Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

elphax

partea de jos nu poate fi autostrada , dar macar un fel de DX cu tuneluri si poduri avand un acostament minim

EugenRo



Carioca de weekend:

Cu verde, varianta mai putin fericita, cu diferente de nivel mai mari, viteza mai mica, costuri relativ mai mici.
Cu portocaliu, varianta A6 cu tuneluri si viaducte succesive, varianta dp meu de vedere CORECTA, dar la un cost, probabil, colosal...
(albastru=tunel, crem=viaduct)

In almbele variante, pentru tunele trebuie cercetata cu atentie zona, datorita carstului (pesteri).

danpandrea

^Dacă cedăm Mehedințiul Elveției, varianta portocalie este perfect fezabilă.  :-[

pasadia

#993
Dar nu e neaparat dezirabila, nici elvetieni nu le construiesc obligatoriu atat de drept. Observatiile mele ar fi asa:

- pe carst / calcare au construit slovenii o multime. Au chiar si tunel spre Koper, deci imposibil nu e.
- si pe varianta verde vei avea nevoie de mai multe tunele (nu doar 1 cum ai pus tu) dar mai scurte decat cele de pe varianta albastra (si fiecare in parte si per total). Insa va trebui sa urci si sa cobori mai mult in altitudine (cam de la 100 pan ala 500 si apoi inapoi spre 100)
- marele avantaj e ca zona e scurta. In plus cred ca e fezabil si ce s-a propus mai devrem - un singur fir realizat la nivel de A si actualul DN transformat in sensul invers. Cam ce si-au propus bulgarii la Kresna, unde distanta si dificultatea e oricum mai mare.

elphax

face SBB un tunel pe tot traseul, semi cerc cu diamentru de 50 de metri, parter 6 benzi pe sens si deasupra la etaj 2 linii de tren
in 4 ani e gata

tom_sawyer

Utilizatorii A6 (filmare daniel321):

Coada De TIR-uri La Intrare In Vama Calafat Vidin, Calafat, Basarabi, Golenti, Maglavit, Hunia Part1


Coada De TIR uri La Intrare In Vama Calafat Vidin, Calafat Maglavit Dn56 Part2


De 6 luni traficul nu a scăzut sub 22000 vehicule săptămânal:
https://vidincalafatbridge.bg/ro/page/117


alin2pas

Și majoritatea acestui trafic merge spre DTS - Lugoj, că spre Craiova e mult mai gol drumul dinspre Calafat.

dr4qul4

Asta e efectul unui pod peste Dunare. Avem prea putine treceri peste aceasta bariera naturala, si imediat ce apare alta, traficul explodeaza. Si bineinteles ca la vama ne prinde nepregatiti. Toate vamile noastre din vest sub blocate pentru tiruri. Timpii de asteptare sunt imensi. Si vor ramane asa pana intram in Schengen
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Wow!

Deci asta este "minunea de la Maglavit"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Mishu23

Pot sa confirm filmarile de mai sus deoarece locuiesc in Calafat, cam asa e in fiecare zi din an. Pentru cine a trecut prin vamă probabil ca a observat ca este extrem de subdimensionata...

JohannDB

           Ce vă miră cozile de la Calafat ?? Am prins "coadă" de la limita de județ MH/DJ pe DN 56A la KM 17.... Prin Cetate....Moreni....Hunia.....Maglavit....Golenți......!! 17 km pe DN 56A și încă 11 km pe DN 56 (borna km 82 este chiar după cântar la 100 m)  Atât mai făcea poliția de frontieră, să mai grupeze camioanele prin localitate pentru a nu fi chiar un șir continuu....... În rest, te iei de cap, dacă trebuie să ajungi la Calafat.

Feri

^^ Traficul va mai creste cu siguranta dupa ce vor fi gata noile loturi de la bulgari in urmatorii ani si, intr-un final, a celor de la noi.

Devine din ce in ce mai popular si promovat acest coridor pentru transportatori si cei din logistica si e bine ca este luat in calcul cand se masoara si analizeaza la nivel EU. Gen acest studiu:



Powered by API/PUM imgur uploader

Sursa:
https://www.transportenvironment.org/wp-content/uploads/2021/07/2020_07_Unlocking_electric_trucking_in_EU_Methodology_FINAL_0.pdf

paullie

O intrebare partial Offtopic legata de harta de mai sus>

Care este explicatia de nu se duce traficul pe Sofia - Beograd - Budapesta?

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ionescu63

https://www.researchgate.net/figure/Trans-European-Transport-Network-TEN-t-indicative-extension-to-the-Core-Network_fig1_313862204

Cu albastru deschis se observa ca avem relația Timișoara - DTS - Craiova - Bucureștii parte a rețelei principale de transport TEN-T. Cu maron aven relația Craiova - Calafat - Bulgaria