar este reasfaltata la un nivel super super, marcata perfect.

A1 - Bucuresti - Pitesti Sud - din pacate calitatea este mai proasta pe sensul spre Pitesti decat invers spre Bucuresti. Dar si spre Bucuresti dupa caldura mare din august au aparut ceva denivelari si probabil in curand gropi. In general totusi se merge liniar cu 130-140 (unii si mult mai tare), carosabilul nu obliga la reducerea vitezei, deci verde cu capul spart  :lol: (galben e ramas din iarna cand erau gropi sanatoase si in iarna urmatoare punem iar galben  >:( ).

A1 - LD4 Soimus-Ilia, albastru
cu felicitari (deocamdata cel mai bun lot pe bucata Sibiu-Deva-Ilia)
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

staude6

DJ184 si DJ109F (Baia Sprie - Cavnic - Ocna Sugatag) ar trebui trecute cu verde. Nu se mai vad marcajele de pe asfalt. In fiecare primavara cand se traseaza, dupa doua luni se sterg. Nu pot sa imi explic ce fel de vopsea folosesc. Noaptea e destul de dificil de condus

DJ182B (Baia Mare - Somcuta Mare) e de galben, drum fara gropi, dar prost (denivelat)! 

Ionutz

#2283
Quote from: msteff on August 24, 2019, 04:50:20 PM
Stie cineva cum e calitatea drumului de la Vlahita (HR) la Rupe (BV), mai exact DJ 132
Multumesc

E in stare destul de buna, mai putin ultimii 18-20 km spre Rupea, unde e mai rau, denivelat, cu gropi pe alocuri. Mai ales in localitati mai poti intalni cratere si trebuie mers cu grija. In Homorod mai intalnesti gropi, denivelari  si portiuni cu piatra cubica. De asemenea in unele localitati, mai ales Vlahita trebuie mers cu atentie, sunt portiuni frecvente unde drumul e destul de ingust.

ovideatza

Din ce pare aici, cred ca zona galbena de pe DN2 dintre Falticeni si Suceava s-a albastrit. Ar trebui confirmat, dar cred ca asa e. Curbele urcare/coborare 2+1 erau zona mai rea ramasa, iar acum cred ca le-au reasfaltat.

NadlacII

(RO) DN 5B Ghimpați - Giurgiu: propun GALBEN (pe hartă fiind ROȘU).
Nu sunt gropi, dar este un drum din plăci vechi de beton cu un strat de asfalt pe deasupra.

(BG) I-2 Ruse - Șumen: propun VERDE (pe hartă fiind ALBASTRU).
Asfalt ușor degradat.

Și o mică întrebare: Oare de ce în țările vecine pe hartă apare o altă nuanță de verde și de galben decât în România?

Mulțumesc mult pentru această hartă care este întotdeauna foarte utilă! :-)

vancouver

^ nuantele diferite de galben si de verde sunt datorita fundalului. Pe Romania acel fundal gri l-am ales pentru un contrast mai bun la culorile deschise si ca sa fie mai putin obositor. Afara fundalul fiind alb, nuantele sunt alese astfel incat sa se vada cel mai bine pe alb.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

NadlacII

#2287
Mulțumesc pentru explicație! :)

Nici podul Giurgiu - Ruse nu mai e de ROȘU, e cel puțin GALBEN.

S-ar putea adăuga pe hartă DJ 506 Cernetu - Bujoru, util pentru cei care vor să ajungă de la Alexandria la Giurgiu?

marinul

Quote from: VladGaciu on August 24, 2019, 10:48:14 AM
Ca si timpi de parcurgere: vama Sacueni-Simleul Silvaniei 60 min  Simleul Silvaniei-Cluj Napoca  90 de min  mers legal atat in localitati cat si in afara lor.

Greu de tot aproape imposibil mai ales daca mergi cu viteza legala sa scoti 90 min Cluj -Simleul Silvaniei. Poate Cluj-Zalau in 90 de min. Am facut de nenumarate ori Cluj-Marghita si niciodata nu am scos sub 2:30. Nu stiu cum ai reusti sa ajungi in vama la Sacueni in 2:30. Poate fi o alternativa mai sigura la DN1 Cluj-Oradea, dar calitatea drumului ramane una proasta, foarte denivelat intre intrarea in Bihor si Marghita

chivualex

A fost cineva recent intre Brezoi si Obarsia Lotrului? Cum se prezinta drumu?


salman rushdie

Quote from: gsimon on August 04, 2019, 09:22:01 AM
Drumul 1S intre Hoghiz si Sercaia, l-as trece la albastru de la verde, e foarte bine marcat, suficient de lat pentru trecerea a 2 masini in paralel, asfaltat complet, (e si un drum pitoresc pe deasupra).
E un drum supraevaluat. Am avut o cursa cu camionul pe el in iulie, am incarcat de la Rupea si trebuia sa ajung la Talmaciu sa mai incarc si ceva de acolo, am scurtat pe acolo! Daca pentru autoturisme e ok, se incadreaza doua pe fiecare sens, cu camionul e urat, nu cred ca are banda mai mult de 2,70 m. Plus faptul ca nu are acostament! Verde e destul!

andrei.obreja

Propun pe DN15B Targu Neamt-Pipirig sa fie modificat din galben in albastru fiind recent asfaltata toata portiunea.

kitsune

Pe A2 a mai apărut o trambulină serioasă, pe sensul spre Constanța, la câteva sute de metri înainte de ieșirea spre Fetești. E o restricție de viteză, întâi 100 apoi 80, dar cam din scurt. Și bineînțeles trambulinele pe același sens, după trecerea canalului, remediate tot cu restricție de viteză  :bash: :bash:
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

rota

^si pe la km 60(A2) pe un pod e asfaltul invalurit, m-a zdruncinat bine de tot. Nu am mai apucat sa fac o poza.
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!