Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Cetatean

Stiti ce e mai incredibil,ca e sub nasu autoritatilor. Daca de santierele din tara,nu se pot ocupa ca-s departe,aici degeaba merg,daca nu-i ataca cu articole din comtract...km astia de centura is destul de importanti pentru jumate de tara. Ca nu mai pierzi ore pe centura.

Si da,i-as ameninta cu rezilierea si as face lucrarile cu oamenii din 2-3 drdp-uri.
Sunt curios de certificatul negativ,prin care ar trebui sa ii interzica minim 5 ani!
4 luni in care tre' sa rupa norma.

M_Z

Rezilierea înseamnă executarea GBE și a sumelor reținute. Impreună sunt 15% din valoarea contractuală. Partea rea e că nu mai pupă lucrări , nu că ar mai avea intenția și nu că și i-ar mai dori cineva pe vreun contract. Partea buna pentru ei e că scapă de garanție. Teoretic beneficiarul poate sa ceară în instanță daune pentru costuri suplimentare pentru terminarea lucrărilor... Dar prinde orbul  scoate-i ochii.
Daca se continua lucrările cuantumul maxim al penalizărilor de întârziere este tot de 15% din valoarea contractuală dar rămân în continuare cu 5.5% blocați pe garanții.
Deci e cam avantaj aktor la reziliere.




DragosC

#13877
Am configurat una dintre camere sa bata catre pasaj, incat oricine interesat sa poata urmari lucrarile in timp real.

Sper sa fie util:

Nu spera si nu ai teama

adix


ncb

Autostrada de Centură București #AO Nord Lot
4 #UMB 2025.03.06



Construim Romania

Ionut

Se pare că avem PT aprobat pe A0 Nord 1, Pizzarotti-Retter. Din 17 martie sunt de urmărit în teren.

danutzu_1069

Pai a zis Scriosteanu ca s-a aprobat PT in CTE... Urmeaza OIL cat de curand, parca saptamana viitoare?

danutzu_1069

Sunt un pic nedumerit in legătura cu metoda de fundare pe zona lacului (la UMB). Adica pe zona lacului (suprafața apei) se observa cate 6 piloți in linie, cu "moațele" deasupra pământului, si doar atât. Nu este matrice de 3 x 2 piloți, sub nivel, peste care se pune armatura pentru radier, așa cum este la pilele din "exteriorul" suprafeței apei.
Poate ne ajuta cu o părere, cei specializat in lucrări d'astea.

alecu26

Se poate...se renunță la radier
 Vii direct cu elevatia în sus.
Probabil au fost cerințe fiind în apa sa fie mai lamelare...sa nu creeze multe vârtejuri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

M_Z

Piloți în linie se fac la structurile cadru. Probabil au avut cerință ca deasupra luciului apei să nu facă simplu rezemat ca să nu aibă reazeme. Pe viitor e cam greu de schimbat un aparat de reazem deasupra apei.
In plus la structurile cadru faci mai puțini piloți și ai radiere mici, practic o bareta. Ieși mai repede din pământ și e mult mai ieftin. Dar e mult mai complicat la suprastructura: montat grinzi, armat nod de cadru, armatura mult mai mare și mai multă in placa.

danutzu_1069

@alecu26 , @M_Z, mulțumesc pentru explicații!!

Omu' cat trăiește, învață.
Desi n-am treaba cu domeniul construcțiilor, nu sunt complet neștiutor, mai știu cate ceva.... dar nu tot. Si pentru ce nu știu, întreb colegii de specialitate.
Si este tare bine ca s-a format un nucleu de specialiști in domeniul construcțiilor.

M_Z

Teoretic in apa se fac lamelare dar din considerente de afuiere sau impact. Ori aici nu e apă curgătoare ca să ai afuieri, nu vin nici bușteni la vale și nici nu trece vreo barja pe lac... Dar nu m-ar mira sa fie cerință.
Au cnair un mod "aparte", ca să nu scap una de dulce, de a stabili cerințele.
Ce mă mira in schimb e că au mers atât de sus cu piloții. Sunt cu carcasa la nivelul superior al digului tehnologic. Ori radierul ar trebui măcar să fie așezat pe fundul lacului.

raulbogdan23

Voi chiar o credeti pe asta cu reziliatul?

Nu s-a reziliat la Alsim desi s-a tot prelungit, nu s-a reziliat la WeBuild unde nici acum nu e deschis traficul pe toata lungimea, nu s-a reziliat la Strabag la podul de pe raul Somes din Satu Mare desi am ajuns in anul 5 de constructie, nu s-a reziliat la UMB (Centura Galati, A3 in Transilvania unde au primit N extensii de timp, pe A0Lot 4 unde deja suntem in anul 4 sau 5 de la semnare contract)

Va amintiti povestea Straco? Cat timp au fost conectati la aparate ca poate poate supravietuiesc?

AdrianB1

@M_Z , e apa curgatoare. E un rau care formeaza o salba de lacuri, curge din unul in altul, si se vede ca are si un pic de debit pentru ca au facut canalul din partea de nord cand au pus pamantul in albie. Da, nu ai viteza mare de curgere, dar tehnic vorbind e apa curgatoare.

dr4qul4

vezi ca Alsim joaca in alta liga fata de Aktor. Ei au avut 2 loturi aici, unul semnat dupa acesta semnat de Aktor si au terminat cu multe luni inaintea grecilor.

Sa nu va mirati daca Aktor va termina prin Iunie, inainte de termen  :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist.
Pariu cu Andreita. 100 lei (la API). Donez eu daca se circula pe DX4 inainte de 4 Mai. Altfel doneaza el.