News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 8 Guests are viewing this topic.

gruia88

Ce am vazut din masina ca sunt destul de in urma la acest pasaj , se vede din drum ca nu sunt terminate pilele si nici cele de pe margin nu stiu cum se numesc inca e fier ruginit acolo de pe vremea raposatilor.

Nu stiu de ce nu au avansat deloc la el , se vede si din google street poze facute in Iunie 2024 .









Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Da și eu mă întreb dacă nu cumva e o problemă acolo... ceva structural ar fi nasol...

survola

Acest pasaj arăta urât de la început.
Probabil așteaptă soluția tehnică de remediere.

Archi

Cel mai probabil asta e si planul Ozaltin, sa termine la iarna iar din primavara 2025 sa se mute pe A3. Totusi observ ca se descurca mult mai bine la terasamente si asfaltari decat la structuri. Structurile au mers mediocru as zice. E ok aici, pe DEx12,  sa fie asa dar pe A3 nu prea ar fi ok, ca tot santierul acolo este 2 structuri mari.

raulbogdan23

Quote from: oldtimercraiova on July 16, 2024, 01:54:33 AMEu unul ma bucur c-o sa existe DEx12, cu trambuline, intarzieri, etc.

Ne bucuram si apoi ne plangem cand apar primele trambuline, tasari, etc

Tony7Y

Mai e si podul de la 5:10.
Aici am avut toate grinzile sus, dupa care le-au dat jos pe toate, mai putin una.
Intre timp vad ca au aparut predalele, dar grinzile au ramas jos.

Earthchild

Quote from: Ionut on July 16, 2024, 10:12:41 AMDar la primăvară gata olteni, scăpați de calvar!

Bine... mai trebuie să vă rezolvați ieșirea/intrarea în oraș...
De ce să nu aibă și oltenii Militariul lor?

gruia88

O sa mute blocajul care este momentan la intrare in Craiova dinspre Bucuresti care uneori ajunge pana in Pielesti .

Sa speram ca mai misca ceva acolo in Bariera Valcii si se imparte traficul cate de cat intre Centura si Bariera Valcii .

Daca nu ne alegem orele cand sa pleca / sosim si alegem urcarea la Bals :) ca si pana acum ca alta alternativa nu avem .

Dar daca le da Dumnezeu minte , putere , intelegere si liciteaza primul sector Craiova-Filiasi si dubleaza centura 2-3 ani cat dureaza strangem din dinti si ne bucuram de ce avem!

Tony7Y

O parte din traficul care se blocheaza acum pana la Pielesti nu o sa se mute pe DEx12.
Acolo se blocheaza la orele de varf, cand lumea vine/pleaca la munca, iar majoritatea banuiesc ca locuiesc in proximitatea orasului.

O sa ramana mult trafic local pe DN. Tranzitul o sa se mute pe DEx12 <-> Centura.

Clar o sa fie mai bine ca acum, chiar si fara solutii complete.

Trebuie pe viitor prioritizata A6 Craiova - Filiasi pentru dublarea centurii. Centura actuala pot sa zic ca e cimitir. Nu stiu daca mai exista alte centuri in tara care sa aibe atatea accidente mortale cum are centura din Craiova, fara sa se miste un deget. Luna de luna sunt accidente acolo si nu se obosesc nici macar sa puna despartitoare intre sensuri.

Pe langa asta, mai e nevoie de drumul de legatura care sa lege DEx12 de DN65 si de centura de sud.

GIV

#10074
Quote from: Archi on July 16, 2024, 11:35:13 AMplanul Ozaltin, sa termine la iarna iar din primavara 2025 sa se mute pe A3.
ce sa faca pe a3 daca nu au pic de documentatie? spunea @horatiu.cosma  ca au nevoie de tot AM, PT, AC, OIL proiectare si lucrari. la anul nu vor face nimic daca e sa ne raportam la asta. expropieri pe noul traseu au?  :troll:

oldtimercraiova

@raulbogdan23 Eu unul, n-o sa ma plang.
Prefer un DEx12 cu anumite defecte, decat E574 ( DN65 )  O:-)



mike_us

Pe harta Cestrin apar următoarele informații referitor la lotul 3:
lungime km: 31.75
stadiu actual fizic: 97.5%
stadiu actual financiar: 65.57%

După 6 luni de la inaugurare încă trebuiesc plătiți 30%? E doar o raportare greșita sau sunt ceva probleme cu plățile?

amedeog1

#10077
Quote from: oneLess on May 28, 2024, 11:13:23 AMT1, ^^ din filmarea secretarului citire, cică s-ar fi apucat de pus și ceva binder, ultimele 102 grinzi vor fi suite până la sfârșit de iunie, nu august cum știam că au contractul de livrare semnat, iar la sfârșit de iulie toate pasajele vor fi suprabetonate . Se primește!
La sfarsitul lunii mai era o efervescenta legata de structurile de pe T1.Acum,la mijloc de iulie,s-au mai subtiat sperantele de o finalizare rapida a acestui tronson,chiar daca la terasamente si asfalt sunt in grafic.

carutasul

cu toate astea au mai avansat, mai au doar câteva grinzi de ridicat, au mai betonat vreo două poduri, încă e posibil să termine structurile. Am fost alaltăieri pe "plaiurile căruțești" și încă mai lucrau la podul peste Olt ( dar părea că nu mai au mult) și la viaductul de la Dăneasa, unde probabil măcar o lună mai stau, poate mai așteaptă să mai elibereze și de aici niște oameni și utilaje. Oricum lucrează destul de lent la structuri, nu e ceea ce așteptam mai ales când mă gândesc la A3, dar deocamdată cât tehnic se mai poate încă sper că au planificarea lor ( eu sunt  optimist până la proba contrarie :) ).

gruia88

Am trecut inapoi spre Craiova
T4 nod cu A1 lucreaza la organizarea de santier - puneau gard si au adus containere - pentru asta era platforma aia
T4 Albota - relocaul la ceva utilitati
T1 Se asfalta spre Bals probabil puneau stratul 2 sau de uzura - erau camioane si finisoare
















 






Powered by API/PUM imgur uploader