Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

elphax

Archi - e clar ca pe acea zona ar trebui limitat la cel mult 2x2 ( DX) . Fiind vorba de tuneluri probabil nu au cum sa faca half profile. Adica pentru siguranta e mai bine sa ai 2 benzi mai ales in tunel
Si te contrazic putin, tocmai din cauza traficului greu de la Lugoj spre Caransebes, multi merg pe A1. Eu ma duc toata iarna la Petrosani/Lupeni, si ma duc pe Deva. Poate cei care duc marfa si au traseul prestabilit, vor ceva economie la carburat,  nu fac asa, dar cei cu masini mici probabil prefera confortul autostrazii, ca timp este la fel

alin2pas

Pentru DTS - Topleț (și chiar până la Domașnea) se poate face în primă fază hp. Al doilea sens se poate face ulterior, dar pe platformă diferită în apropiere de Dunăre. Deja e foarte aglomerată zona cu DN și cale ferată pe lângă Dunăre și ar fi mult mai ușor de strecurat două platforme hp decât una fp. Domașnea - Caransebeș - Lugoj se poate face de la început fp, că e suficient loc.

NGC

Niste gaite au trasmis ca pentru Caransebes - Lugoj evaluarea ofertelor e gata, asa ca fiti cu ochii pe Grinda si Pistolache pentru ca vor anunta foarte curand castigatorul initial.
Sa vedem cine fura startul de data asta. Io zic ca Grinda. :D

mdragos

Dar pot semna contractele ? Sau trebuie sa astepta finalizarea cu anularea vechii licitatii ?

NGC

Nu pot semna inca nimic. Au ajuns primele contestatii (PROIECT CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA si EGIS).

Grinda poate se gandea ca o sa impuste azi doi iepuri dintr-un foc, adica sa anunte castigatorul pentru ultimul lot (castigator care nu e asa greu de ghicit) si ca poate semna contractele, dar i-au pus astia cu contestatiile bete in roate. :lol:

oneLess

economedia

Blocaj pe ,,Autostrada Sudului" (Craiova) Filiași – Lugoj: Egis și Proiect Construct au depus contestații la contractele pentru Studiul de Fezabilitate

Compania de Drumuri și asocierea de proiectanți Irimat – Studio Corona nu pot semna contractele pentru Studiile de Fezabilitate aferente loturilor 2 și 3 de pe ,,Autostrada Sudului" (Craiova) Filiași – Lugoj, după ce Egis și Proiect Construct au depus contestații la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC). .... ....

Lotul 1 nu e contestat, se poate semna ? Nu reiese...

gruiarew

Quote from: Quest on November 10, 2022, 09:22:05 AM@paullie daca mergi pe A1 Tm -> Dv, la nodul cu A6 senzatia e ca A1 se elibereaza, dupa ce mare parte din trafic o ia catre Lugoj /Severin, deci MZA catre DN6 tind sa cred ca e mai mare decit cel de pe A1 catre Margina /Deva.

Credeam că doar eu sufăr de "problema asta". Plus dacă urmăriți ce postează DRDP TM veți observa că aproape zilnic îs accidente pe DN6 între Lugoj și Caransebeș....
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

alin2pas

Pe Lugoj - Caransebeș sunt tot mai multe camioane. La fel, de la Calafat marea majoritate a camioanelor merg spre DTS - Lugoj. La bulgari, pe Botevgrad - Vrața - Montana - Vidin se lucrează la construcția unui drum expres, iar după intrarea în Schengen a României (probabil stabilită la JAI de peste câteva zile) și Bulgariei (nu acum, dar probabil peste 1 - 2 ani) va dispare și ,,dopul" de la vama Vidin - Calafat, deci traficul pe (Calafat) - DTS - Lugoj va deveni infernal. Ar trebui să se miște mult mai repede cu lucrările pe DTS - Lugoj.

mirceaeliade

Am realizat ca cel mai important cred ca e sa se faca autostrazi pe segmente unde se pot folosi bani europeni. Nu conteaza scuza data la EU, atata timp cat sunt sub tutelajul lor, probabil ca licitatiile vor fi mai serioase, cu mai putini batieti destepti, si vom putea face cam 2x de km de autostrada cu aceeasi suma de la buget.

Goldmund

...si as mai adauga ca este mare nevoie de A6 pana la Turnu Severin, stiind cat de greu va fi o autostrada de construit intre Slatina-Timis si Turnu...

alin2pas

Între DTS și Slatina - Timiș sunt porțiuni foarte scurte unde să fie mai ușor și mai ieftin de construit un drum rapid care să aibă ambele sensuri pe aceeași platformă: vor fi distanțe mari prin tuneluri, pe viaducte, poduri sau prin zone montane unde pentru platformă FP ar trebui debleu adânc. Poate ar trebui să se realizeze studiul de fezabilitate FP (eventual parțial și proiectarea), dar construcția să se facă doar HP în prima fază, FP să fie doar pe porțiunile mai ușoare unde e mai convenabil ca ambele sensuri de mers să aibă aceeași platformă. În acest fel s-ar putea da în folosință HP mult mai repede și s-ar elibera drumul național de o parte din trafic. Să ne întindem cu lucrările pe o durată mare de timp și la traficul actual să se adauge și traficul greu al utilajelor și camioanelor care participă la lucrările de construcție ar fi criminal. După ce se face A6 HP, pe autostradă s-ar muta traficul de tranzit (majoritar), iar pe DN ar rămâne doar traficul local și vehiculele care ar lucra la al doilea sens al autostrăzii.
Prin construirea podurilor și viaductelor în paralel s-ar putea organiza mai ușor lucrările și în total vor ieși costuri mai reduse, la fel și la săparea tunelurilor (unde ar fi mai simplu de realizat și aerajul lucrărilor în săpare), dar ar crește durata de realizare a autostrăzii FP față de HP și s-ar concentra mai mult lucrările, aglomerând și mai mult drumurile existente. Vom avea ceva asemănător cu DN Alba Iulia - Aiud înainte de finalizarea loturilor 1 și 2 din A10, dacă nu cumva mult mai rău.

a.l.x


minisoferul

Aici se mai stiu ceva Update-uri ? S-a ales traseul ?


NGC

#1334
^

Domasnea - Caransebes

Mai intai pun aici o informatie dintr-un mesaj privat pe care l-am trimis recent cuiva si care nu a aparut inca si pe forum.

Quote from: NGC on January 04, 2023, 02:52:10 PMs-a dispus doar reevaluarea ofertei celor de la IRIMAT CONS

Iar aici este o parte din titlul de senzatie pe care duduia Podaru de la "economedia" l-a inventat si o parte din articolul de "breaking news" postat mai sus.

QuoteBlocaj pe Autostrada ,,Sudului" Craiova (Filiași) – Lugoj: CNSC admite contestația Egis. CNAIR, obligată să reevalueze ofertele pentru Studiul de Fezabilitate

Compania de Drumuri este obligată să reevalueze ofertele pentru lotul 3 al Autostrăzii ,,Sudului" Craiova (Filiași) – Lugoj, după ce Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor a admis în parte contestația Egis. Pentru Lotul 3, Domașnea – Caransebeș (45 km), CNAIR îi desemnase câștigători pe proiectanții de la Irimat-Studio Corona, dar la sfârșitul lunii noiembrie 2022 Egis și Proiect Consult au depus contestații pentru loturile 2 și 3, Drobeta Turnu Severin – Domașnea (65 km), respectiv Domașnea – Caransebeș.

,,Admite contestația în parte și dispune remedierea", se arată în soluția CNSC din 29 decembrie 2022.

Practic duduia Podaru a vazut pe pagina de internet de la CNSC ca la dosarul cu contestatia EGIS scrie "Admite contestatia in parte si dispune remedierea" si a venit repede cu un articol de "breaking news", dar, neavand acces la decizia CNSC, a inventat si practic a dezinformat vorbind despre reevaluarea ofertelor (la plural).

In realitate, este vorba doar despre reevaluarea ofertei celor de la IRIMAT CONS.

@Madalina Podaru: Se poate sa o lasati mai incet cu articolele de "breaking news" cu copy/paste de la CNSC si interpretare proprie a ceea ce apare acolo?