Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 8 Guests are viewing this topic.

TibiV

Mi-e teama ca ai dreptate... Parca si eu imi amintesc de niste structuri cu fundare directa....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Xrailer

S-a actualizat pe Cestrin
Lot 1
Quotestadiu_actual_fizic    PROGRES FIZIC LA REZILERE - 57.06%
PROGRES FIZIC PE NOUL CTR - 52.31%
PROGRES FIZIC TOTAL 76.16%
stadiu_actual_financiar    37.75%
Quotelotul    TRONSON 4
lungime_km    31.82
stadiu_actual_fizic    59.00%
stadiu_actual_financiar    39.14%
data_inceperii    15.11.2021
data_finalizarii    TRIM IV 2025
an_deschidere    ANUL 2025

raulbogdan23


min 1:38

cel putin una gasita

gruia88

Am trecut pe lângă T4 în dimineața asta și cei de la UMB asfaltau se vedea în zona care se apropie de DN65 în zona Luncă Corbului cred .

La modul cu Albota era o firmă din Argeș continua cu relocarea  .

WebSrc


TibiV

Normal ca este o filmare veche...

Are numai rolul de a identifica structurile cu fundare directa, NU cu piloti forati. Pe o filmare recenta nu mai poti observa amanuntele astea.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RazesIesean

Ar fi o situatie naspa sa fie refacuta fundatia cu piloti forati, s-ar duce cu cel putin 2-3 luni peste termenul de finalizare.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

raulbogdan23

Cu siguranta mai exista pe canalul API (sau alte canale de youtube) filmari mai vechi decat cea postata si poate se reuseste identificarea celorlalte structuri cu fundare directa. Eu personal nu am avut timp sa mai caut.

oneLess

Care e faza cu fundarea directă ? Ce poate fi nasol acolo ?

GIV

@oneLess capacitatea portanta a solului? adica acesta nu poate sustine structura si ar fi fost necesari forati piloti pana cand solul este "tare" parerea mea de nespecialist

gruia88

Legat de acel viaduct/pod ce este sa stiti ca astazi cand am trecut parea ca pilele din mijloc sunt gata finalizate sa primeasca grinzi , problema erau inceputul si finalul podului care nu a fost betonat in continuare .

Fie le masoara sa vada cum evolueaza dat fiind ca nu au piloni forati , fie asteapta sa ia o decizie .

amedeog1

Azi a venit un coleg de la Bals la Craiova si mi-a spus ca sunt multi muncitori la podul peste calea ferata si zona urmatoare,la acel viaduct ramas in urma.Sa auzim de bine!

raulbogdan23

Hai ca am gasit, are piloti forati


min 1:25

Tony7Y

#10108
Un update in legatura cu drumul de legatura de la DRDP Craiova:

"Urmare a solicitarii transmise de dvs in data de 16.07.2024, via e-mail, cu privire la solicitarea de informatii referitoare la stadiul contractului pentru Drum de legatura pentru sporirea capacitatii de trafic intre DN6(zona uzinei Ford) SI Drumul expres Craiova -Pitesti(Tronsonul I), va comunicam urmatoarele :

-La acest obiectiv a fost avizata , in Consiliul Tehnico-Economic CNAIR SA , faza Studiu de Fezabilitate -Analiza Multicriteriala de traseu etapa 1, unde s-au avizat 2 variante de traseu.Varianta finala de traseu se va studia si aviza in etapa urmatoare , faza Studiu de fezabilitate -Analiza multicriteriala de traseu etapa 2.

-In data de 18.07.2024 a fost avizata in CTE DRDP, Analiza multicriteriala de traseu etapa 2, unde a fost avizata varianta finala de traseu pentru care se va intocmi studiul de fezabilitate, dupa avizarea in CTE CNAIR a fazei Analiza multicriteriala de traseu etapa 2.

-traseul avizat are o lungime totala de 13 km si porneste din DN6, zona km 220+350 si are 2 benzi pe sens.Traseul se suprapune cu DN6 si merge spre S-V  pana la intersectia cu DN65F (Centura de Sud), cu care se suprapune pana la intersectia cu DN 65.Traseul se continua apoi spre N-E, pe drumul comunal DC87, de unde se va desprinde prin intermediul unei intersectii de tip sens giratoriu ,amenajata la km 11+050."


Aparent nu avem vreun drum nou de la 0 in zona, cum au desenat ei pe harta cestrin, ci mai degraba se folosesc de infrastructura existanta.
Ei zic ca traseul are 2 benzi pe sens. Asta ar insemna largirea DN6, dar si a centurii de sud DN65F la 2 benzi pe sens. Aici parca am ceva indoieli ca o sa faca asta.
Din DC87, sunt curios unde leaga drumul de legatura la DEx12. Singura varianta e in aceeasi zona unde avem si nodul pentru A6 Craiova - Filiasi, iar asta ar presupune modificarea nodului care doar ce a fost scos la licitatie.


Xrailer

#10109
Cea mai buna varianta ar fi continuarea Autostrazii Craiova-Filiasi printr-un nod tip "Trefla" ca la A1-A0 sau A0-A2, care sa asigure viitoarea conexiune cu Craiova-Aleandria.

Km 220 din Dn6 inseamna exact dupa fabrica Ford. Adica ar mai face inca o centura de sud? :o  :o