Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 23 Guests are viewing this topic.

M_Z

#13890
@AdrianB1

Teoretic este o apă curgătoare, tehnic nu. E un lac de acumulare. Viteza apei tine de debit și de secțiunea de curgere, simplist vorbind  Q=v x A (fara să intru în detalii de raza hidraulica, rugozitate și altele) iar aici A este foarte mare, Q e mic deci v o sa fie foarte mic. Insesizabil as spune.

Revenind la pilele pasajului, pilele cadru sau circulare se evită in albiile râurilor cu debit și viteza mare de curgere, albii neamenajate susceptibile la viituri sau cu prezenta de plutitori (cele cadru). Secțiunea circulara provoacă turbulente și favorizează afuierea. La pilele cadru exista și pericolul ca un plutitor (buștean, zăpor) să rămână blocat între stâlpii elevației și să creeze o încărcare suplimentară. De aceea se fac pile lamelare in aceste cazuri.
Aici însă nu este cazul de pile lamelare.
E suficientă o pila cadru pentru schema statica de cadru ce reiese a fi folosita din poziționarea piloților.
Ca să nu existe confuzii schema statica de cadru se referă la întreg pasajul și anume la faptul că grinzile nu sunt rezemate ci incastrate in infrastructuri iar pila cadru este acel model de pilă uzual format din doi stâlpi și o riglă la partea superioară pe care reazemă grinzile.

danutzu_1069

Adica nu vom avea aparate de reazem (elastice) si nici rosturi de dilatatie? (pe zona lacului)
Dar din ce se vede, grinzile vor fi metalice.

florin74

M-am uitat pe camera lui @DragosC  Soc si groaza. De la 8 dimineata au inceput sa lucreze la terasamente. Cred ca s-au ambitionat sa inaugureze inainte de termen  :lol:  :lol:  :lol:

carutasul

m-am uitat ocazional și deși nu e traficul pe care îl vedem pe alte șantiere pare un flux constant de camioane care cred că merg mai degrabă spre Clinceni că nu știu unde altundeva. Oricum astă vară sâmbăta și duminica era pustiu deci e un progres :)

DragosC

Merg in directia Clinceni, corect.

In spate-stanga e al doilea pasaj de pe Paraul Rece (cel cu spatiile de servicii), iar dupa inca 500 de metri e pasajul Clinceni.
Nu spera si nu ai teama

DragosC

#13895
Noul stream (la 24 de ore Youtube il reseteaza si genereaza un alt URL):


O sa incerc sa iau o camera cu zoom saptamana viitoare, e prea departe pasajul (250 de metri) pentru a deslusi detalii.
Nu spera si nu ai teama

florin74

Descarca si la Teghes. (cum filmeaza camera, pe breteaua din dreapta) Se vede ca e si un buldo care niveleaza. Traficul cu material pare sa fie dublu sens, posibil sa aduca si material in santier de la balastiere. La Clinceni parca erau sus cu terasamentul, sau in sfarsit, aproape sus.
Oricum, mare minune.

adix


carutasul

^^ am crezut că ți-am omorît banda :)

DragosC

Nu :), mesteresc ceva cu un gunoi de Samsung care ar trebui totusi sa faca un zoom decent la rezolutie mare. Revin cand termin.
Nu spera si nu ai teama

DragosC

Nu spera si nu ai teama

ncb

Autostrada AO Cum se Lucreaza pe Toate
Loturile, UMB, Aktor, CCECC, Pizzarotti. 8 Martie
2025



BabaDog

montaniardul

La vara, UMB sigur va ajunge la un stadiu al lucrarilor de peste 50% pe lotul lor, comparativ cu AKTOR care se va chinui sa ajunga la aproape 100% cu lucrarile ...  :(   

adix


Ionut

Pun pe cele mai citite thread-uri anunțul pentru campania 3,5% pentru API în 2024-2025. A venit momentul să ne susțineți din nou. Pe thread-ul dedicat campaniei găsiți declarația pre-completată cu datele noastre și puteți să mă întrebați dacă e prima dată când direcționați 3,5% pentru noi. E foarte simplu și ne ajută enorm. În 2024 am strâns 18.300 RON din campania 3,5% pentru API! MULȚUMIM TUTUROR! Este puțin mai mult ca în 2023 (când am strâns cam 15k) și reprezintă vreo 9% din veniturile totale API pe 2024.

Spuneți și altora. :D
Mulțumim tuturor! :cheers: