Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 10 Guests are viewing this topic.

davyl

T1 Ozaltin: este ora 21:44. Ozaltin inca lucreaza la lumina reflectoarelor la podul peste centura de Nord a Craiovei.

Doua pompe de beton se vad in actiune, probabil avand in vedere temperaturile mult mai scazute, vor sa recupereze si sa termine suprabetonarea caii catre Craiova care astepta turnarea betonului (se vede asta clar din ultima filmare a lui Marius Patrulescu).

O seara frumoasa!

davyl

T1 Ozaltin turnare beton tablier 19.07.2024, ora 21:40 (GPS)


T1 Ozaltin turnare beton tablier 19.07.2024, ora 21:45 (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

davyl

Am postat doua fotografii făcute din casa de la aproximativ 400 m cu telefonul si zoom considerabil. Scuze pentru calitatea fotografiilor, mai bine nu am putut.
Azi, T1: Ozaltin, ora 7,00 se lucrează. Se vede baletul unei mașini care face elicopterizarea betonului. Probabil ce au turnat ieri, azi îl netezesc.
O sâmbătă de 20 iulie frumoasă !

alecu26

Probabil a durat pana spre dimineața turnarea. Elicopterizarea o faci destul de rapid după.betonare...când betonul a prins ceva priza, dar nu chiar întărit.
E o prostie elicopterizarea betonului întărit, ca după aia obții ceva mult mult prea neted pentru plasarea hidroizolației
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

davyl

Mai mult ca sigur ca așa au făcut cum spui alecu, caci la 23,30 încă lucrau și nu păreau să încheie curând.
Dimineața se plimbau cu o mașinuța de nivelare.
Cred ca au terminat, ca azi nu mai văd mișcare.

Sorinus

Pe lotul 3 e o denivelare serioasa la km 89. Pare ca a și fost o cartela acolo, dar superficiala.


oneLess

#10087
Sporesc biscuiții !  :)

gruia88

Am si eu ceva "informatii" din interior  :lol: , cineva care lucreaza la partea de topometrie a zis ca "turcul" are termen 2025 dar forteaza pentru Noiembrie anul asta . Problema e ca este ceva sa zic haos din cauza presiunii gen azi masoara si marcheaza ceva dupa le darama cei cu bulodzerele , le refac, poate se mai intampla si pe alte santiere , spun si eu ce am auzit nefiltrat .

oneLess

#10089
Cred că va depinde mult de data aprobării proiectului și OIL pe A3.
Adică îi relaxează aici sau le dă un șut în fund să îi grăbească! Vorbesc de Ozaltin.

Oricum, faptul că finisează deja taluzuri acum nu prea ne mută la anul!
Important este că există progres, faza cu Manole și Ana ține de management și e pe banii lor !

archaeus

Mie mi se pare ca la structuri sunt un fel de Aktor .... sunt unele in acelasi stadiu de mai mult timp si acolo este cheia deschiderii anul asta. Am zis ca la sfarsit de August o sa stim daca au sanse pt anul asta dar deja se preconizeaza 2025, Noiembrie este exclus, unele poduri si pasaje nici n-au toate grinzile sus din pacate!

danutzu_1069

La structuri, nu cred ca au vreuna pe care sa o fi început de la 0... totul este "preluat" și știți foarte bine ca dacă preiei ceva pentru continuare, trebuie sa mergi pe ideea anterioara, nu-ti poti implementa optimizările tale.

O sa ii vedem cum se misca la structuri pe A3.

gruia88

Legat de grinzi stiu ca a fost o declaratie in care sustineau ca ultima grinda din comanda o sa vina la final de Iulie.

Eu gandesc pragmatic, marile structuri le-au finalizat pana la partea de asfalt- pasaj Centura , Pasaj CF , Pasaj Dn65 mai este acel Viadut care este inca la stadiu de piloti nefinalizat, dar daca echipele astea sunt libere ele se pot concentra mult mai usor pe structurile mai mici .

Mai sunt 4 luni totusi cu zice si colegul deja fac taluzuri , pun parapetii , asfalteaza zone intinse ,  se gandesc la finalizare .

Tony7Y

Au cel putin 2 structuri cu probleme.
Cea de care s-a vorbit si in paginile anterioare, de care pare ca nu s-au atins de cand au preluat santierul si inca un pod unde au dat jos grinzile pe care le aveau ridicate.

raulbogdan23

#10094
Daca bine tin minte cei de la TS au facut unele structuri cu fundare directa, fara piloti forati.

Daca problemele au aparut la acele structuri ramane intrebarea ce e de facut?

S-ar putea sa gresesc, a trecut mult de cand a inceput TS lucrarea.