Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

11 Members and 45 Guests are viewing this topic.

adix


danutzu_1069

Dupa cum era de așteptat, au început cu terasamentul si unde elibereaza de grinzi...

Se pare ca fac in continuare carcase pentru radiere si pe zona pilotilor in linie... Or mai fi piloti ... cu capul ascuns in pamant? Om vedea...

tavi_gg

Banuiesc ca este aceeasi configuratie peste tot pt baza pilelor...si au lasat doar un rand de piloni la vedere doar ca sa ii gaseasca mai usor?!!

ijwtsh


yetiman

Poate intreb o prostie:
Daca ar face radier nu ar trebui sa fie mult mai jos? Nu la nivelul apei?
Ca pamantul pus pentru lucrari va trebui scos pentru a aduce lacul la forma initiala.
Si atunci, radierul ar fi la nivelul apei?
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

M_Z

Nu e obligatoriu mai ales că nu e apă curgătoare ca să aibă afuieri mari. Mai degrabă sunt favorizate depunerile in cazul asta când podul e amplasat la coada unui lac de acumulare.

raulbogdan23

Cred ca unele randuri de piloti care se vad acum vor fi doar suport pentru sustinerea grnzilor de metal. Sa nu uitam ca peste luciul de apa avem deschideri de 80-100, iar conform cadentei de capete de piloti acolo nu sunt 80-100m nicaieri.

M_Z

@raulbogdan23

nu se fac deschideri asa mari ca nu este cazul.
in general podurile metalice pentru sosea se fac in schema de grinda continua pe 3 deschideri.
de exemplu la pasajul peste CF de mai la vale ai 30+40+30. uzual se fac grupari de genul 45+60+45, 50+70+50,  55+70+55 etc.

Aici o sa fie mai multe grupari similare intre care o sa fie rost de dilatatie.

daca te uiti pe ultima filmare vezi ca incep sa apara si restul de piloti.

din ce imi dau eu seama o sa fie fundatii cu 12 piloti (4x3)  la capetele tablierelor (unde vedeti carcasele pentru radier in forma dreptunghiulara) si fundatii de 9 piloti (3x3 - usor mai distantati) la pilele unde este continuizata grinda (carcasele patrate). asta in zona de lac pentru ca in rest viaductele de acces sunt cu grinzi din BAP cel mai probabil.


DragosC

@MCI Nici vorba. Se lucreaza mai tarziu parca, pana pe la 8, si in weekenduri, dar noaptea nu.

Ori asta, ori lucreaza pe intuneric, noaptea ca hotii, ca nu e nimic luminat in zona.

Chiar si asa, as auzi camioanele, si pot spune ca am un somn destul de usor.
Nu spera si nu ai teama

raulbogdan23

@M_Z uite aici se fac 2 deschideri de 80 si 5 de 100

Quote from: Oneinthecrowd on November 30, 2024, 12:06:44 PMPodul peste lacul Cernica, extras din Acordul de mediu:







Cu galben am marcat aproximativ partea de tablier metalic (in partea sudica ar fi cele 6 deschideri de 40m).





Powered by API/PUM imgur uploader



Link catre ANPM:

http://www.anpm.ro/documents/12220/33416494/Decizia+etapei+de+incadrare+autostrada+de+centura++08.05.2023+finala.pdf/2984fd9e-8496-4482-bfec-aa4dc62b215c?version=1.0

M_Z

daca astea sunt deschiderile din PT inseamna ca e un singur rand de piloti pentru fundatia paleilor pe care o sa faca imbinarea tronsoanelor. probabil de aceea au si dus pilotii pana la suprafata digului tehnologic.
 

oneLess

Mi mi s-a părut că sunt capete de la piloții sparți cu care au marcat cumva zona. Prea sunt aliniați așa frumos ...

ncb

Autostrada AO Lot 1 Nord. Monitorizare Lucrari
Infrastructura 08.03.25



BabaDog

Puffyk 1

La întrebarea mea despre șansele de inaugurare în aprilie, domnul Secretar de Stat a fost sceptic....
Răspunsul este următorul.....
"Straulescu Mihai ar fi bine dar nu vor finaliza in Aprilie totusi se poate pana la sfârșitul lui Mai."
Of, of, of!!!

Ionut

Aktor mișcă. Suficient cât să termine la final de mai dacă țin ritmul dar cu grecii nu știi niciodată. Patreonii se pot delecta deja cu filmarea completă de azi, restul lumii mâine seară. Mulțumim patreonilor pentru susținere!

Coperta: