Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC

@CNAIR: Aveti ceva sa ne spuneti referitor la Filiasi - Drobeta Turnu Severin si Caransebes - Lugoj? ;)

mdragos

@NGC : e de bine ? Sau mai pierdem timp ?  :lol:

oneLess

Pe Craiova-Filiași se mai întâmplă ceva?
Nu au fost contestații și a rămas doar așa, niciun alt pas?
E ciudat că segmentul ăsta se începe din viitorul DEx12 T1, probabil cu un nod denivelat, ar fi aberant să fie un giratoriu, iar în același punct începe sau se termină drumul de legătură DEx12-Centura de Sud I (Ford) care are și el proiectat nodul lui în același punct pe DEx12, dar doar pentru el, fără continuare spre nord, spre Filiași/A6!
Sau vom avea două noduri vecine!  :-[

CapitanulPtk

^ unde sunt nodurile proiectate daca nici nu au fost desemnati castigatorii pentru studii?  :lol:

oneLess

#1339
Nu sunt proiectate, dar la sud de DEx12, Legătura Ford e în licitație cu poze clare a patra oară cu un nod la DEx12 care nu are nicio legătură cu SF-ul neatribuit la nord cu A6 CraFi care se leagă tot acolo. Nu are bretelele suplimentare necesare pentru A6 și ar trebui să se realizeze primul. Facem nod acolo fără să ținem cont de A6, două proiecte care nu ar trebui să fie independente.

CapitanulPtk

Nu stiu cat ne putem baza pe poze. Sincer, nu stiu unde o sa faca nodul cu Centura Sud al drumului de legatura. Unde apare acum, au rasarit blocuri recent :lol:.

tom_sawyer

#1341
Craiova-Filiași se studiază în cadrul contractului SF+PT pentru Craiova-Târgu Jiu, care e deja în desfășurare. S-a stabilit că va fi profil de autostradă.

tom_sawyer

#1342
Decizii importante luate astăzi in Consiliul tehnico-Economic al CNAIR pentru infrastructura rutiera din Muntenia, Moldova si Transilvania!

Am avizat trei variante finale de traseu pentru infrastructructura din Muntenia și Moldova.

1. Varianta finală de traseu a Autostrăzii București-Alexandria.

Pe cei 77 de km ai acestei autostrăzi vor fi construite 47 de pasaje și de viaducte.

Urmează ca elaboratorii Studiilor de Fezabilitate să intre în etapa realizării studiilor de teren.


https://www.facebook.com/CristianOvCPistol/





Powered by API/PUM imgur uploader

ionescu63

Nu înțeleg de ce nu se prelungește acest segment în capătul dinspre Alexandria cu câteva sute de metri, până la intersecția cu DN6. Sau măcar o descărcare temporară în DN6
În altă ordine de idei e de bun augur că se folosește termenul de autostradă  :D

dr4qul4

poate pentru ca urmeaza un pod peste Vedea si cativa copaci de taiat?
Si pt ce? ca daca vrei sa ajungi la Alexandria, ai iesit prin nodul cu DJ504
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ionescu63

Exact de pod si cei câțiva copaci tăiați (care oricum se vor face in partea a doua spre Craiova peste 10 ani+) vorbesc si eu ca trebuiau făcuți acum sa ai o descărcare decenta in Alexandria + relațiile cu Turnu Măgurele si Zimnicea. Cu Roșiori este ok si din centura Alexandriei.

Varianta cu descărcarea prin DJ nici nu o mai comentez. Oricum asigura cel mult sudul orașului

vm75

Din cate inteleg eu, s-a ales varianta rosie de traseu, cea mai nordica si mai defavorabila pentru un traseu comun cu A/DX Bucuresti-Giurgiu. Totusi, la sud de Mihailesti apare un nod cu un viitor drum rapid catre Giurgiu, care va ocoli pe la vest aria protejata Singureni-Comana.

Xed

Bai oameni buni, pana la urma ce profil o sa avem pe relatia Bucuresti-Alexandria? Pe bune ca eu nu mai inteleg. E drum expres, autostrada sau "drum de mare viteza" (orice ar mai fi si asta  :lol: )

Ionut

Am făcut merge cu thread-ul A6. Era de vreo 6 luni clar ca B-Alexandria va fi autostradă dar am așteptat confirmările din SF și cele CNAIR. Așa e și normal, coridorul de sud să fie A.

TVlad

Formidabil, au reusit performanta sa faca un traseu sinuos in plina cimpie! Ce obstacole insurmontabile or fi intilnit...?

Ar trebui sa consideram un miracol ca avem calea ferata spre Craiova, Constanta si Urziceni/Faurei atit de drepte, ba chiar si vechiul drum national spre Alexandria.