Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

horatiu.cosma

Nu știu despre ce traseu sinuos vorbești. E un traseu proiectat la 140 pe cea mai mare distanță.

shift2rail

Quote from: ionescu63 on January 13, 2023, 07:18:26 PMsa ai o descărcare decenta in Alexandria + relațiile cu Turnu Măgurele si Zimnicea. Cu Roșiori este ok si din centura Alexandriei.


Imho, e mai logic un aligniament al autostrazii prin sudul Alexandriei si, in perspectiva, prin sudul  Rosiorilor/Caracalului, ptr a asigura conectii facile cu toate porturile dunarene: Zimnicea, Tr Magurele (in perspectiva podului+nodului hidrotehnic) , Corabia, Bechet, samd.

Proiectul va intra in consultare publica  la un moment dat, sau e deja batut in cuie?

ionescu63

Traseul final a fost aprobat ieri

a.l.x

Pentru continuarea catre Craiova se face SF?

dr4qul4

Dupa cum se termina traseul, pare ca mai degreaba va fi continuat catre Turnu Magurele!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ionescu63

Faza II - Alexandria - Craiova e planificată in următorul buget european, 2028+
Este posibil ca SF.ul sa se facă pana atunci.

GAC

pana in 2028 mai sunt 5 ani, un sf + pt + licitatii inseamna minim 3 ani. daca am avea toate doc gata, am indoieli ca nu putem face in asa fel incat sa devansam. oricum in cel mai rau caz, sa avem o licitatie finalizata si un oil la 1 ian 2028... dar ca sa avem acestea, trebuie demersurile incepute anul asta.

horatiu.cosma

Cifrele de trafic din ultimul recensământ sunt foarte subțiri pe Alexandria - Craiova. Între Roșiori și Caracal sunt chiar sub 3000 de vehicule zilnice, care e infim. Stau la rand vreo 2000 de km de drumuri rapide cu potențial de trafic mult mai mare. Deci, la modul realist, după 2035 ar putea fi închis și acest sector cu o ruta rapidă.

shift2rail

^ ruta "traditionala" a craiovenilor catre Buc a fost mereu via Pitesti. Dx12 va accentua acest trend.

Autostrada Sudului ar trebui sa deserveasca, asa cum ii spune numele, sudul Ro, adica salba de porturi dunarene. Care ar trebui si ele sa fie modernizate de coana Europa daca doreste  un transport 'sustenabil'.

ionescu63

#1359
Sectorul Alexandria - Craiova va avea trafic după părerea mea o data cu restul autostrăzii A6 pana la Lugoj când va fi o alternativa la A1. Mai ales pentru traficul care vine din sudul Europei

Si mai este posibil ca cel puțin primul sector, pana la Caracal sa fim încurajați sa îl facem mai devreme de 2035 din alte rațiuni ...  :)

GIV

ce mi se pare mie ciudat e ca atat via pitesti cat si via alexandria distanta craiova pitesti e cam pe la 230 de km. iar in linie dreapta sunt cam 180 km..
asa ca atat varianta dx12 a1 cat si a6 vor fi alternative bune pt traficul craiova bucuresti, cu un plus pt a6 la intrarea in bucuresti unde acum, fara d12 complet e deja aglomeratie

NGC

Hai sa punem paie pe foc. :lol:

Quote from: NGC on January 10, 2023, 04:00:11 PM@CNAIR: Aveti ceva sa ne spuneti referitor la Filiasi - Drobeta Turnu Severin si Caransebes - Lugoj? ;)

Sa citam si pe cei doi mari clasici, Grinda si Pistolache.

Quote from: jalemare on November 08, 2022, 05:53:14 PMSorinel a furat startul  :lol:

Trei sectoare ale viitorului Drum de mare viteză Filiași-Lugoj au, de astăzi, câștigător desemnat!

O asociere de proiectanți români și italieni au câștigat contractele pentru elaborarea studiilor de fezabilitate:

1. Contractul pentru Sectorul Filiași- Drobeta Turnu Severin

Sorin Grindeanu-Facebook

Quote from: sarbu on November 08, 2022, 06:16:56 PM
QuoteAstăzi, după evaluarea ofertelor, comisia de evaluare a comunicat câștigătorul licitațiilor pentru elaborarea studiilor de fezabilitate necesare construcției loturilor 1, 2 și 3 ale drumului de mare viteză Filiași – Lugoj.

Acesta este Asocierea IRIMAT CONS SRL (lider de asociere) – STUDIO CORONA SRL CIVIL ENGINEERING – INFRANOVA SOLUTII TEHNICE IN CONSTRUCTII SRL.

Lotul 1 (Filiași-Drobeta Turnu Severin) va avea o lungime de aproximativ 70 de km cu preţul de 19.912.613,44 Lei fără TVA

[...]

#CNAIR #drumviteza #FiliasiLugoj #StudiuFezabilitate #CristianPistol

https://www.facebook.com/1627440930/posts/pfbid0CJXRGXjj5RwkBE3VZNbyxBHgZkjxZrfShcS4P4ES3deChbuH2hpktuL3GJCtpQSjl/?sfnsn=mo

Pentru majoritatea dintre voi va fi o surpriza ca desi au anuntat castigatorul initial pentru Filiasi - Drobeta Turnu Severin inca din Noiembrie 2022 si nimeni nu a contestat raportul procedurii, totusi au revenit acum in etapa de evaluare financiara.

Pentru a nu influenta mersul lucrurilor si deciziile din CNAIR, nu o sa va dau deocamdata alte detalii din ce au transmis vrabiutele. Dar mai tineti cont ca si Caransebes - Lugoj este oficial inca "in evaluare". ;)

hvm

Sa nu spui ca cei de pe locul 1 nu si-au confirmat oferta si s-a revenit la analiza locului 2... :D
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

NGC


mirceaeliade

Se implinesc 9 luni de cand s-au pornit licitatiile astea si nu exista nici macar un castigator confirmat.  Asta la vreo 13 luni dupa ce cealalta licitatie primise un castigatordesemnat.  Si Grinda zicea ca scurteaza procesul prin relicitare si impartire.  Si mai e si un proiect cam petru cei de-acasa de la el din Timisoara.  Bravo Grinda!