News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cosminnn

DJ585, Caras-Severin. Portiunea Bocsa-Binis-Doclin a avut parte de reparatii ... partiale. Unele portiuni foarte proaste au primit covor asfaltic, iar alte zone au fost doar peticite. Un amestec de galben-verde ... efectiv pe harta as pune galben ... oricum o imbunatatire considerabila fata de rosul existent.

pasadia

Fata de ultimul update as pune urmatoarele modificari:

DN1:

- Brasov - Comarnic - as schimba pe albastru (din verde). Asfaltari si marcaje noi executate pe portiuni lungi (anul asta intre Cotul Donului si limita de judet BV/PH, respectiv portiunea Nistoresti - Comarnic, anul trecut intre Darste si Cotul Donului). Nu e perfect drumul, dar e la nivelul altora care sunt puse cu albastru. Singurul element neplacut il reprezinta rosturile de dilatare, mai ales in zona Posada (si stopul din capatul centurii Sinaia).
- Brasov - Sibiu, dupa cum am mai spus, verde pe intreaga lungime. Sunt probleme cu mici gropi aparute in zona multelor insule de pe traseu, marcajul nu a fost refacut acolo unde s-a peticit peste, multe zone cu petice (mai ales pe la Vistea), calitate proasta in Fagaras, Codlea si Ghimbav a asfaltului, etc...

DN11:

- din rosu in albastru pe portiunea Poiana Sarata - Onesti (asfalt nou, decent, marcat corespunzator). Ar trebui marcata totusi cu rosu portiunea din Onesti (inclusiv podul peste Trotus)
- rosu pentru portiunea de serpentine, coborarea spre Moldova (nu imi e clar care e actuala culoare din harta pentru acea portiune)
- albastru (din galben) pentru portiunea dintre Tg. Secuiesc si intersectia cu DN12

- DN13: albastru (din galben) pentru portiunea din Padurea Bogatii (chiar si portiunea care apare acum cu verde.

*cu observatia ca verdele de pe restul DN-ului (Rupea - Tg. Mures) se datoreaza mai degraba zonelor cu alunecari (mai multe intre Fiser si Bunesti, una la Crit, pe sensul spre BV, mai mult dupa Hetiur, pe coborarea spre Nades). Nu au ajuns inca la nivelul de inchis circulatia, dar nici mult nu mai dureaza daca nu intervin.

- DJ151D: albastru albastru pe intreaga portiune

*cu observatia ca drumul ramane cu o geometrie oribila - multe viraje stranse, destul de ingust. Viteza indusa de asfaltul bun va conduce la accidente mai grave in zona.

- DN2F: verde verde pe intreaga portiune (cu observatia ca l-am parcurs integral la inceput de august, cand inca lucrau. Mi s-a spus ca ar fi terminat intre timp. Tot atunci am parcurs (insa pentru prima oara) DN15D, nu pot zice ca am resimtit calitati diferite pe tronsoane. As sugera verde peste tot, dar e la alegerea celor din zona care il utilizeaza mai des.



gsimon

Exista din partea voastra o apreciere recenta cu privire la drumul DN 17C Salva-Moisei ? Exista o discrepanta mare intre harta lui Vancouver (Rosu+Galben) si OSM (verde complet).

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

#2314
DN17C, acum cateva zile postat:

Quote from: andreichim on September 17, 2019, 06:57:23 PM
Salut,

Am mers weekendul trecut in Maramures - drumul DJ 186 intre Vadu Izei si Sacel a fost peticit si este practicabil, as sugera culoarea galben. In schimb tronsonul Sacel-Moisei din DN 17C este foarte prost, cu multe gropi si denivelari, nu merita mai mult de rosu.
(...).

Deci despre ce verde vorbim? A, exista o reabilitare / reasfaltare inceputa de la Salva spre nord, acolo se si vede pe harta de pe prima pagina ca este albastru. Dar nu am primit informatii ca au avansat dincolo de ca. 1/3 din drum cu aceasta reabilitare / reasfaltare.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

bgd77

N-am fost pe acolo, dar probabil DN73A Predeal Rasnov e de albastru. A se vedea articolul de jos (are inclusiv o filmare).

https://www.bizbrasov.ro/2019/09/24/video-covor-asfaltic-nou-intre-predeal-si-rasnov/

dr4qul4

din commenturi...mai are 2 portiuni cu alunecari, unde se vor face consolidari. Asa ca verde e de ajuns.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Ionutz

Poze de pe DN 17B Vatra Dornei - Chiril. Confirm faptul ca se poate modifica in albastru.






dericku7

Drumul 15B Targu Neamt - Poiana Largului a fost asfaltat recent, se poate modifica in albastru.

myid

DJ171 dintre Uriu (Beclean) si Targu Lapus modernizat, o parte de la Suciu de Jos pana la Uriu poate fi albastru, este excelent !!!
La fel ca in pozele de mai sus, din pacate nu am fotografii.

Florin Cojocaru

Șoseaua de centură a Sucevei a fost dată în folosință. 7 km adăugați la cei 5 existenți. ALBASTRU.

Granata06

        DN15B intre Targu Neamt si satul Pluton (comuna Pipirig) este de albastru. Strat de uzura peste mixtura asfaltica veche + marcaje rutiere.
     


      Mai departe pana la Toplita as merge pe verde. Desi colegul dericku7 a spus ca este albastru de la Targu Neamt pana la Poiala Largului, consider putin exagerat intrucat stratul de uzura este acelasi (mici fisuri si deformari), fara santuri betonate mai ales in zona cu serpetinde si lipsa parapete de siguranta pe multe zone. 
       DN2 intre Suceava si Falticeni zona cu galben cred ca se poate schimba in albastru.


alexcrist

#2322
Un comentariu personal despre DN15B: da, putem considera albastru acum. Dar eu, unul, n-am fost impresionat de calitatea lucrărilor. Câteva zone (e drept, puține deocamdată) care erau ușor lăsate înainte, deja se lasă și cu asfaltul nou. Iar în mare majoritate a locurilor diferența de nivel între asfalt și pământul de alături este uriașă (aș estima peste 10cm), inclusiv în localități, dar și în afară, ceea ce poate fi un real pericol dacă trebuie să oprești sau să eviți vreun obstacol și ieși cu roțile de pe asfalt. Tot ca urmare a înălțimii, deja în multe locuri acostamentul se macină, că asfaltul n-are pic de susținere laterală, fiind "în aer". Da, acum e bun, dar eu nu-i dau mai mult de 1 an.

În schimb, DN 2F, Vaslui-Bacău, între ieșirea din Vaslui și Fundu Tutovei (sper să rețin bine, inclusiv toată porțiunea cu galben) este proaspăt asfaltat. Încă sunt câteva porțiuni fără marcaje, dar se lucrează (sâmbătă se trăgeau marcaje). Eu l-aș pune albastru. Fundu Tutovei-Bacău este asfalt vechi, dar ok, fără gropi, cu marcaje bune, pe alocuri cu petice (dar făcute bine, la nivel, fără probleme). Verde e ok.

Tot în curs de asfaltare este și DN 2G, Comănești-Bacău. Ultima parte spre Bacău, dar din păcate nu mai știu din ce localitate. Momentan asfaltările sunt în curs, atenție mai ales noaptea, că trecerea de la asfaltul vechi la cel nou e destul de înaltă (am simțit-o în pietrele de la rinichi :) ), nu știu până unde se va duce spre Comănești, dar e clar că nu e gata. O parte din porțiunea proaspăt asfaltată e momentan fără marcaje (din nou, atenție noaptea!), pe o parte (spre Bacău) s-a și marcat deja, cu marcaje ce par de bună calitate. Când va fi gata va fi tot albastru.
EDIT: Am căutat pe filmare, momentan e proaspăt asfaltat de la Florești până în Barați (ultima localitate, lipită de Bacău).

DN24D, Tulucești-Bârlad, a fost, zice-se, asfaltat pe porțiuni foarte lungi. Acum e un amalgam de roșu/galben/verde/albastru, dar porțiunile de roșu s-au scurtat destul de mult. Ar mai fi roșu între Bălăbășești-Grivița (gropi și denivelări cu nemiluita), în Vârlezi (la fel), și parcă cam atât. Galben ar fi între Cuca-Vârlezi. În rest, deși unii ar fi încântați de asfaltul nou și ar sugera albastru, eu mai mult de verde nu i-aș da. Drumul e strâmt și aglomerat, iar asfaltul "nou" s-a pus peste fundația veche, și e destul de denivelat. Practic se circulă la fel ca înainte, doar că nu mai sunt petice în asfalt. Și ceva-mi spune că nici nu va rezista mai mult de 1 an până vor reapărea problemele mai grave.

DJ251, Valea Mărului-Costache Negri, și cred că și o porțiune între Schela-Smârdan e în refacere totală, din temelii. E ras complet drumul de anul trecut, până la fundație. Nu mai știu acum exact pe ce porțiune se mai lucrează sau în ce stadiu sunt, dar săptămânile astea circulația era complet întreruptă pentru că se lucra la ceva poduri/podețe. Închiderea lui a dus probabil și la aglomerarea lui DN24D. L-aș trece pe hartă ca fiind în lucru, că probabil mai durează. Parcă termenul de finalizare era prin 2020.


rizelgeorgel

Salut! Credeti ca ati putea updata harta PNG de la pagina 1? Este ceva timp de cand nu a mai fost innoita. Multumesc!

vancouver

In 2-3 august facusem un update, dar cu ambele loturi LD3 + 4 deschise si era in asteptare sa se deschida efectiv. Acum trebuie sa vad ce s-a mai scris de atunci pe forum si sa sterg LD3 ... ceea ce insa mi-e sila... Adica nu-mi vine nici acum sa cred ca chiar nu s-a deschis si ca un lot gata trebuie sa-l sterg de pe harta...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.