Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 12 Guests are viewing this topic.

daniel321

Tireena avea sanse cu ritmul de melc sa termine mai repede decat varianta cu prelungiri...

GAC

cu utilajele pomenite anterior putem spera la anu ca vom avea o inaugurare pana la Albota. vina ca de obicei e a beneficiarului pentru campionatul de balbe. chiar daca mai intarzie putin, macar stim ca DEx nu se va infige in A1 cu un nod demn de drum local.
in alta ordine de idei, Umb poate face cu 30 de basculante ce altii nu sunt in stare cu mai multe.

mike_us

Quote from: hefaistos on September 11, 2023, 05:20:17 PMCred ca nu v-ati prins asa ca va spun eu un secret: UMB nu mai prioritizeaza T4. Asa ca uitati-va mai degraba spre 2026 toamna.
Nu e totuși cam pesimist? Încă 3 ani pare cam mult chiar daca nu lucrează cu motoarele turate. As zice ca mai realist e 2025.

hefaistos

2026 înseamnă 2 ani și 3 luni. Unii au lucrat atât la un simplu pasaj si era singura lor lucrare din România.
Deci, brusc, 2026 nu mai pare asa de îndepărtat.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

AdrianRO

Separat de discutia UMB si prestatia lor, stie cineva ce se intampla cu T1? Exista ceva informatii privind semnarea / inceperea muncii propriu-zise?

oneLess

^ Pe SEAP apare atribuit contractul care face obiectul licitației, asta înseamnă că s-a semnat cu toate documentele în regulă aduse de ofertant. De ce nu se dă OIL nu știu! Or mai avea ceva de clarificat pe proiect ... Oricum dacă ajungeau prin zonă sigur măcar se auzea ceva.

miahi


danielefr

#hefaistos da-mi voie sa te contrazic.
Lotul 4 este mult mai usor decat celelalte. Au 2 dealuri de strapuns pana la A1.
Trec de cateva ori pe saptamana prin zona. Saptaman trecuta au fost in saptamana libera.
Saptamana asta s-au intors si chiar se lucreza si pe T4 si pe T3.

T4 are sanse sa ajunga la peste 50% pe data de 15 decembrie cand intra in vacanta de iarna.
Tinand cont de complexitatea traseului au sanse ca in dec 2024 sa fie gata acest tronson.
Singurul lucru care ii va face sa nu dea gata in decembrie 2024 va fi poate din cazua nodului cu A1 unde Este mult de munca.

hefaistos

15 decembrie care an?
Ca in ultimele opt luni au un progres raportat de la 7 la 25%, adica o medie lunara de 2,25. In ritmul asta intradevar prin octombrie - decembrie 2024 vor reusi sa treaca de 50%. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

GAC

sa inauguram la anu in vara T4 pana la Albota si tot suntem foarte castigati...

mike_us

T2 + T3 + T4 parțial (pina la Albota) ar însemna sa avem cam 70% din Dx12 daca nu am greșit la calcule.

Ionescu Marius

Întrebarea mea in ultimele luni era dacă UMB-ul are destui Fierari-Betoniști să lucreze concomitent la nodul cu A1 si la podul hobanat și pasajele de pe DEx6 Brăila Galați si la cele de pe A7, dar văzând filmarea "Stadiul structurilor pe loturile UMB de pe autostrada A3" de Cristian Marius Man , realizez că o parte importanta de lucrători vor veni la lucrările de arta mai sus menționate.
 
Un mare semn de întrebare "?" l-am cu Ozaltin și sub-contractorii romani , dacă pot lucra repede și bine pe tronsonul T1!

1948

Strade a avut destul de multe lucrări în ultimii ani în Dolj, în special reabilitări de drumuri județene, unde s-au mișcat foarte bine.
Să vedem cum se descurcă la proiecte mai mari, la prima vedere par serioși.

amedeog1

^^Ca sa vedem cum lucreaza Ozaltin si ceilalti trebuie inceput lucrul pe T1.Asteptam OIL,care intarzie. :(