[B] Pasajul Mihai Bravu-Splai-Vacaresti

Started by Ionut, September 14, 2011, 02:09:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut

Astazi de dimineata am vazut penultimul segment al arcului asteptand cuminte instalarea. Probabil ca instaleaza la noapte sau poate maine, oricum nu mai este mult. Este IMENS acel segment din arc. Am observat ca au aparut si multe hobane... sau poate se numesc altfel - acele cabluri prinse vertical ("suspendate") de arc care preiau greutatea tablierului. Spuneti-mi si mie cum se numesc, multumesc!

Tavi

Hobanele cred ca se numesc tiranti! Cred ..  ;)

adi

pe o parte a podului, arcul ce da spre Glina a fost montat, sudat si dimineata la ora 7 statea singur singurel.

Au mai inceput sa puna si tirantii(hobanele) pe primele segmente ce au fost montate


dr4qul4





Astaldi lucreaza indiferent de conditiile meteo  8)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

Quote from: Tavi on February 11, 2014, 04:46:11 PM
Hobanele cred ca se numesc tiranti! Cred ..  ;)

tiranti...intradevar.

Hobane e un termen destul de specific podurilor "hobanate" :)) (cable stayed).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Se misca in continuare cu spor. Tirantii sunt cam peste tot, mai trebuie conectati de tablier. Cred ca se apuca si de predale saptamana asta.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

cam liniste pe threadul asta in ultimul timp. Probabil de la ploaia care nu se mai opreste.
Sa facem un rezumat la ce s-a mai intamplat intre timp (poze nu avem din pacate, nu ies prea bine pe ploaie cu telefonul din masina):
- s-au apucat de al doilea pod desi inca nu au dat drumul la circulatie pe primul http://www.b365.ro/termenul-de-finalizare-a-pasajului-mihai-bravu-prelungite-au-inceput-lucrarile-la-al-doilea-pod_203549.html. Podul 2 a primit un termen mai realist.
-  au reconfigurat benzile in zona, iar pe mijloc au mutat organizarea de santier si s-au apucat sa faca gropile pentru piloni (traficul este infernal deoarece dinpre sud spre nord sunt 2 benzi doar pe hartie)
- totusi nu putem fi suparati pe astaldi: in seara asta pe la 8:15 pe o vreme pe care mi-a fost greu si sa alimentez (ploaie, vant si 6 grade) legau tablierul de cablurile de sustinere. In ritmul asta, in 2 luni primul pod ar trebui sa fie gata.
- cum spuneam au mutat organizarea de santier, cred (sper) ca vor da drumul la o banda S-N prin dreapta pasajului (2 ca in proiect ar fi si mai bune). Daca vor face acest lucru, atunci cand e gata primul pod vor putea da drumul pe el pe cate o banda pentru fiecare sens
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Tavi

S-a inceput conectarea tirantilor de tablier!  :)
In scurt timp ar trebui sa aseze si predalele.
Marti dimineata fulguiala in Bucuresti dar vor putea aseza predale si arma. Mai greu (dar nu imposibil) cu turnatul betoanelor sau mai degraba nerecomandat.

Ionut

Nu ninge, nu mai bagati in seama prognozele de peste 2 zile ca nu sunt deloc exacte. Eventual va fi burnita. Dar oricum astia sunt nebuni si lucreaza. Au sudat ei pe ploaie din mini-corturi.

Tavi

Asa este! Toata stima Astaldi! Chapeau bas!

dr4qul4

conectau tirantii la tablier inca de aseara, cand afara ploua destul de tare si erau 6 grade (real feel probabil spre 0). Asa ca asa-zisa fulguiala nu ar trebui sa constituie o problema.

ce imi place la Astaldi este ca lucreaza la mai multe lucruri in acelasi timp: in timp ce unii monteaza tirantii, altii mutau organizarea de santier (sper pentru a face loc celor 2 benzi din dreapta primului pasaj) iar altii incepusera deja sa sape gropile pentru pilonii celuilalt pasaj!

Cum spunea si Oprescu, sunt peste 100 de oameni zilnic pe santier, probabil 3 schimburi a cate 30-40, dar oricum au lucrat sustinut, desi la vremea de afara credeam ca vor ingheta complet toata lucrarea.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Toti tirantii sunt conectati de tablier. Urmeaza predalele presupun si apoi tensionarea podului. Sau invers? :o

cezar-mario2012

#194
Tirantii erau montați de sâmbătă,  pe partea de sud s-a montat și stâlpi de iluminat. Acum urmează predalele, apoi suprabetonarea, intre timp a început lucrările pentru celălalt sens de mers,  cu forarea piloților. Problema actuala este starea proasta a carosabilului,  mai ales pe linia de tramvai.