News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

oneLess

#10110
Nodul ăla al A6 CraFi cu DEx12 e mai secret decât ce mănâncă putin mâine dimineață la micul dejun ?!
Nu avem niciun scotocitor disponibil ca să vedem cum arată nodul acesta în variantă FINALĂ !?

Tony7Y

#10111
@Xrailer: Nu chiar.
Ei zic ca drumul incepe de la km 220 si se suprapune cu DN6 si DN65F (Centura Sud). Din asta inteleg ca nu o sa avem un drum nou. Pur si simplu drumul existent o sa fie folosit pentru legatura asta si extins la 2 benzi pe sens.
Singurul drum facut de la 0 o sa fie legatura care porneste din DC87.

@oneLess: Nodul DEx12 cu A6 ar trebui sa fie cel de pe harta API. E deja scos la licitatie si cred ca e si in video-ul de prezentare al primului lot pe care l-au postat politicienii zilele trecute.
Acum sa vedem, poate o sa fie modificat in urma proiectarii, mai ales daca se stie ca acolo trebuie sa vina si drumul de legatura dinspre sud.

Xrailer

#10112
Nu prea vad cum ar putea sa il extinda la 2 benzi pe sens avand in vedere ca pana in sensul giratoriu de la centura de sud sunt case pe stanga/dreapta si 2. centura de sud are 2 pasaje care nu pot fi largite.

@oneLess pana nu termina proiectu tehnic nu avem cum sa stim varianta finala.

Tony7Y

Nu putem exclude exproprierile.
Mai avem si varianta in care drumul actual ar ramane cu 2 benzi pentru un sens, iar celalalt sens sa-l faca prin spatele caselor.
Sau ultima varianta, sa lase la 1 banda pe sens acolo unde largirea e prea costisitoare.

adyneamtu

Gandita acum 4 ani. 8)
Cam asta vor face ca infrastructura noua. Macar asta...
Largitul la 2 benzi sa-l inceapa cu zona giratoriilor apoi cu restul portiunilor de drum.

O sa iasă un nod ca ala A3-A10-DN1.

Quote from: adyneamtu on November 27, 2020, 08:02:22 PMRevin cu varianta actualizata, am ajustat putin traseul drumului de legatura.
Extindere DN65 la 2 benzi pe sens intre giratoriul Metro si Centura Sud(care este deja planuita) plus inca 500m spre Bals.
Giratoriul marit la 2 benzi. Din giratoriu spre DX plecam cu 2 benzi pe sens, banda viraj stanga catre Aleea 2 Calea Bucuresti. Cumva mai in spate facuta o legatura intre cele 2 alei astfel incat se intra pe Aleea 2 si se iese de pe Aleea 1 cu sens unic, ca sa nu tenteze intoarcerea acolo, dar asta tine de Comuna Pielesti.
Se ingusteaza la o banda pe sens inainte de podul peste iazuri. Podul in usoara coborare pentru a se crea apoi un mic debleu in zona balizajului.
Intersectia cu DC87 mutata dupa balizaj.
Apoi in apropriere de nodul cu DX extindem la 2 benzi pe sens pentru selectare directie de mers.
Plus cateva subtraversari pentru drumurile agricole.
Hai cu licitatia!



alecu26

Înainte de alte restricții pe Valea Oltului ar fi bine sa se termine Crapi (mai ales), reabilitarea DN 6, centura Craiova.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Sorinus

Apropo de CraPi și DN6, foarte aglomerate duminica trecuta. Se cunoaște traficul extra.

snackhunter

De parcarile si benzinariile de pe DX12 mai stim ceva? Trece si 2024 si lictatiile alea tot nu sunt finalizate

amedeog1

^ Daca de licitatii se ocupa Drdp Craiova sa nu va asteptati la prea multe lucruri bune.Sunt atatea de facut la infrastructura locala si nu se misca nimic.

GIV

@amedeog1
Quote from: GIV on July 03, 2024, 11:28:02 AMo sinteza mai buna a tuturor zonelor in care am putea avea spatii de servicii noi daca s-ar vrea




Powered by API/PUM imgur uploader

Quote from: Ionut on July 12, 2024, 08:13:46 PMAPI pe Facebook

CNAIR ne invită la tufiș.

Întrebați de un cetățean când vor binevoi să deblocheze licitația pentru concesionarea unui pachet consistent (12 loturi) de spații de servicii pe mai multe proiecte rutiere majore, oficialii CNAIR dau un răspuns impertinent: procedura este suspendată, "urmând a fi reluată la o dată ce va fi publicată în SEAP".

Licitația a fost lansată inițial în decembrie 2021 și doar 4 din cele 12 loturi au fost atribuite, restul fiind anulate în iunie 2022, după ce CNAIR nu a primit nicio ofertă. Bravo!

O nouă procedură a fost relansată abia la începutul lui decembrie 2023 și zace suspendată de vreo 5 luni de zile deoarece responsabilii CNAIR nu au chef să răspundă la cererile de clarificări depuse de posibilii ofertanți. Așa că licitația și spațiile de servicii vor fi gata... când vor fi gata.

Pe lângă neplăcerile cauzate participanților la trafic de lipsa acestor facilități, CNAIR (implicit noi toți, desigur) pierde bani frumoși din neîncasarea redevențelor anuale plătite de companiile concesionare: în medie, minim 2,5 milioane lei anual, pentru 20-25 ani, pe FIECARE pereche de parcări.

JohannDB

    ...Hmmm..., hmmm...., hmmmmm..., miercuri dimineața (24.07), înaite de prima luminiță a zorilor, defilam pe DN 65, zona km 103-90, către Colonești/DEx 12 și pe tot sectorul, apropiat de DN 65, lumini și luminițe "la lucru" (!!). M-a bucurat asta într-un fel și mă gândeam că la capătul din A1 înainte de km 106, ieșirea de Pitești/Craiova, nu văzusem lumini în zonă.
 Dar, am intrat pe DEx 12 și pe la primii kilometrii din acest capăt KM 88, am dat de câteva TASĂRI "mai mari decât prvede .... proiectul"  :hm:  :hm:  La lumina farurilor greu observi scufundarea bruscă și dai în ea neplăcut de tare... Este una pe la km 87, apoi una înaintea parcări , una pe la km 75 și una la fel de tare pe la 65/64..... Nu le-am putut memora cu exactitate din cauza surprizei și că nu am fost axat pe a le localiza... Dar față de ultima trecere pe sensul ăsta (Colonești - Slatina) acum sunt deja prea mai aceste tasări.......

Sorinus

Vorbesti probabil de cea de care ziceam mai sus, la km 89 pe sensul spre Craiova, imediat practic de intri de la COlonesti. E rea, si se vede ca e rea, au incercat sa carpeasca dar s-a lasat iar.

JohannDB

    "89" e deja peste DN 65...., 88+300 este ultima... Intrarea spre Slatina o ai 87+900 și prima tasare este pe la 87; daaa, urâtă rău.... Ca și următoarele două. Și nici aia de pe la 65-63 nu se lasă... Nu știu ce este sub ele, dacă sunt la podețe casetate sau ceva de genul, pentru că (observație generală) la noile poduri (în general), în ciuda plăcii din beton, de racordare, tocmai pe ele avem căderi/tasări de platformă, cum treci de pieptenele de dilatare de capăt și ieși de pe grindă/tablier.

davyl

#10123
Foto fresh din dimineața asta, centura de Nord Craiova (27/07/2024).
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader