News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Vroom Vroom!

Started by Ionut, September 17, 2011, 05:28:37 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

sebba

fratilor, gata, ca amandoi aveti dreptate, trebuie doar sa facem media :D
hai sa concluzionam:
- tipa s-a ales cu o mare invatatura de minte, sa masoare de 10 ori si sa taie odata, analogic vorbind
- taximetristu, si el, s-a speriat bine de tot atat din pricina accidentului cat si a "interventiei neautorizate" a asa-zisului meltean
- melteanu? asta e in afara de orice pericol! a facut ce a stiut el mai bine, ce l-a dus capu. probabil va conduce candva putin mai neatent si va lovi pe careva pe trecerea de pietoni... sau poate il va lovi pe el unu pe trecere si atunci va avea un motiv mai direct de a face dreptate. cred ca el e cel care a invatat cel mai putin din experienta asta :)

si cum totul e bine cand se termina cu bine, sa invatam macar noi sa ne uitam si mai bine cand traversam strada sau sa fim si mai atenti cand circulam cu masinile.

"drumuri bune, colegilor!" ca sa bag ceva de pe canalul 22 ;)

Sailing away! S/Y Haimana

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

sebba

nu e norocoasa? pare-mi a fi tanti
si n-a luat-o nimeni la palme ca a zemuit tiru ala  :banana:
Sailing away! S/Y Haimana

MRS

1. De ce tipul acela este meltean? Doar pentru ca este mare?  :o
2. Daca sotia/prietena/sora ta (general) ar fi coborat din masina ta si ar fi vrut sa traverseze pe acea trecere de pietoni si ar fi fost in aceeasi situatie, TU cum ai fi reactionat? ???



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

BoGDaN

@mrs :gj:
dar hai sa incheiem cu filosofia pentru ca totul e subiectiv.

jailor

Quote from: Mrs on September 05, 2012, 04:42:13 PM
1. De ce tipul acela este meltean? Doar pentru ca este mare?  :o
2. Daca sotia/prietena/sora ta (general) ar fi coborat din masina ta si ar fi vrut sa traverseze pe acea trecere de pietoni si ar fi fost in aceeasi situatie, TU cum ai fi reactionat? ???
1. Melteanul e meltean pt ca da cu pumnu.
2. Prima data ma asiguram ca accidentata e in regula, sunam la Salvare, o trageam din mijlocul strazii si altele asemenea. In niciun caz nu o lasam cu sangele dat pe nas si ma apucam sa fiu Vigilantes si sa bat taximetristi.

Ionut


BoGDaN

#202
pentru amatorii de filmari de autostrazi retro, am gasit asta, anul 1988. mi se pare inca actual...bineinteles cand vorbesc de Germania coloana sonora nu poate fi decat Kraftwerk.


http://www.youtube.com/v/_-IbxoPxI5o

ciprebbe

la 24 ani de la acest filmulet si inca nu suntem in stare sa semnalizam nodurile la nivelul germaniei din 1988 :(
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

sebba

misto, da, pare destul de "actual". dovada ca Germania nu a progresat mai deloc in 25 de ani :D

oare cat % din masinile prinse in cadru au ajuns in Romania? ;)
Sailing away! S/Y Haimana

ciprebbe

Comparativ cu asta

http://www.youtube.com/v/nCx3xR-dzMQ ,
Transilvania anilor 90( marcaj rutier rar, de culoare galbena, masini putine, indicatoare si mai putine,  etc...) ai dreptate  am evoluat fata de nemti :D
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

davyl

Superb ciprebbe... Multumim!

Si camere de filmat si mai putine in vremea aia decat masinile pe sosea! Se observa la un moment dat si nelipsita coada a Daciilor (si cate un Oltcit din cand in cand) la statiile de benzina...
Ce vremuri!

BoGDaN

A1 in Germania este una din cele mai circulate autostrazi. A fost renovata catre sfarsitul deceniului 8 iar filmarea confirma, pentru ca indicatoarele sunt foarte moderne, diferite de cele din anii 70. A1 a dat standardul in anii 90. Exceptand masiniile si panorile digitale de informare autostrada este extrem de moderna.
Iar Romania in 1990 avea o infrastructura demna de anii 40-50 in Germania. Iar astazi....cred ca 1957-1960. DN sunt bine semnalizate in general, dar sunt total depasite. In ceea ce priveste parcul auto suntem la stadiul de tara est-europeana astazi. Acum 10 ani cine avea o Skoda Octavia 1 sau un VW Passat b5.5 era un om cu bani. Astazi cam tot romanul are o masina. Au disparut Daciile 1310 si ROMAN-urile. Imi aduc aminte cand eram copil si aparuse Passat b5 in 1997 - 1998 erau 2-3 in tot Sibiul  :lol: Sau prin 1999 moda Golf IV, toata lumea se mandrea cu asa ceva. Timpul trece...

ciprebbe

M-am mai uitat odata cu atentie la filmuletul cu romania anilor 90 postat de mine si ...coada la benzina( de care amintesti davyl) e chiar la intrarea in Cluj, actualul peco petrom....pe atunci mai faceai 2 km pana la intrarea in oras.....azi benzinaria e deja in oras....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

jailor

Stam bine de tot la capitolul marcaje rutiere fata de celelalte tari din Balcani. Nu inteleg de unde apetenta romanilor de a se compara cu Germania sau Franta. E ca si cand un muncitor la strung s-ar compara cu Tiriac la nivel de trai. Strungarur trebuie sa se compare cu sculer-matriterul nu cu directorul fabricii sau cu patronul. Am fost in ultimii 3 ani in Croatia, Serbia, Bosnia, Macedonia, Grecia si pot spune ca la nivel de drumuri nationale stam cel mai bine. In Grecia pe nationale nu exista indicatoare sau au vopseaua atat de stearsa incat nui se poate citi nimic pe ele. Poate ca nu e generalizata treaba insa am intaslnit 10-15 astfel de indicatoare sterse in timp ce in Romania nu am gasit de cand am permis unul astfel. In Serbia nu exista pe indicatoare nr de km pana la destinatia inscrisa si au o politica a nepunerii de indicatoare daca nu se schimba directia. daca ti-a pus un indicator cu orasul X pt "inainte" chiar daca treci pe langa 50 de intersectii cu alte localitati trecute pe panou orasul X nu mai apare decat daca trebuyie sa faci stanga sau dreapta la intersectia respeciva functionand principiul "daca nu e trecut pe panou inseamna ca e tot inainte".