Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi5

Wow 22k vehicule pe saptamana, adica MZA 3k adica drum judetean. Ups...

tom_sawyer

#1006
S-ar putea sa fie vehicule fizice (majoritatea camioane), nu vehicule etalon.

cristi5

OK atunci MZA maximum 9000. Iese de un DN mai aglomerat.

dr4qul4

Dar asta e doar traficul de tranzit! Pt ca cel local nu prea trece granita. Si nici nu ar putea fi mai mult ca un DN aglomerat, pentru ca la vama asta momentan ajung doar DN-uri.  Dar traficul va mai creste cand leaga bulgarii Vidinul de Sofia. Si va mai creste cand vom avea si noi gata Craiova-Pitesti. Cat e MZA la celelalte vami cu Bulgaria? Acum, nu in lunile de vara.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

TibiV

@cristi5,

daca in filmarea lui daniel321 ti se pare ca 20 de minute de camioane bara la bara este trafic de drum judetean, atunci ce sa mai zic...

Desigur, principala problema este capacitatea vamii/PTF-ului (in mod clar subdimensionata), dar se vede ca un DN cu doar 2 benzi care se taraste prin localitati nu este ceea ce trebuie...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cosss

Weekendul asta am venit la Timișoara dinspre Filiași. E NEVOIE DE A6/DX6 CA DE AER. Este inacceptabil ca în 2021 sa ai artere principale 1+1. Nu te simți deloc în siguranță, mai ales când vezi de multe ori pe traseu cum moartea este evitata în ultimul moment. Multe tiruri pe care autoturismele încearcă sa le depășească.
Haideți cu desemnarea câștigătorului pentru SF!!!


naivu

#1011
^^Eu nu înțeleg de ce România și Bulgaria nu au luat inițiativa să desființeze formalitățile de trecere a frontierei comune? Doar asta va fi una din consecințele aderării la Schengen,  pe care o doresc și România și Bulgaria! Nu s-a putut adera la Schengen pt că asta depinde și de restul UE, dar un mini-schengen RO-BG depindea doar de RO și BG!

cristi5

@TibiV asa era si DN Sebes Turda nu? Pentru ca erau obstacole, cum e vama... Si autostrada e goala.

Fireste ca trebuie un drum nou, dar intrebarea e unde e rost de A si unde de DX, HP, etc.

TibiV

Asta este adevarat.

Dar pentru zona de dinainte de Calaft-Vidin trebuie clar un drum nou, care sa nu treaca prin localitati, cel putin 2+1. Doua benzi pentru sensul de iesire din tara, pentru ca banda 1 sa devina o mega-super-parcare de camioane...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

#1014
sa ti se  faca un pod nou peste Dunare si  vama noua la tine in tara ....si tu sa nu fi in stare sa iti faci o autostrada sau un drum expres  de la Craiova la Calafat ca drum de legatura ....este de.... Noapte Minti ...  :( >:(

b1

Bulgarii s-au apucat de ceva timp de construit drumul de mare viteză Botevgrad - Vidin, iar noi ne gândim dacă este fezabil un 2+1... Iar când va crește traficul de 2-3 ori (din cauza drumului bulgarilor) ne vom trezi ca trebuia să facem autostradă. De ce nu facem de la bun început A full-profil, fără să ne mai complicăm cu viitoare extinderi și să gândim pe termen lung, așa cu au procedat turcii cu rețeaua lor de autostrăzi?

Drumul de mare viteză Botevgrad - Vidin:
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

bogdymol

Quote from: b1 on December 12, 2021, 04:22:29 PMDe ce nu facem de la bun început A full-profil

Raspunsul e foarte simplu:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

b1

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) declară câștigătoare oferta asocierii conduse de Egis la licitația pentru elaborarea studiului de fezabilitate al drumului de mare viteză Craiova - Lugoj, au spus pentru ECONOMICA.NET surse oficiale. Cu o valoare estimată de peste 107 milioane de lei, contractul pentru acest tronson de 250 km din "Autostrada Sudului" reprezintă cel mai mare contract pentru un studiu de fezabilitate. Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

GDC

Cu 22 de milioane de euro fac ăștia SF pe 250 de km dintre care vreo 100 de munte? Varza ce a ieșit pe A8 montan va fi mic copil pe lângă ce va ieși aici.

razvan96

^ Prețul pare foarte ok. A8, cu un traseu cel putin la fel de dificil, are in derulare un SF de 17 milioane de lei. Ar fi stupid sa avem si aici aceeași varza, cum spui, ar insemna ca indiferent cati bani dam tot aceeași prostie iese.