Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TVlad


survola

Se pot șterge deci postul #749  :(( și următoarele.


survola

Care este stadiul îmbinării pieselor podului?

Konter

𝐁𝐮𝐜𝐮𝐫𝐞𝐬̦𝐭𝐢 – 𝐆𝐢𝐮𝐫𝐠𝐢𝐮 – 𝟎𝟖.𝟎𝟑.𝟐𝟎𝟐𝟒
Lucrările pentru redeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, se apropie de finalizare. Bawi Construction execută lucrările de buraj și realizare a căii fără joante între stațiile Vidra și Comana.














Powered by API/PUM imgur uploader




Konter

În localitatea Vidra, trecerea feroviară peste râul Sabar a fost finalizată iar șina de cale ferată se prezintă in parametrii proiectați, utilajul Plasser & Theurer execută ultimele retușuri ale prismei de balast pe rambleul Vidra.
În localitatea Grădiștea, tablierul podului care asigură trecerea feroviară peste râul Argeș, este finalizat. Vorbim despre primul tablier de pod format din grinzi cu zăbrele cu calea jos (GZCJ) integral sudat, de pe teritoriul României. Conform Google Earth, tablierul metalic are avea o lungime cam de 135 metri!
P.O. (Punct Oprire) Grădiștea a fost finalizată și pare că de sus avem un "belvedere" de toată frumusețea!
Hm "Gara" Comana (Halta de mișcare - Comana) este finalizată și arată incredibil!
O "gară" adevărată pentru un tren suburban dedicat între Comana și Gara de Nord din capitală. La fel ca și în cazul P.O. Grădiștea, și aici va trebui să revenim într-o noapte pentru câteva poze cu iluminatul nocturn al gării!
Și aici avem prezente două utilaje tip Plasser & Theurer care lucrau de zor' pe rambleul Comana!









Powered by API/PUM imgur uploader


misiekwas

Comana arata ok, dar am dubii privind calitatea de materiale. Uși aia par ca vor fi vandalizate foarte repede și se potrivesc ca nuca în perete. În Grădiștea, aceasta copertina e cam jale.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


Vlad94

Nu mai este mult și se termina tărășenia. Sunt curios cu ce viteză se va circula pe pod și cât va face trenul între București și Giurgiu.

montaniardul

Vor ramane in loc acele "schele" sub podul propriu-zis?

carutasul

evident că nu, dacă o să te uiți la alte șantiere o să vezi că peste tot unde sunt grinzi metalice se folosesc provizoriu.

montaniardul

#763
La ce viteza maxima a fost proiectata aceasta linie c.f.?

montaniardul

CFR SA va lansa anul acesta licitația pentru modernizarea și electrificarea liniei București – Giurgiu

"CFR SA anunță că pe data de 14 decembrie 2023, a fost emisă Hotărârea de Guvern nr. 1269 pentru aprobarea obiectivului de investiții "Modernizarea infrastructurii de cale ferată dintre stațiile c.f. București Nord – Jilva – Giurgiu Nord – Giurgiu Frontieră" în valoare de 2.891.566 mii lei pentru modernizarea a 55 km de linie de cale ferată și electrificarea a 88 km de linie c.f."

sursa: https://mobilitate.eu/guvernul-cfr-electric-giurgiu/