Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 25 Guests are viewing this topic.

RazesIesean

Am incercat sa ma lamuresc urmarind harta de la API. La pasajul de la Berceni de pe A0, rondul de dinainte de pasaj va fi eliminat si raman cele 2 bretele care sunt on constructie acum pe sub pasaj pentru intoarcere nu?

~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

danutzu_1069

Giratoriul ala este pentru întoarcere, se desființează, si se face întoarcerea pe sub pod, pe bretelele la care faci referire...

TibiV

De la Ionut Ivasca: Autostrada A0 Part1 / Nod rutier A0-A2 / Constructor Alarko 07.09.2023 ora 11:00

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

azi au restabilit circulația pe DN6 pe sub A0 pe traseul normal. Aseară era asfaltul final pe o bandă de la Dc20 până la nodul DN6, finisoarele se vedeau spre Dumitrana deci aș zice că au ajuns pe acolo cu asfaltul. Am trecut pe podul pe DN6 doar că n-am mai făcut poze pentru că am avut ... pană de cauciuc și am împins la bicicletă :)

TibiV

Tot de la Ionut Ivasca: Autostrada A0 Part 2 / Pod Dambovita 06.09.2023 ora 11:30

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Hercule

Nodul A0-A2 mi se pare cel mai bine proiectat din tot ce s-a facut pe A0.
- 2 benzi pe bretele,
- latirea A2 in zona nodului,
- fara bretele kilometrice.

PS Multumesc pentru filmari!
Deșteaptă-te române!

danutzu_1069

Nu toate bretelele au doua benzi....

La pod Dambovita, au pregatit terenul pentru macaraua care va ridica grinzile...peste apa...

Da, stiu, mai este pana atunci...  :lol:  :lol:

Ionut

Într-o ureche din nodul A3-A0 fac un motel! Hotel. Hotel! :troll:

La modul serios, pe mine ma deranjează combinația 1+1 pe bretelele LUNGI. Poate fi 1+1 pe bretele scurte dar de ce mama lu' ăla rău să faci bretele lungi (adică de viteză) dacă stai în spatele vehiculelor lente? În fine.

La Sebeș a ieșit okay, aici să vedem.

hefaistos

Nu stiu daca s-a scris pe aici, a revenit traficul pe "normal" si la nodul cu DN5. Pe DN5, evident,
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

TibiV

De la Ionut  Ivasca: Autostrada A0 Part 3 / Dj301A Glina - DN4 Popesti-Leordeni / 06.09.2023 ora 15:00

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

Cica s-a produs Scrioșteanu azi pe facebook conform Economica

Quote"Lotul 2 Sud (16,3 km) din Autostrada Bucureștiului (A0) va fi finalizat la sfârșitul acestui an și se va circula pe secțiunea cuprinsă între DN5 și DN6 (10 km)"

Deci nu mai este Octombrie este sfarsitul anului. Nu sunt 16km ci doar 10... ma rog dinastea.

P3trut

Au zis mai demult ca doar bucata aia va fi finalizata, prin august aparuse un articol cu toate deschiderile anului acestuia.

TibiV

O filmare buna si de la @adix aka Alberto Costea: [06 SEPT 2023] Supratraversare A0-A2. Alsim Alarko

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rt25

Mie ambele loturi Alsim imi par in acelasi stadiu ca A3 Chetani Campia Turzii. Diferenta este doar de calibrul aparent al constructorului.

Perceptia pe A3 e ca nu se poate rata finalizarea anul acesta, pe A0 ca nici o sansa si dardaim si la portiunea care era potential fezabila si pentru final 2021.

Daca mobilizarea era aceeasi, tehnic cred ca era posibil sa se deschida A2->DN6 acesta.

Mai e de suprabetonat doar portiunea peste A0 si o bretea. Avem gata suprabetonat 70% din calea principala de rulare si 3 bretele suspendate din 4. La Dambovita e gata pila imediat (vad ca au montat fierul beton). Vad ca au asfaltat de aici pana la DN4 (desi prioritatea ar fi fost in alta parte).

In rest, uzura, partea mediana si parapeti de protectie....

Ionut

Păi uzură, parapete... nu le faci așa bătând din palme... plus că la Dâmbovița trebuie grinzi, armare, suprabetonare. Plus pasaje peste A0.

Se adună toate astea. Pur și simplu turcii nu au forța necesară. Penibil că nu vor deschide DN6-DN4..... era posibil...