Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

carutasul

De la pledat până la aderare e un drum lung, doamna Merkel se pregătește de o binemeritată pensie....
Problema e că noi nu am făcut pași concreți până acum și pare că nu prea ne interesează.

voicul

Nu are legatura A6 cu ce face Serbia.
Ei o sa aiba drumul lor, noi o sa avem drumul nostru (daca il si facem).
Sunt drumuri diferite, care servesc interese diferite, pe finantari diferite.

nestaro

http://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100156889/

Procedura de licitatie pentru studiu de fezabilitate a fost suspendata intainte de termenul limita.

tom_sawyer

Probabil s-au cerut clarificări din partea potențialilor ofertanți. După ce se va răspunde la clarificări se va da un alt termen de depunere a ofertelor.

vladioan_bv

^^ care-i graba? noi n avem nevoie de autostrazi...

tom_sawyer

#965
Quote from: tom_sawyer on June 28, 2021, 12:02:34 PM
Pentru perioada 13.06.2021 - 19.06.2021 prin podul Dunării la Vidin - Calafat au trecut in jur de 24200 autovehicule.
Pentru perioada 06.06.2021 - 12.06.2021 prin podul Dunării la Vidin - Calafat au trecut in jur de 22900 autovehicule.
Pentru perioada 30.05.2021 - 05.06.2021 prin podul Dunării la Vidin - Calafat au trecut in jur de 22600 autovehicule.
Pentru perioada 29.05.2021 - 04.06.2021 prin podul Dunării la Vidin - Calafat au trecut in jur de 21500 autovehicule.
Pentru perioada 16.05.2021 - 22.05.2021 prin podul Dunării la Vidin - Calafat au trecut in jur de 21000 autovehicule.
Pentru perioada 09.05.2021 - 15.05.2021 prin podul Dunării la Vidin - Calafat au trecut in jur de 20700 autovehicule.

Pentru perioada 11.07.2021 - 17.07.2021 prin podul Dunării la Vidin - Calafat au trecut in jur de 28600 autovehicule.

Pentru perioada 04.07.2021 - 10.07.2021 prin podul Dunării la Vidin - Calafat au trecut in jur de 28300 autovehicule.

Pentru perioada 26.06.2021 - 02.07.2021 prin podul Dunării la Vidin - Calafat au trecut in jur de 26400 autovehicule.

https://vidincalafatbridge.bg/ro/page/117

Cele mai mari cifre de până acum.

Comparativ cu Giurgiu-Ruse:

Marți, 27 Aprilie 2021
În ultimele 24 de ore, la graniţa cu Republica Bulgaria au fost efectuate formalităţile de frontieră, prin Punctul de Trecere a Frontierei Giurgiu, pe ambele sensuri de deplasare, pentru aproximativ 3.300 mijloace de transport, dintre care 2.161 autovehicule de transport marfă.
politiadefrontiera.ro

slartibartfast

Interesant. Asta înseamnă un trafic cu vreo 20% mai mare pe Calafat-Vidin decât pe Giurgiu-Ruse.

tom_sawyer

#967
Nu chiar, la Giurgiu-Ruse e din aprilie (e dintr-o perioadă de trafic îngreunat, se efectuau lucrări pe partea bulgară a podului), atât am găsit, nu sunt date publice privind traficul, din păcate. Dar oricum, se pare că cifrele devin din ce în ce mai apropiate.

Concluzia mea e că A6 trebuie făcută neapărat pe varianta sudica, cu conexiune la pod. Polonezii își construiesc partea lor din Via Carpatica, ungurii termină anul ăsta Miskolc-Kosice, noi am lansat Oradea-Arad, bulgarii fac DX Vidin-Botevgrad, deci traficul va crește în continuare, chiar semnificativ. Nu mai vorbesc de o ipotetică intrare în Schengen.


snackhunter

Luat de pe forumul SSC:

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/drum-de-mare-viteza-craiova-drobeta-turnu-severin

Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru

"Drum de mare viteza Craiova-Drobeta Turnu Severin-Lugoj"



COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și depus in data de 16.07.2021, Aplicația de Finanțare pentru proiectul Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru "Drum de mare viteza Craiova-Drobeta Turnu Severin-Lugoj" în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 1 - Îmbunatatirea mobilitatii prin dezvoltarea retelei TEN-T si a metroului, Obiectiv Specific 1.1 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE - sprijin pregatire proiecte de investitii, Operațiunea- Cresterea mobilitaþii pe reþeaua rutiera TENT centrala.



Obiectivul general al proiectului il reprezinta asigurarea infrastructurii si serviciilor capabile sa fie suportul activitatii economice si sociale, pentru îmbunatatirea calitatii vietii. Strategia privind infrastructura rutiera din România are in vedere preluarea eficienta a traficului, dezvoltarea regionala echilibrata, eliminarea decalajelor si aplicarea unui sistem eficient de gestionare si intretinere a tuturor drumurilor nationale.



Obiectivul specific ale proiectului:



Studiu de Fezabilitate


Valoarea totală a proiectului este de 130,220,945.91 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuțiaUniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala - 93,295,889.70 lei, 15% contribuția proprie 16,463,980.54 lei, restul de 20,461,075.67 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.



Durata proiectului: 27 luni



Cod proiect 151671



Proiect cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regioanala prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.

Feri

^^ Poate gresesc, dar am impresia ca mutarea A7 pe finantarea PNRR a eliberat locul si "urgentat" A6 in loc pe axa 1.1TENT-Centrala, chit ca doar pentru SF. (e doar SF sau si PT?)
Nu cred ca A6 era prevazuta deloc la finantare din POIM 2014-2020 dar altceva nu prea se mai putea baga pe axa asta riscand sa se piarda banii.

naivu

SF+PT costa << executia. Cred ca o finantare de SF se poate "strecura" usor pe langa o finantare de executie. Indiferent care a fost situatia este f bine ca se demareaza. Tin minte ca proiectul a fost bagat in programul de guvernare pe ultima suta de metri; dar probabil are sustinere atat de la UE (pt a valorifica podul de la Vidin-Calafat) cat si de la Ford (care si-ar dori o conexiune cat mai directa cu Occidentul).

tom_sawyer

#971
S-au depus ofertele pentru SF astăzi, conform SEAP. Vor apărea în zilele următoare.

Quote from: facebook Cătălin DrulăAstăzi au fost depuse 6 oferte pentru realizarea studiului de fezabilitate al drumului de mare viteză București-Alexandria.

Fie că va fi autostradă, fie că va fi drum expres (variantă care va reieși din studiul de fezabilitate), acest proiect va avea marele avantaj că va elimina aglomerația și multe dintre accidentele care se produc acum pe DN6 - un drum care străbate numeroase comune, având valori ale traficului depășite.

Licitația este bazată pe un caiet de sarcini modern, care presupune realizarea unui proiect preliminar extrem de detaliat care va pune bazele unei execuții a lucrărilor rapidă și fără blocaje.

Traseu orientativ, probabil dintr-un studiu de prefezabilitate:



Powered by API/PUM imgur uploader

minisoferul

Preluare din comunicatul CNAIR din aceasta dimineata:

Joi, 19.08.2021, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului "Elaborare Studiu de Fezabilitate Drum de Mare Viteză București – Alexandria".

Până la termenul limită de depunere au depus oferte următorii ofertanți:

1. Asocierea DP CONSULT SA – SC EXPLAN SRL – SCA TEAHA&FUZESI

2. Asocierea EGIS ROMANIA SA – EGIS INTERNATIONAL SAS – ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL

3. Asocierea G&M ROAD BUILDING ENGINEERING SRL – SC BUILDING DESIGN 2000 TOP SRL – SC IRIMAT CONS SRL – CONSORZIO STABILE EBG GROUP

4. Asocierea ROMAIR CONSULTING SRL – INSTITUT IGH DD – EXPERT PROIECT 2002 SRL

5. Asocierea VIAPONTE ROM SRL – METROUL SA – CAPITAL VISION SRL

6. Ofertant YUKSEL PROJE AS

Valoarea estimată a contractului este cuprinsă în intervalul 17.695.961,10 - 20.910.681,30 lei fără TVA.

Durata contractului este de 17 luni de la Data de Începere a Contractului din care vor fi:

14 luni – Studiu de Fezabilitate

3 luni – Asistenta tehnica si Raport financiar final

Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile documentațiilor de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

nestaro

Traseul A6 conform studiului de prefezabilitate din anul 2013 (realizat pe planse din 2005): https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1fAqlP2OGTxp_KErCw80eitI1MO-haSgY&usp=sharing

De asemenea, studiul este pus ca documentatie in procedura de achizitie a studiului de fezabilitate:

http://storage.cnadnr.ro/achizitii/ID1448/Anexa1_la_Clarificarea_nr.1.zip

Portiunea Toplet-Breznita este formata doar din tuneluri si viaducte.

Feri

Quote
OFERTE DEPUSE PENTRU PROIECTAREA DRUMULUI DE MARE VITEZĂ CRAIOVA-LUGOJ
Dovadă că veștile bune nu vin nici ele singure: astăzi s-au depus 5 oferte în cadrul acestei licitații.

Proiectul este unul esențial pentru asigurarea unei conexiuni moderne și rapide între două dintre regiunile țării, Oltenia și Banat.

Autostrada/drumul expres va avea o lungime de circa 250 de km și are avantajul de a fi lansat/ă pe un model nou de caiet de sarcini care vine în ajutorul proiectantului, pe de o parte (prin stabilirea unui calendar clar de termene și plăți) și, pe de altă parte, avantajează și beneficiarul care primește la final un studiu de fezabilitate foarte detaliat (un așa-numit ,,preliminary design").

Acesta va permite, pe viitor, lansarea unei licitații pentru proiectare și execuție, având la bază un SF care elimină surprizele neplăcute de pe traseu, dar care dă, în același timp, constructorului libertatea de a inova și adapta proiectul.


https://www.facebook.com/catalindrulausr/posts/2594017084077371