Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

Teoretic între nodul A6-A5 și A6-A0 va fi pe 3 benzi.

Mascarpone

Se vede ca nodurile nu au fost desenate de consitrans sau search

reed

Da,oribila proiectarea Consitrans si search.Cred ca multi de pe acolo au lucrat pentru Iptana.Solutii de anul 1970.E pacat ca avem oportunitatea sa cream ceva frumos,sa ramana pentru cateva decenii.Podurile alea cu grinzi pe mine ma scot din sarite si noduri trompeta minuscule.In fine,mai bine decat niste amarate de DN-uri cu 1 banda si un sfert pe sens

gruiarew

Întreb și eu o prostie, scuze, nu mă pricep... Care-i avantajul nodurilor astea trompetă? Nu se puteau face ceva gen semi treflă? Si să se facă două intersecții pe drumul vechi cu posibilitatea de a vira stânga pe DN? Mulțumesc!
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Archi

Avantajul la trompete este ca ai o singura intersectie (de obicei giratori dar nu neaparat) cu drumul principal si tot traficul este directionat prin baza trompetei (avantaj doar pentru autostrazile care au statii de taxare, la noi nu e cazul si sper sa nici nu fie).

Sunt multe avantaje sa ai noduri mari, generoase, printre care viteza mai mare de deplasare in nod, buffer mai mare in caz de blocaj pe drumul de descarcare, spatiul gigantic ramas din interiorul nodurilor poate fi folosit pentru CIC sau gropi de imprumut.

Totusi cred ca s-a exagerat putin cu dimensiunea unor noduri rutiere, ca de exemplu cel cu DJ601D, in prezent drum de pamant, chiar daca va fii asfaltat acesta leaga doua sate destul de mici, mi se pare putin absurd sa facem ditamai trompeta de peste 1 km cand niste bretele de 250 de metri sunt arhisuficiente acolo.

NGC

Vin "surprizele" in curand.

NGC

Domasnea - Caransebes

Quote from: NGC on January 04, 2023, 02:52:10 PMs-a dispus doar reevaluarea ofertei celor de la IRIMAT CONS

Quote from: NGC on January 25, 2023, 07:43:38 PMEGIS a facut recurs la CAB, asa ca mai dureaza. Revin cand e cazul.

CAB a intors astazi decizia CNSC in ceea ce priveste oferta celor de la EGIS si a mentinut restul deciziei CNSC.

CNAIR trebuie acum sa reevalueze oferta celor de la IRIMAT CONS si a celor de la EGIS care a fost respinsa initial.

EugenRo



In proiectarea A6, as renunta la nodul 4 si m-as duce cu A5 pana in DN6, intersectand A6 prin nodul 3.  O:-)

Archi

Si as face de vreo 5 ori mai mica trefla aia, e o imensa risipa de resurse sa fie facuta la dimensiunea asta. Sa proiectezi noduri pentru 90km/h adaugand circa 1-2 km in plus face timpul de deplasare mai lung decat pe un nod proiectat la 40km/h dar care are bretele de 300-400 metri

ovicor

Fara a avea pretentia ca am dreptate, consider ca la niste bretele mai lungi creste capacitatea de stocare in cazul aglomerarii drumului pe care urmeaza a se intra. Plus ca una e sa avem 130/80/130 si alta e 130/50/130. E drept, se poate rezolva mai economic, transformarea pe o distanta mai lunga a benzii de urgenta in benzi de decelerare/ accelerare.

danpandrea


a.l.x

Conferință de presă, susținută la sediul Prefecturii județului Timiș, de către Ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Sorin Grindeanu.

Vorbește de A6 de la min 26. Aparent câștigătorii au făcut ,,fals în acte publice".După spusele dlui ministru,pe 14 februarie ar trebui să aflăm noii câștigători.

Duta C

Abea astept sa plece Grindeanu care semneaza ce au muncit altii ( Drula , Bode , Dna Ionita).....duca-se cu viteza maxima !!! >:(  >:(  >:(

a.l.x

QuoteAm desemnat astăzi câștigătorul pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate al primului lot al drumului de mare viteză Filiași-Lugoj.

Lotul Filiași-Drobeta Turnu Severin va avea o lungime de aproximativ 70 de km iar Studiul de Fezabilitate trebuie să fie finalizat în 18 luni.

Pentru această, Asocierea DP CONSULT S.A. (lider de asociere) - EXPLAN S.R.L. - GEOLOGIC-SITE SRL -SCA TEAHA&FÜZESI, va avea la dispoziție 21,053 milioane de lei, fără TVA.

Semnarea contractului poate avea loc după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații.

#CNAIR #FiliasLugoj #drummareviteza #investitii #CristianPistol

Facebook-Cristian Pistol

IonutPad

În postarea de pe Facebook a lui Cristian Pistol scrie ,,drum express" pentru segmentul Filiași-Turnu Severin. E vreun indiciu sau o scăpare legată de profilul drumului?