Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 26 Guests are viewing this topic.

rt25

#7395
La nivel de supozitie personala, cred ca la Alsim poate fi si care e valoarea lucrarilor pe care le pot da gata in 2023.
Spre exemplu, una e suma pe care o poti factura ca ai finalizat suprabetonarea nodului A0-A2 si alta e suma pe care o poti factura ca ai facut toate rigolele DN6-DN4 si ai pus toti parapetii (stiu un exemplu prostesc, voiam doar sa pun 2 exemple constrastante sa fac argumentul mai clar).

Practic tot anul asta ei au lucrat la structuri si terasamente pe lotul 1 in dauna bibilelor de pe lotul 2. Si cred ca si statul iese in avantaj asa.
Daca eu pot deconta pe exercitiu financiar anterior toate lucrarile pana la finalul lui 2023 cu 85%, sigur probabil s-o fi dat semnalul sa se prioritizeze lucrarile cu decont mare in dauna celor de bibileala (si a deschiderii a mai multe tronsoane). Ar avea sens intr-o cheie strict contabila.

Insa repet ca asta e o parere personala asupra a ceea ce vad eu in teren. Spre exemplu, au asfaltat zone lungi dupa nodul cu DN4, dar nu au asfaltat bibilelile pe nodurile DN6 si DN5. Probabil ca odata cu pornirea asfaltarii e mai profitabil dpdv factura emisa si a timpului luat sa mergi constant pe o zona larga decat sa stai sa faci chestii de migala.

pasa_andrei

A0 Sud -Lot 2+3 ( Dărăști-Ilfov -Domnești) - 10.09.2023

O filmare din masina pentru a vedea cateva detalii. Nu prea inteleg ce face Alarko cu lotul 2.

Revin zilele urmatoare cu o filmare aeriana spre lotul 1.


Ionut

Fraier ești tu că încerci să înțelegi ce fac turcii cu lotul 2. Sau 1. Sau de ce Aktor nu are grinzi pe 3.

Ca să înțelegi ceva, trebuie să aibă o logică. Care nu este, cum ar veni.

nohablaespanol

Pe A0N2 UMB a efectuat marcajele cel putin pe unele bretele ale nodului A0 x A3.

Breteaua Ploiesti - DN1/A1 are o singura banda. Sa presupunem ca va fi o relatie mai putin circulata, mai ales in perspectiva unui DX Ploesti-Gaesti. Este si a doua cea mai scurta bretea. Sa speram ca nu vom avea bretele de 500m+ cu o singura banda.

Breteaua Ploiesti - DN2/A2 are doua benzi. Dpmdv necesare.

Despre restul bretelelor nu stiu. Plansele nodului nu le-am gasit la o cautare pe thread, dar daca sunt disponibile, please share. M-ar interesa daca este prevazuta separare fizica a sensurilor, spre exemplu pe cuplul de bretele din Sud-Estul nodului. Momentan e fasie de asfalt pe toata latimea.

horatiu.cosma

Ultimele filmări sunt mai mult decât edificatoare.

TibiV

De la Ionut Ivasca: Autostrada A0 Part 5 - Pasaj DJ401 Berceni 06.09.2023 ora 17:00

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

jalemare

Fara procente, fara vreun termen  :lol:

𝗠𝗼𝗻𝗶𝘁𝗼𝗿𝗶𝘇𝗮𝗺 𝗮𝘁𝗲𝗻𝘁 𝘀𝗶 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟯 𝗦𝘂𝗱 𝗮𝗹 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 #𝗔𝟬
Am fost, din nou, într-o vizită neanunțată pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯 𝗦𝘂𝗱 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 #𝗔𝟬, pentru a verifica stadiul lucrărilor pe acest lot, dar și pentru a menține presiunea asupra constructorului.
Pe acest sector de autostradă, se execută lucrări atât la traseu, cât și la structuri, după cum urmează:
✅️ La pasajul pe autostradă peste A1 București - Pitești au fost asamblate la sol grinzile metalice, urmând a fi amplasate pe infrastructuri;
✅️ La pasajul pe autostradă peste CF Bucureşti - Craiova (sat Țegheş, comuna Domnești) continuă armarea, cofrarea și betonarea ultimei rigle, se lucrează la bancheta de cuzineți și eșafodajul culeei dinspre A1;
✅️ La podul pe autostradă peste râul Sabar (sat Dârvari, comuna Ciorogârla), continuă lucrările la pila Dârvari;
✅️ La pasajul pe DJ602 peste autostradă (Ciorogârla) au fost finalizate infrastructurile pentru ambele culee și o pilă;
✅️ La trei pasaje peste autostradă, pe DC128, pe DC158 (ambele în Dârvari) și unul în Domnești, continuă lucrările la culee și la cel de pe DC128 se forează, armează și betonează cei 6 piloți aferenți culeei Dârvari;
✅️ La pasajul pe autostradă peste DJ601 (Ciorogârla), au fost finalizate infrastructurile culeelor și pilelor și continuă lucrările de armare și cofrare a riglei aferentă ultimei pile;
✅️ La pasajul peste autostradă pe DC125 (Țegheş), au fost forați, armați și betonați 26 din 36 piloți;
✅️ La pasajul peste autostradă pe DC126 (Clinceni), au fost forați, armați și betonați 20 din 36 piloți;
✅️ Continuă lucrările de umpluturi la corpul de drum cu material necoeziv pentru traseul autostrăzii;
✅️ Continuă lucrările de scurgere a apelor și de cofrare și betonare a șanțurilor pereate, în zona satelor Bâcu și Joița;
✅️ Continuă lucrările de canalizare și dren median în zona comunei Ciorogârla;
✅️ Se execută lucrări de profilare a fundației de balast pe traseul autostrăzii din zona Clinceni și Bragadiru;
✅️ Continuă lucrările pentru cele 20 bazine de retenție a apei pluviale;
✅️ Se execută drenuri/umpluturi adiacente podețelor;
✅️ Continuă relocarea rețelelor de utilități pe amplasamentul șantierului.
📍 Lotul 3 al A0 Sud leagă DN6, în zona #Bragadiru – #Cornetu, până la A1, în zona localităților #Ciorogârla – #Dragomirești Vale (inclusiv nodul rutier dintre A0 și A1) și are o lungime de 18 km.
ℹ️ Pe acest lot de autostradă, vor fi construite 9 pasaje și 4 poduri, un nod rutier la intersecția cu A1, 46 podețe pe autostradă și bretele, două parcări de scurtă durată și două spații de servicii.
ℹ️ Având în vedere importanța semi-inelului sudic pentru traficul din zona regiunii București-Ilfov și nu numai, antreprenorul trebuie să depună toate eforturile ca acest lot să fie dat trafic în cursul anului viitor.

Ionel Scriosteanu-Facebook

GIV

pai daca au ajuns la 50% e ca si gata :lol:  :lol:

oneLess

#7403
^^ Matematic 9 pasaje plus 4 poduri = 13, fără nod, se știe ce e acolo.
Pomenește de 10 la care lipsesc 10+16+6 foraje = 32 de piloți
Nu pomenește deci de încă 3 pasaje/poduri la care nu s-a început nimic!

Putea să spună ca la alții, s-au forat/armat/betonat 15 piloți din 3.000 de exemplu.

mirceaeliade

#7404
Quote𝗠𝗼𝗻𝗶𝘁𝗼𝗿𝗶𝘇𝗮𝗺 𝗮𝘁𝗲𝗻𝘁
Asta e noul "urmarim cu ingrijorare" dar nu facem ni'k?  Oricum enervante modul asta al politicienilor romani de a pune checkmark-uri de genul "am facut" in loc sa se axeze pe ce ramane de facut, sau ce nu e inca facut.

danvoicu

Le e frica la ghertoi de procese si despagubiri. Daca nu erau incompetenti si faceau totul OK acum grecii erau la tomberon fara consecinte. Dar de ce sa sufere incapabilii, mai bine suferim noi, timpul/asteptarea si banii nostri. Paradisul impostorilor si parazitilor.

panzer

Quote✅️ Continuă relocarea rețelelor de utilități pe amplasamentul șantierului.
Continua pe dracu, ca noi vedem pe filmari ca nici n-au inceput!

shogom

Gandire pe termen lung la greci, au asteptat sa se termine cererea de balast(vezi A0S1 si A0S2, ba chiar si A0N2) ca sa l ia mai ieftin. De aia au intarziat dar ce sa stim noi, boborul".
Bine si din cauza ca fac autostrada fara denivelari, nu ca aia de termina mai repede sau la timp.

miahi

^ Si grinzile pentru structuri? Asteapta sa vina iarna sa le ia mai eftin ?

Ionut

Da da, betonul e mai ieftin iarna.