Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

djidji1975

#2265
Salutare tuturor. Legat de DJ392 Constanta, are cineva vreo informație? Pe Google Steet View este o porțiune mare de drum pietruit (in zona pădurii dinainte de Amzacea). Sunt actuale acele date?

ovideatza

#2266
Ref la harta de pe prima pagina, azi am parcurs Praid-Piatra Neamt printre altele.

Praid-Gheorghieni (DN13B) mi s-a parut net superior Gheorghieni-tunel Cheile Bicazului.
As fi fost ferm convins ca e pe harta Verde.

Si as propune upgrade pe DN13B la Verde.

Daca ma insel se poate sa fiu contrazis, nu ma supar

DJ208G Girov-Hanu Ancutei are marcajele sterse tare, noaptea a fost un "deliciu".
Propun retrogradare la GALBEN.

Zona Rosie din DN16 pana in Reghin nu are gropi din ce retin, insa e cu damburi. Nu e chiar horror. E la limita spre Galben. E circulabil.

florin74

Referitor la DN16, bucata care traverseaza judetul Bistrita - din mijlocul celei rosii - este asfaltata complet, marcaje facute, este in regula. Nu stiu daca chiar albastru, dar tinand cont ca bucata din judetul Cluj e de verde, aceasta ar trebui sa aiba cel putin verde. In rest, nu stiu daca se merita rosu pe bucata din judetul Mures, s-a mai peticit pe ici pe colo, ar merge de un galben. E un pic mai rea pe la Faragau.

AlexxC

Ovideata

Am parcurs saptamana trecuta  traseul tau tot noaptea si sunt de acord cu toate observatiile exceptand Girov-Hanul Ancutei unde intradevar marcajul lasa de dorit dar asfaltul este excelent...merita verde.

ovideatza

#2269
@florin74 : nu stiu pe zone, dar per total as fi inclinat si eu spre un verde mai lung si apoi galben pana in Reghin, cred ca asa spui si tu. Este si o zona foarte buna la mijloc, cred ca precum mentionezi pe raza jud. Bistrita. E mult mai circulabil decat acum cativa ani cand am fost prima data. Pana la urma important e ca DN16 e o varianta de luat in calcul pentru tranzit cu autoturisme, nu e total de evitat.

@AlexxC : da, asfaltul este foarte bun. Dar marcajul...ziua merge, vezi, dar noaptea pe trafic cu faruri din fata + alternanta coborare-urcare+curbe...chiar nu e in regula ca si siguranta rutiera. Pentru cateva zeci de kg de vopsea siguranta multor drumuri de la noi din tara scade drastic, si asta trebuie penalizat.

pelan87

Cateva update-uri (pt cei care administreaza harta calitatii drumurilor):

1. DN73A intre Paraul Rece si Rasnov a fost reabilitat complet, portiunile care sunt acum cu galben si rosu ar trebui trecute cu albastru. Am trecut pe acolo pe 17 august 2019. Nu am poze, dar exista si o postare de pe 24 iulie a DRDP Brasov, care face referire la lucrari: https://www.facebook.com/drdpbv/posts/866359660392065?__tn__=-R

2. DN13 in zona Pasului Bogata (intre Hoghiz si Maierus), zona care acum este cu galben, ar trebui trecuta cu albastru. La fel, am trecut pe acolo pe 17 august 2019 si a fost reabilitata complet. Filmare de la DRDP Brasov: https://www.facebook.com/drdpbv/posts/866359660392065?__tn__=-R

nasty

O veste f bună!

DN17B de la Chiril spre Vatra Dornei este proaspăt asfaltat, deci ALBASTRU!!!
Deci nu mai există roșu pe acest traseu.

Astfel se deschide turismul spre Maramureș dinspre județul Neamt, dar mai e de așteptat pâna la anul să termine Bicaz-Poiana Largului.

djidji1975

#2272
QuoteStie cineva situatia drumului judetean DJ392?

Am facut eu astazi acel drum, pornnd din 23 August, incercand sa evit blocajul din Eforie. Este ok pana la aproximativ 2 km dupa Pecineaga, dupa care devine un drum plin de cratere (in zona padurii de dinainte de Amzacea) peste care nu poti trece cu o viteza mai mare de 7km/h. Este cel mai groaznic drum pe care am mer vreodată. Daca nu a plouat de mult timp, exista varianta de a merge pe partea cealaltă a padurii, pe un drum agricol de la marginea terenurilor. Este muuult mai drept, dar iti umple masina de praf.

cristi5

Asta spune multe de CJ Constanta. Drum praf in proximitatea statiunilor estivale. Sa se duca sa vada drumuri judetene in jud Cluj de exemplu.

Sorinus

DJ-ul asta cred ca e cel care s-a valurit imediat dupa receptie, cred ca nu au facut fundatie deloc.

neutro-n

#2275
@nasty

Am mers și eu diminică pe el, confirm asfaltul.
Stai să vedem când și cum aplică și marcajele, momentan nu era niciun strop de vopsea.

danyel79

    Dupa noi peregrinari prin tara in concediu ne exprimam si noi opinia asupra calitatii unor drumuri, majoritar confirmand culorile actuale din harta calitatii drumurilor actualizata.
    Opiniile corespund unor trasee Targoviste - Cheile Gradistei (zona Fundata, BV), respectiv Targoviste - Sovata - Poienile Izei, MM - Bacau - Targoviste, dar si imprejurimilor Targovistei sau traseului Targoviste - Rm. Valcea.
    Pentru DN71, trecut pe harta verde de la Targoviste pana la Pucioasa, as extinde verdele pana la Fieni, dar as pune galben o portiune de cam 10km Targoviste - Doicesti - acolo este inca o pojghiță subțire de asfalt peste un drum de placi de beton. In continuare DN71 pana la Sinaia cred ca merita galben per total desi intre Glod si Cota 1000 (limita cu PH) exista inca portiuni de rosu. De acord cu DN1 pe tronsonul Sinaia - Brasov - verde. De acord si cu albastru pe centura Brasov (portiunea dintre DN1-DN13) si apoi albastru in continuare pe DN13, apoi transformat verde de la Măierus mai departe. Confirm faptul că pe zona Bogata de pe DN13 s-a asfaltat - nu era inca marcat pe 08 august dar parea ca se pregatesc sa-l marcheze - era punctat alb cu vopsea pe mijloc. Deci daca DN18 este trecut in intregime cu albastru desi sunt multe portiuni fara marcaj, cred că si acolo pe DN13 se poate schimba galbenul in albastru. DJ131A (Hoghiz - Homorod) - un ciot mic trecut cu verde eu il vad mai degraba galben (si mai precis este Rupea Gară - Homorod). De acord cu galben Homorod - Sânpaul - DJ132B tot in BV; de asemenea si cu acea combinatie de galben si rosu intre Sânpaul si Feliceni pe DJ131. Verde - de acord si pentru DN13A - Odorhei - Sovata. Toate impresiile dateaza din 08 august.
   DJ153 - Sovata - Reghin nu mi s-a parut diferit pe portiunile Sovata - Eremitu, respectiv Eremitu-Reghin. Doar la iesire din Sovata a parut ceva mai bun, dar după aceea mi s-a parut calitatea cam aceeasi (intre galben si verde). Mai sigur l-aș pune galben ca marcajul a obosit destul de mult. DN15A Reghin - inspre Bistrita merita albastru. N-as prea fi de acord cu insulele acelea dinaintea localitatilor dar banuiesc ca asa a fost contractul cand au reabilitat drumul. La fel, confirm albastru DN17 intre DN15A si Beclean si apoi DN17D intre Beclean si DN17C. Cu totul de acord cu acea combinatie de albastru, galben si apoi rosu de pe DN17C in continuare pana la Moisei -MM. Si e de notat ca DN17C, cel putin pe aceasta portiune este mai ingust decat DN17 sau DN15A de exemplu. DJ186 (MM) de la Săcel la Barsana si apoi Sighetu Marmatiei este rosu intr-adevar. Nu dai in gropi dar este foarte denivelat. De asemenea se poate completa un drum secundar (de interes turistic in special) care deviaza din DJ186 inspre Botiza si apoi Poienile Izei. Mie Waze-ul mi l-a indicat ca fiind DJ186E, cel putin portiunea Botiza - Poienile Izei, dar vad ca onorabilul Google Maps la arata ca fiind DJ171A respectiv DJ171B. Pe acestea le-aș vedea ceva intre galben si rosu, oricum ceva mai bun decat DJ186 care e si mai circulat. De asemenea gazdele la care am stat spuneau ca intre Poienile Izei si Glod (iar de acolo e un alt DJ care iese la Barsana, MM) drumul e pregatit de asfaltare; nu am verificat - nu am depasit Poienile Izei, iar la Barsana am mers pe clasicul DJ186). DJ188 intre DJ186 si Viseu de Jos este galben intr-adevar - mai bun decat DJ186. Impresiile dateaza din 13 august si zilele imediat urmatoare.

   OFF Topic - nu recomand Mocanita. Am circulat cu ea intre zilele in care au fost consemnate accidentele in presa (biletele oricum le cumparasem si primul accident nu ne-a descurajat intr-atat incat să nu mergem). Totusi dupa ce am fost, gazdele ne-au spus ca multi turisti pe care i-au avut au relatat ca au mai sarit vagoane de pe sina (si au avut astfel intarzieri in cursele lor). Ca proprie experienta pot spune ca Mocanita te zgaltaie destul de rau - incomparabil cu orice tren normal. Nu pare deloc sigur voiajul, iar privelisti mai frumoase se pot gasi de exemplu pe Moisei - Iacobeni - o tura cu masina la viteza mai mică bate dupa mine Mocanita, e mai frumos peisajul, mai ieftin si nici nu dureaza 6 ore.
   Si revenind cumva la topic - poate CJ Maramures sa ia in considerare reabilitarea mai rapida macar a DJ186, pare un ax de turism important pentru centrul judetului.

    DN18 este albastru intr-adevar pe toata portiunea Sighetu-Marmatiei - Iacobeni. Cu amendamentul marcajelor exprimat si de alti colegi de pe forum, respectiv faptul că mai sunt cateva podete (in special inspre Iacobeni vrei două dacă nu mă înșel) ramase la stadiul de drum de pământ. Tot așa intre Moisei si Iacobeni mai sunt vreo 2 portiuni frezate; nu prea inteleg de ce - pentru ca sunt incluse in portiuni de drum cu asfalt refacut - oare reabilitarea nu a fost buna si s-au hotarat sa le reasfalteze?). DN19 - Sighetu-Marmatiei - Sapanta este verde intr-adevar.
    De acord cu verde - Iacobeni - Campulung Moldovenesc pe DN17 - acolo este totusi o portiune de albastru - urcarea si coborarea la Mestecanis. Câmpulung Moldovenesc - Gura Humorului (DN17) si apoi DN2E - Gura Humorului - Spătărești l-aș lăsa albastru deși au inceput sa apara anumite portiuni verzi. Daca nu mai lucreaza la el intr-un an probabil ar fi de retrogradat. Neplacut surprins de Spătărești - Moțca - Săbăoani pe DN2. De acord cu combinatia verde - galben, spre Săbăoani pare chiar o mica portiune de rosu. Albastru apoi pe DN2, portiunea mai lata pana la Buzau - pe centura Focsani nu stiu ca waze-ul m-a deviat prin oraș ca era blocaj in fata.
    Nu pot sa nu spun ca DN2 mi se pare groaznic de periculos. Ma intreb cat o costa sa-l mai lateasca un pic in afara de Adjud, Focsani, Rm.Sarat si sa arate ca acea portiune de după Rm.Sarat cu 2 benzi pe sens. Fara sa am pretentia ca ma pricep as estima totusi ca raportul cost-beneficiu ar indica ca e nevoie de o atare investitie independent de A7 care mai intarzie un timp.

    Centura Buzau pana la DN1B si apoi DN1B Buzau- Ploiești si centura Ploiești - de acord verde; de asemenea a rămas albastru Ploiești - Targoviste pe DN72. LA fel și in continuare DN72 - Targoviste - Gaesti - e albastru, dar ciotul Gaesti - A1 eu l-aș marca cu verde. Nu e aceeași calitate a asfaltului și desi e refacut de vreo 2 ani a inceput sa faca anumite valuri. A1 - Gaești - Pitești eu l-aș vedea verde. Ce-i drept majoritar circul pe banda 2, dar in general din cauza vitezei - 130-140 pe ac; și cand merg pe banda 1 desi e un pic mai proasta tot nu face de galben dupa mine.
      Ca sa ne mentinem in registrul - din preajma Targovistei - DN72A - inspre Campulung - o portiune de cam 10-15km dinspre Targoviste a fost reabilitata acum 1 an cred - as trece verde acolo cel putin; marcajul e de asemenea bun. Pentru portiunea de mai sus calitatea descreste treptat ducandu-se la galben clar prin jud. Argeș. Aș adauga pe harta calitatii drumurilor in mod cert un drum comunal din AG - DC725 - Stoenești - Dragoslavele - cu exceptia a 1km, maxim 2 prin Stoenești unde e galben, este reabilitat - l-aș marca cu un verde subtire - nu este drum pe care sa mearga camioanele, dar pentru autoturisme e clar ruta dinspre Targoviste spre Rucar (de 4 ori waze spre Cheile Gradistei m-a rutat pe aici - o scurtatura si ca timp si ca distanta fata de mers mai aproape de Campulung). Ultima impresie de aici este de la jumatatea lunii iulie 2019.
    DN7C Pitesti - Curtea de Arges - albastru inca, dar l-as pregati de retrogradare la verde - este de monitorizat in urmatorul an.
    DN73C - Curtea de Arges - Blidari VL - este de rosu intr-adevar, desi unele portiuni le-as pune galben - mai ales capatul din VL. Pe zi eu nu am ezitat sa o iau pe acolo daca DN7 a fost suficient de aglomerat ca Waze sa ma ruteze pe acolo din directia Rm.Valcea - Pitesti.
    Cam atat mi-aduc aminte si scuzati lungimea postarii.

violet

Zilele trecute am mers pe DN7A între Petroșani și Brezoi și trebuie să precizez că ultimii 4 km înainte de Obârșia Lotrului sunt de galben alternând cu verde. Practic, acele porțiuni sunt proaspăt asfaltate, dar nemarcate. După ce am trecut prin Cheile Jiețului care da, sunt de mov-roșu, am fost plăcut surprinși de porțiunile de asfalt nou alternând cu porțiuni de galben, adică asfaltul e crăpat pe lungimi mari, dar nu sunt gropi, efectiv.

VladGaciu

Referitor la DN19B, pe portiunea cu rosu din zona Suplacu de Barcau au fost executate lucrari de plombare a craterelor existente. Mentionez ca am parcurs acest drum in luna martie 2019, cand efectiv trebuia sa opresti masina in anumite locuri. Drumul se poate parcurge acum cu 60-70 km/h si poate fi o alternativa spre Ungaria prin vama Sacueni la DN1 Cluj-Oradea (drum pe care in ultimul timp aproape in fiecare zi este cate un accident grav). Ca si timpi de parcurgere: vama Sacueni-Simleul Silvaniei 60 min  Simleul Silvaniei-Cluj Napoca  90 de min  mers legal atat in localitati cat si in afara lor.

msteff

Stie cineva cum e calitatea drumului de la Vlahita (HR) la Rupe (BV), mai exact DJ 132
Multumesc