News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jalemare

Sa punem si comunicatul oficial:
Luni, 06.09.2021, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE PENTRU ,,DRUM DE MARE VITEZĂ CRAIOVA – DROBETA TURNU SEVERIN - LUGOJ".

Pâna la termenul limită au depus oferte următorii agenți economici:

1. Asocierea EGIS ROMANIA SA (lider de asociere) – SEARCH CORPORATION S.R.L.– ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL – GEOSTUD S.R.L. – ECO GEODRUM S.R.L. – EGIS INTERNATIONAL SAS

2. Asocierea SC IRIMAT CONS SRL (lider de asociere) – SC STUDIO CORONOA SRL CIVIL ENGINEERING -  G&M ROAD BUILDING ENGINEERING SRL

3. Asocierea – SC EXPLAN SRL (lider de asociere) – SC GEOLOGIC SITE SRL – DP CONSULT SA –SCA TEAHA&FUZESI

4. Asocierea SC TPF INGINERIE SRL (lider de asociere) – TPF-CONSULTORES DE ENGENHARIA E ARQUITETURA SA – SC STEROGIS PROIECT SRL – SC SAIDEL PROIECT SRL – SC SIDEL ENGINEERING SRL – SC ERNST & YOUNG SRL

5. Ofertant YUKSEL PROJE AS

Valoarea estimată a contractului este cuprinsă în  intervalul 107.465.138,85 - 127.001.527,73 lei fără TVA.

Durata contractului este de 43 luni de la Data de Începere a Contractului (din care 36 de luni – Studiul de Fezabilitate)

Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile documentațiilor de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/5-oferte-pentru-proiectarea-drumului-de-mare-vitez%C4%83

Sealand01

Nu era vorba de o reducere a nr de luni ca se incearca ceva prin POIM?

NGC

"Elaborare Studiu de Fezabilitate "DRUM DE MARE VITEZĂ CRAIOVA – DROBETA TURNU SEVERIN - LUGOJ""

Vrabiutele transmit ca aici castigatorul initial este asocierea condusa de EGIS si care include si pe SEARCH.

GAC

36 de luni pentru un SF mi se pare exagerat. As fi inteles daca ar fi fost si PT inclus in acelasi contract.

horatiu.cosma

A7 e in proiectare de 36 de luni și doar unul din 4 SF-uri e gata (și acolo vorbim de relief ușor). Eu bine că încet încet ne apropiem la ultimele licitații de realitate în estimarea duratei.

alin2pas

#980
Pentru A6 problema e pentru porțiunea de la Drobeta Turnu Severin și până la Crușovăț, după Plugova. Ar putea fi pe malul Dunării până la Orșova și apoi pe valea Cernei, cu tunel la Plugova, dar e extrem de greu să treci cu autostradă pe unde abia au înghesuit pe malul Dunării calea ferată și DN6. Autostrada nu ar avea loc decât deasupra acestora și probabil ar afecta traficul pe CF și DN pe aproape toată durata construcției autostrăzii. Altă variantă ar fi să treacă direct prin munți de la DTS spre Băile Herculane sau spre Bârza, dar ar traversa mai mulți munți și văi cu flancuri abrupte, unde e foarte dificil să realizezi forajele necesare și unde am avea pe aproape toată distanța succesiuni pod - tunel. Indiferent pe unde ar alege traseul, ar fi vorba de circa 15 - 20 km de tunel doar pentru un sens de mers.

archaeus

Asa vom avea! Viaduct dupa tunel dupa viaduct.

GIV

stati, parca CNAIR are teama de tuneluri.

Ionut

Nu scapi de tuneluri aici, oricâta frica ai avea. Nu se poate fără.

Duta C

@GIV...Nu este nici o problema sa mearga pe sus cu rucsacul in spate si batul in mina...mergem noi prin tuneluri ! :p

PlayStation

@Ionut
Mai exista o solutie, care e pusa in practica in momentul asta, si vad ca e metoda preferata a celor de la CNAIR
Fara autostrada :lol:

GAC

Zona Defileul Dunarii este un fel de Dealul cu Lilieci - badd ass XXL.
Inainte de prima cupa de pamant excavat trebuie modificat normativul de constructie autostrazi in asa fel incat sa se poata construi autostrada in 2 planuri / terase, asa cum este in prezent DN-ul si CF. Asa cum au loc 2 terase vor mai avea loc inca 2. Terasa aferenta unui sens este doar marginal mai mare ca cea aferenta DN-ului. Astfel vom avea economii de scara semnificative. Tot ce trebuie este o semnatura de ministru. Daca ne incapatanam sa avem cele 2 sensuri intr-un singur plan, acest moft ne poate costa pe putin un miliard de Euro.
In ceea ce priveste viaductele, daca se va lucra pe "bedrock", nu va fi nevoie de coloane forate, dar in loc de foreze o sa fie nevoie de multe picoane ca sa "sape" gropile pentru radiere.

slartibartfast

^^
Ăia care visau să facă A3 în albia Prahovei ar trebui acum să-și arate mușchii și să proiecteze A6 pe cursul Dunării, să arate cât de fiabilă e metoda.

elphax

Pai sa faca doar 1 sosea noua noua deasupra, profil 2+1 ... sa mute tot traficul sus, apoi sa modernizeze soseaua veche la 2 benzi pe sens cu un acostament minima, cat permite profilul si tunelurile. Si la final cea noua sa devina celalalt sens.
Este singura chestie logica si fara preturi astronomice.

hvm

^
La varianta aceasta ma ganeam si eu, dar nu stiu cat ar costa sa aduca partea de jos la viteza/proiectare de autostrada.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici