News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.




TibiV

Multumim!

Deci au urcat si ultimul tabier metalic...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Kennji


TVlad

#740
Veniti la o plimbare la Comana cu prima cursa comerciala de dupa deschidere? :) In martie se implinesc 19 ani de cind am fost prima si singura data acolo cu trenul...

carutasul

eu aștept cu nerăbdare :)
Dacă ne-ar face și o haltă la Bragadiru ar fi și mai mișto :)

dan tm

#742
Are gara la Vîrteju.

Oricum s-ar preta niste puncte de oprire in zonele astea noi de pe linia de centura. .... cînd o fi trenuri de calatori pe acolo.

carutasul

Da, sper să vină și vremea asta :)
Ideea transportului feroviar pe centură nu mi se pare tocmai rea cu condiția să nu ai un tren care doar dă ocol orașului (în ce scop?) ci să intre în oraș în diverse puncte de interes, sau, în cazul nostru, să iasă din oraș. Niște trenuri de weekend la Comana și Giurgiu ar avea destul de mare succes cred. Dar punctul de oprire de la Vârteju (nu știam de el, când s-a prăbușit podul încă nu eram mutat în zonă :) ) nu e cel mai potrivit. În Bragadiru chiar în zona intersecției centurii cu DN6 au apărut o grămadă de blocuri mari de locuințe și probabil acolo ar merge o stație care să meargă în timpul săptămânii la Pipera de pildă și în weekend la Comana și Giurgiu.

dan tm

Nu stiu pe care linii ar mai putea intra in oras(e) de pe centura, dar scopul de a merge pe toata centura ma gîndesc ca ar fi sa deserveasca stabilimentele industriale care sînt pe acolo.

vad pe google pe lînga multe locuințe care au cucerit izlazurile(deci  potentiali calatori) si foarte multe depozite care necesita forta de munca.

carutasul

E valabil pentru multe alte linii: zonele locuite s-au extins și la fel cum zici și depozitele și halele, lucrurile ar trebui studiate pentru că niște puncte de oprire bine plasate (care s-ar putea să nu fie cele existente pentru că situația de acum nu corespunde cu cea de acum 50 de ani) ar aduce cu siguranță călători dar nu știm câți fără un studiu, doar putem evalua grosier. Pentru mine e un mister de ce zona de sud a Bucureștiului nu e atât de dezvoltată precum celelalte, și linia asta ar permite "colonizarea" și a localităților din zonă.

panzer

Va faceti iluzii din nou dragi colegi. Exista zone in jurul Bucurestiului care benficiaza de conexiuni cu trenul si care nu dau pe dinafara la capitolul migratie cu trenul. Buftea de exemplu.

Trenurile de navetisti sunt pline dimineata si seara, dar nu poti sa te bazezi pe ele. Sunt oameni care deja stau dincolo de Ilfov, care nu isi permit masina, dar lucreaza in Bucuresti.

Haltele sunt in mijlocul campului, fara access, cateodata doar cateva dale de ciment pe camp si un stalp de iluminat public. Sa iti lasi masina sau bicicleta acolo toata ziua e ca si cum tzi-ai lua adio de la ele.

Mult mai mult succes au Bus-urile si Microbus-urile, atat cele publice cat si cele private. Mega de exemplu are transport privat angajat. Pe la 22:00 culege angajatii si ii distribuie pe unde stau.

carutasul

da, nu cred că e topicul cel mai potrivit dar asta ziceam, că haltele existente nu mai corespund cu realitatea. Dacă le muți în zonele de interes ar putea funcționa. Mie mi se pare că uneori CFR  face niște chestii intenționat ca să ne arate că nu merge :) Când ai un oraș ca Bragadiru cu 40 000 de locuitori nu lași halta la Vârteju ... Iar Gara de Nord nu e o zonă industrială ca să duci navetiști acolo. Linia asta fiind nouă (renovată) probabil că cel puțin un număr de ani te poți baza pe ea așa că ar putea fi încercată o orientare către navetiști măcar în zona Progresu. Pe vremea lui Carol I sau Ceaușescu nu era parc de distracții la Comana, dar Bucureștiul duce lipsă de zone de weekend și un "tren de plăcere" cum zicea nenea Iancu cred că ar avea succes în weekend (sincer habar n-am unde e gara la Comana). Doar că în actualul sistem profitabilitatea maximă la CFR e când nu circulă nici un tren :)

dan tm

Sigur ca punctele actuale de oprire nu mai corespund cu realitatea, de aceea daca se va introduce vreodata tren suburban, ( cunoscut din vest ca S) vor trebui facute studii adevarate despre aflurie si defluire, fluxuri de calatori si infiintate multe puncte noi de oprire acolo unde este nevoie de ele. Degeaba ai o gara veche folosita pe vremuri ca grupa de manevra pentru fosta industrie socialita care e la 1-2 km de locul unde azi e neviie de tren. Nimeni nu o sa foloseasca trenul.

Chiar si azi pe linii cu calatori cred ca s-ar preta infiintarea unor puncte de oprire in apropierea localitatii deservite de o gara aflata la 2 km, iar prin respectiva gara trenurile sa opreasca doar pentru incrucisari.

survola

#749
Bănuiesc că este vorba despre Răduleștii din județul Teleorman.

In acest caz, este vorba de linia 902 sau de cea pe care se circulă acum, Videle -Giurgiu?