[B] Pasajul Mihai Bravu-Splai-Vacaresti

Started by Ionut, September 14, 2011, 02:09:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

In dimineata asta la 6:30 sudau... :) Mai au totusi mult pana departe, insa se misca.

ciprebbe

Au anuntat la TV trafic restrictionat si chiar inchis cateva minute bune  si la noapte intre ora 0 si ora 6 pt montarea grinzii.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Pai in fiecare noapte il inchid, cel mai probabil. :p Ca iti dai seama ca deja au montat practic tot, mai au o singura grinda din structura de baza a podului si putem spune oficial ca "avem pod". Desi... trebuie sa te tina sa mergi pe el in stadiul in care e acum, doar grinzile principale puse. :p Deci de fiecare data cand au montat au inchis traficul. Presa e defazata.

dr4qul4

traficul se inchide doar pe directia Splai, pentru a nu se trece direct pe sub grinzi.  Pe restul directiilor se inchide pentru doar cateva minute, cat le ia sa aduca o grinda si sa o pregateasca pentru ridicare.

Tocami de asta lucreaza noaptea, ar fi foarte periculos sa monteze grinzile cu masinile cuirculand pe sub ele.

nu au inchis de tot circulatia intre 0 si 6 (am trecut de vreo 2 ori pe acolo in ultimele 3 luni dinspre timpuri noi spre dristor, intre orele acestea)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

iuli

Sorin Oprescu, despre pasajul Mihai Bravu: ,,Lucrările merg mult mai bine decât m-am aşteptat"

QuotePrimarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat sâmbătă că şoferii ar putea circula pe primul pod al pasajului Mihai Bravu - Splaiul Unirii ,,undeva în martie 2014", dacă vremea va permite buna desfăşurare a lucrărilor.

,,Lucrările merg foarte bine, chiar mult mai bine decât m-am aşteptat, în condiţiile în care au trecut doar trei luni şi patru zile de când au fost reluate lucrările. Pe 6 ianuarie înţeleg că va fi adus şi ultimul tablier pentru ca podul să se poată traversa în întregime. Aşa cum puteţi vedea, scheletul podului este terminat şi susţinut. Cred că dacă vremea ne va permite, undeva în martie 2014 se va putea circulă pe acest pod", a spus edilul, care a verificat, sâmbătă, stadiul lucrărilor la pasaj.

În ceea ce priveşte lucrările la cel de-al doilea pod, Sorin Oprescu a arătat că ,,deja au fost amplasaţi stâlpii în laterale, în vederea realizării podului, iar la sfârşitul anului 2014 întregul pasaj va fi dat în folosinţă", potrivit Mediafax.

Primarul general a precizat că pasajul va fi traversat zilnic de peste 48.000 de maşini şi va contribui la descongestionarea traficului în zonele Brâncoveanu, Niţu Vasile, Bulevardul Berceni şi fosta Macaralei.

Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii va avea două poduri paralele, peste Splaiul Unirii/Râul Dâmboviţa şi, respectiv, peste intersecţia Prelungirea Şos. Mihai Bravu - Calea Văcăreştilor.

Podurile - unul cu lungimea de 675,4 metri şi unul de 687,7 metri - vor avea câte două benzi de circulaţie pe fiecare sens.

Potrivit municipalităţii, în prezent, primul pod este realizat în proporţie de 65%.

Termenul pentru finalizarea lucrărilor este decembrie 2014.

sursa: digi24
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ghrt

Astă seară la ora 22 se lucra. Ce îi motivează atât de tare?
Cont (aproape) inactiv.

MRS

Poate ca ne-am obisnuit noi prea mult cu esecuri, nesimtire, indolenta...


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

dr4qul4

bani inca nu au primit deloc. asadar penalizarile nu ii motiveaza  :lol:

pe de alta parte, Astaldi a si-a cam facut treaba, indiferent ce a avut de facut.


Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dr4qul4

comentariu pe B365 (articolul postat de iuli)

QuoteMerge treaba acum, ca dupa 2 ani de procese a reusit sa-si puna propriile firme sa-l faca.... Daca il lasa naiba pe primul constructor, era terminat pana acum, dar sigur, ala era de-al PDL-ului

WTF? e vinovat Oprescu ca a deturnat ala fonduri europene pe A1 a ajuns la puscarie si a dat faliment?

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Te rog nu mai pune aici tot felul de comentarii de pe siteurile de masa. Comenteaza tot felul de inepti pe-acolo. Si tu n-ai ce face altceva mai bun decat sa le citesti ineptiile? :)

dr4qul4

Am trecut acum pe acolo, am făcut și niște poze (cu telefonul din mers, le voi pune diseara), au pus și ultima grinda a tablierului.
Oamenii ăștia chiar lucrează și merita apreciați pt asta.
Mai mult Astaldi a lucrat sub toate guvernele.
Poate ca ar trebui totuși făcută acea lista cu firme de buna-credinta, iar la licitații sa aibe câștig de cauza chiar dacă oferta lor financiara este mai mare cu 1-2-7% fata de alte firme înființate peste noapte și dispărute peste zi.
Și în domeniul privat, de multe ori se aleg ofertele puțin mai scumpe dar de la colaboratori seriosi
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


Ionut

^ Intr-adevar, am uitat sa va zic. Au suprabetonat ambele capete de viaduct. Au turnat si acel parapet din beton pe o lungime destul de mare, mai ales inspre Piata Sudului. Se misca foarte bine pana acum, mult peste asteptarile mele. Sunt curios cum vor lucra in continuare la podul in arc.

Ionut

Se lucreaza, azi-noapte au mai instalat un segment la podul in arc. De data aceasta este un fragment din arc. Este albastru. Mda, tot albastru? :) (Stiu ca dupa ce se intaleaza probabil vor revopsi, insa 99% va ramane aceeasi culoare. Ar fi fost mai elegant un alb.)