Piața auto second hand în România

Started by Ionut, October 02, 2012, 10:51:31 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

daca nu s-a schimbat nimic , fata de acum aprox un an , cand am facut un drive test , la benzina aveau 2 motorizari - 1,6 -85Cp si un motor supraalimentat 1,2 - 115 CP , iar la diesel binecunoscutele ( si f fiabilele )  de 1,5 L - 90 si 110 CP
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

apropo ...aceste discutii mi-au trezit cateva nostalgii...copil fiind , mai luam Dacia parintilor , pe la bunici , pe drumuri de tara...vestitul 1,3 si 54CP,....cand au inceput sa apara ( pe la mijl anilor 90 ) , discutii despre motoare cu 90 , 100 de CP ....ne gandeam...Doamne ce avioane de masini.... :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Lodgy pare e mult mai mare decat MCV. Probabil prin inaltime...dar oricum...pare mai masiva si sigur e mai grea. Stepway...va fi mai inalta dar probabil cu un centru de greutate bun...avand ceva scuturi...praguri la partea inferioara.

Da...fiind o masina grea speram la ceva motorizari. 110 CP e cam la limita la tractare....iar 115 e pe benzina si chiar nu se merita benzina la o masina asa mare plus si tractare.

In fine...era asa un subiect care mi-a trezit interesul...avand in vedere ca se incadra in specificatiile la ce cautam eu.

Poate ma reorientez spre A4 allroad, sau sa vad ce inseamna mai exact Passt Alltrack.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cricric

#63
Tu cati bani ai la dispozitie? La VW Sharan sau Skoda Superb Kombi (ambele 4x4) te-ai uitat? Sau Touran

autoscout24.de si setezi 2012 incoace plus maxim 30-40k km.

igorashu

Când eram copil, mergeam în concediu cu ai mei cu o Lada 1500 + rulota. Rulota avea carcasă de aluminiu facută pe undeva pe lângă Ploiești, dar interiorul făcut de ai mei.
Ce vreau să spun e că era (mult) mai grea decât rulotele din zilele noastre, dar Lada (75 CP) se descurca și pe serpentine :) Iar alții trăgeau cu Dacia 1310 rulotele Felicia.
Așa că nu mi-aș face mari griji cu orice mașină peste 100 CP.

alecu26

cred ca skoda superb kmobi ar fi o solutie. Passat alltrack, chiar daca ma asteptam sa fie in alta clasa...vad ca e echivalent cu Octavia Scout si A4 allroad.

Nu prea mi-am fixat un buget. Mi-am fixat pe creier doar dorinta de a avea o rulota. :D

Va propun alta dezbatere acum....ca ma ajuta mult ideile voastre:

rulota tractata sau automotoare?

PS: exista cumva forumuri, grupuri sau pe unde sa gasesc doritori de achizitia unei rulote in sistem time sharing?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

igorashu

Cu rulota tractată ai mai mult spațiu (de odihnă și stocare), o poți lăsa în camping și pleci cu mașina după cumpăraturi, să vizitezi, etc.
Dezavantajul e lungimea ansamblului în depășiri, te strecori mai greu pe drumuri înguste sau pe curbe, trebuie să știi să dai cu spatele (no kidding, trebuie să iei invers de volan).
Vezi campervan.ro
S-ar putea să vă placă așa de mult încât n-o să vreți să împărțiti rulota:D

alecu26

e vorba de eficienta investitiei. Oricum cu greu cred ca o poti folosi mai mult de 30-40 zile pe an. Asa ca pentru jumate din costuri, sau o treime...mi se pare un compromis acceptabil doar deranjul ca nu merg exact cand vreau.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

igorashu

Depinde de buget. Noi sunt de la 7-8000 EUR. Second hand cred că găsești una bună pe la 3000-4000 EUR. Vezi aici.

florin74

Apropo de rulote, am fost vreo 2 ani in la rand in Croatia, si unde mergeam la Zaton, era plin de rulote, aratau unele ca niste OZN-uri  Cateva zeci de mii de euro pe putin faceau, dupa dotari si cum aratau. Plini de nemti, olandezi si danezi. Cred ca locul de campare avea peste  1000 de locuri. Nu mai vorbesc de  barcutele pe care le trageau.  :D :D .
http://zaton.hr/en/camping

Scuze off-topic

dr4qul4

#70
un Motorhome este mult mai bun ca o rulota tractata. La cea tractata ai nevoie exclusiv de alimentare cu energie separata. Dar un Motorhome costa si mult mai mult atat ca pret cat si ca intretinere.

Rulotele tractate mai mici le duce si loganul fara probleme. Daca vrei din cele mai mari atunci se complica treaba. Asadar, ar trebui sa-ti iei masina dupa ce-ti iei rulota.
Cele mici nu cred ca sunt atat de greu de condus. Eu ma tot duc pe la munte (drumetii) si peste tot gasesc rulote parcate, de obicei grupuri de rulote, oprite exact unde se termina drumul. Multe dintre ele sunt puse in afara drumului, unde cu siguranta au avut nevoie de ceva manevre, iar soferii nu arata a tiristi  :).
Daca au ajuns atatia cu ele in zone greu accesibile (Plaiu Foii, Poiana pelegii, poienile valsanului) atunci cu siguranta te vei descurca si tu.

Si nu cred ca se merita impartite din 2 motive:
- perioadele de concediu se suprapun, asa ca nu vei putea pleca atunci cand vrei tu
- pana la urma e ca o casa de vacanta si o sa vrei sa ti-o amenajezi exact cum iti convine tie + ca vor exista certuri pe curatenie.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

laurashgeo

Un break care imi place f mult, foarte popular in Olanda este Volvo V70 pe care il gasesti cu motoarele 1.6(110) si 2.0(136 sau 160) diesel care cred ca le cunosti de pe Ford. Masina pare f solida si cred ca ar fi o aparitie mai putin usuala pe drumurile din Romania. Daca vrei 4x4 atunci cel mai mic motor e de 2.4 si 205cai.
Nu gasesti rulote de inchiriat? sa mergi o data de doua ori pentru a te convinge daca iti place sau nu?

alecu26

da...mai greu cu închiriatul...dar cred ca asa o sa procedez.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

sebba

cine stie o sursa actualizata si de preferat cat mai completa, de unde pot afla precis ce norma euro are fiecare masina?

ideea e ca pana acum ma uitam pe un fel de catalog la autoscout24 - http://autokatalog.autoscout24.de/ - dar am impresia ca nu e chiar complet ptr ca pe acest catalog, o anumita masina pe care vreau sa o iau e trecuta ca Euro3 dar pe cartea masinii adusa din Belgia e trecut Euro4

stiu si de varianta mers la fisc si cerut info exact dar e cam greu sa faci asta ptr mai multe masini, cand esti in faza de cautare
multumesc anticipat
Sailing away! S/Y Haimana

sebba

da man, merci! se pare ca pana la urma nu conteaza ce spun unii si altii prin cataloage si docomente, fiecare are propriile metode de a determina/cataloga o masina dupa norma euro
si cum pana la urma tot la ai nostrii ca brazii ajung... se pare ca tot acolo trebuie sa aflu si cat costa taxele astea aberante

ma mira insa ca nu exista (sau nu gasesc eu) un catalog, ceva, care sa spuna clar ce caracteristici are fiecare masina, including norma euro
si hai, poate ca ptr alea vechi - non-euro si euro2 - sa nu fie dar macar ce e de pe la euro3-4 incoace
le-au bagat astia serii pe injectoarele de motorina si nu pot face o astfel de catalogare? aiurea!
Sailing away! S/Y Haimana