News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Ministrii Transporturilor: propuneri, promisiuni, rezultate

Started by Ionut, November 19, 2018, 11:52:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Procedurile de selecție de manageri profesioniști (mandate de 4 ani conform OUG 109/2011) au fost pornite in mandatul nostru, în paralel cu includerea acestui milestone in PNRR (trebuie atins până la final de 2022). Doar că nu am mai apucat sa comunicam pe subiect. Să sperăm că nu rămâne doar la nivel de declarații și chiar se întâmplă, fiindcă experiența ultimilor ani ne spune că nu va fi simplu de vândut la partid renunțarea la zecile de sinecuri in favoarea unora care câștigă viitoarele concursuri.

danutzu_1069

Intre timp, MT este in vizita (de lucru) in ... Turcia, unde a avut o întâlnire, printre altele, si cu MT din Turcia.. Adil Karaismailoglu
https://www.facebook.com/grindeanusorin/posts/682949639853010

Evident, nu a ratat ocazia unei întâlniri si cu președintele Turciei, Erdoğan
https://www.facebook.com/grindeanusorin/posts/683375233143784

alexV

Quote from: zone_rider on April 01, 2022, 10:51:25 PMMinistrul Transporturilor [..] doreste sa organizeze concursuri pentru ocuparea posturilor de directori ai companiilor de stat [...] Este exact ceea ce trebuia facut de un deceniu, inclusiv din mandatul dlui Drula

De-asta politica e o hazna. Ca poti sa vorbesti cu dosu'.

Am retinut si aceste doua idei din mandatul de 0.66 ani al lui Catalin Drula: prima, ca organiza concursuri pt posturi; imi  amintesc cum implorau interceptatii aia din Galati sa li se pastreze pilele in posturi inca 4 luni, si replica "asta nu e om [sa te poti intelege cu el]". A doua, zilnic accelera proiecte; de mai multe ori a prezentat public bilantul lui la X zile de la preluarea mandatului. Nu la final de an, cu ceva generic gen "Romania a fost o tara sigura", ci pe zile.

etravel

Quote from: horatiu.cosma on April 01, 2022, 11:45:03 PMnu va fi simplu de vândut la partid renunțarea la zecile de sinecuri in favoarea unora care câștigă viitoarele concursuri.
Perfect de acord - nu va fi simplu, deci nu va fi. Nu ii vad pe nenici sa renunte la sinecurile respective.

In alta ordine de idei, am dat pe YT de un  interviu proaspat al actualului ministru al transporturilor.
Sunt sigur ca va face tot ceea ce spune ca va face.
Materialul video pare a fi incarcat ieri 16 aprilie 2021.




adiarc

nu e in stare sa dea un comunicat complet pe Facebook( sau sa-i atraga atentia celui care scrie in numele sau),in care spuna numele complet al unui constructor sau a asocierii de constructori(in afara de imbecilitatea" asociere de constructori romani si italieni",de ex.), si voi vreți si altceva?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

etravel

Quote from: adiarc on April 18, 2022, 02:17:46 PMsa-i atraga atentia celui care scrie in numele sau
Tu crezi ca a citit acel comunicat?


mirceaeliade

>Upgrade România: Este nevoie de un pact național de transporturi. Dezbatere DC News


Nu am apucat sa il urmaresc in detaliu, dar sunt multe interviuri potential relevante (Drula, manageri constructori gen ALpensie, etc).  Daca cineva apuca sa urmareasca paote punctieaza niste highlights. PS: nu stiu daca asta e threadul optim de postare

MarianD

https://clubferoviar.ro/cfr-sa-are-din-nou-director-general/

Eh dar ce zici de asta?

Cand singurul pact ar fi sa se respecte dracu legeea si sa scoata posturile astea la concurs. Cat timp rotatia cadrelor de partid pe functiile de decizie e mai rapida decat rotatia planetei albastre in jurul Soarelui, nu putem avea pretentii la nimic. Nu de idei ducem lipsa. Au fost si bune si rele, chiar si la Cuci si tot felul de alte "oratanii" care s-au perindat la MT. Problema e continuitatea deciziilor si raspunderea asumata.

Comisaru e bine intentionat, dar nu o asculta nimeni. Pacat de sansa ratata, sa avem om la uieeeee de'a nos si sa nu acceleram progresul in infrastructura... Nu ne mai intalnim noi cu asa treaba din pacate...

mike_us

Tine de decenta ca un fost ministru sa se oprească din comentarii. Odată ministru nu se mai poate pretinde un simplu cetățean. Si poate îl întreabă cineva pe domnul Drula el citi km de autostrada a semnat pe A3?

naivu

^Si, de exemplu, daca Bode a semnat Biharia-Chiribis cu Trameco la ce ne ajuta  :) ?
Bode a putut semna multe in 12luni in primul rand pt ca erau licitatiile deja lansate de mult (+ munca si priceperea personala pt care merita aprecieri)! Daca Catalin Drula era ministru in 2020 in locul lui Bode crezi ca nu s-ar mai fi semnat? Si, atat timp cat comenteaza corect, mi-as dori ca orice fost ministru sa comenteze!
LE: de Horatiu Cosma ce zici? Ca a fost si el consilier. Sa se opreasca si el din comentarii? (Eventual sa ramanem doar habarnistii pe forum)

nicolaem

itiz zic eu o cifra, activitatea lui Grindeanu in minister se vede si in executia bugetara. investitiile in infrastructura au scazut cu 7% fata de anul trecut. (sursa M Guran).
bataie de joc sa stai 8 luni degeaba neavand de facut pt lotu asta din A3 numa sa semnezi cateva hartii.

GIV

vezi ca ai uitat si de lotu lu nea beni.... cred ca nu scapam de el de pe lot nici anu asta.. deci anu asta pierdut, dar si anul urmator daca se liciteaza..

horatiu.cosma

În primul rând aici e un forum civilizat de dezbateri între oameni maturi și responsabili, nu un loc de cenzură în care "tu nu ai voie să vorbești dacă ai fost ministru" (de parcă a accede într-un asemenea post anulează calitatea de cetățean cu drept de opinie), sau un loc de tras de șireturi și luat la rost.

Iar legat de cifre și argumente, ele se găsesc pe toate gardurile, au fost prezentate cu lux de amănunte și aici și în multele intervenții publice, sau cel mai simplu la momentul bilanțului din septembrie. Vorbim de vreo 80km de A+DX contractați pentru lucrări, 180 cu lucrări începute, circa 950 pentru care s-a lansat licitația sau s-a semnat contractul de proiectare, 5 miliarde absorbiți la CNAIR în 2021 pe lucrări pe fonduri europene și 7 miliarde în total.

Oricine vrea să se uite cu onestitate la cifrele astea și să le pună în frame-ul de 8 luni avute la dispoziție, poate să tragă concluzia obiectivă că e net peste orice altă perioadă similară din ultimii 30 de ani.

mirceaeliade

@mike_us nu stiu de ce te iei de Drula. poate nu o fi cel mai tare omul ala, dar uita-te si tu ce s-a intamplat de cand a venit noul ministru. cred ca au trecut cam tot atatea luni cu Grindeanu cum au fost si cu Drula. tin minte ca pe vremea lui drula trecea saptamana si se semna ceva nou. acum stam si ne uitam cum la A7 trece timpul cu SFuri terminate cu tot cu PTuri si nu se semneaza nimic. pe A13 e cam gata de luni de zile si nu exista nici o presiune sa se inceapa ceva. 

daca nu vrei sa crezi, atunci vezi in tabel coloana cu semnarile si compara cate sunt in prima parte a 2021 si cate sunt de atunci: 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_ctJmSGhG1QRl-6yx4xhe6qyck-YA7MCWmLkoyV-Sxg/

alexandru_m

Eu as adauga pe lista si licitatia cu valorificarea parcarilor. Niste zeci de milioane de lei vin la stat de pe locuri unde crestea iarba salbatica inainte, plus ca vom avea si noi spatii de servicii decente, nu amaratele de containere (daca erau si acelea).