News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AndreiB


misiekwas

Nu mi se pare ca va fi nevoie vreodată de mai mult decât atât în cea ce privește VS. Pana la urma e linia simpla de navetă Giurgiu-București, cu max ceva trenuri la Ruse și unul la Istanbul/Sofia.

Ionut

Acum azi la 16:00 sunt iar în direct pe B1 TV. Avem și Grădiștea pe agendă.

survola

Există totuși o explicație oficială pentru această deviere a DN5A în Grădiștea?
Nu mai este barieră acolo, nu se putea merge ,,drept" cu acest drum național?
Oare trebuiau amplasate cele două clădiri chiar acolo?







Powered by API/PUM imgur uploader

TVlad

Cladirea CED e de pe vremea lui Ceausescu.
Ea insa nu ar fi deranjat revenirea drumului pe traseul rectiliniu initial ci acel transformator modular ce a fost instalat recent. Ar fi putut sa il puna doar citiva metri mai incolo dar nu uitati ca proiectele nu le mai face Anghel Saligny ci niste cretini scoliti pe la fara frecventa.

dan tm

Pe vremuri cred ca se mai mergea si pe teren, chiar si cu cizme de cauciuc, acum totul se face modeeern din sateliiit.

astia au proiectat raportat strict la calea ferata nu s-au gîndit la DN.

TibiV

#771
Am spus-o și eu cu multe pagini în urmă: soluție cretină ca asta mai greu de găsit...

Și aia nu este doar clădire CED, este și gară/casă de bilete - la 200-300 de metri de peron...  :headbash:

Și ei au reabilitat clădirea veche de 40 de ani, în loc să o demoleze și să facă una nouă mai spre peroane...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

și chiar și așa tot se poate face o mică curbă (desigur, fără nici un sens) și scurta 1km. Eu am mai trecut pe acolo de câteva ori, îmi place geografia zonei și mereu mă mir că o păstrează așa, probabil nu vor să întineze memoria lui răposatul :)

Konter

Lucrările la linia ferată sunt foarte avansate, au depăşit 95% grad de realizare în stadiul fizic. Din informaţiile pe care le-am primit, în luna mai încep testele şi sperăm noi ca din trimestrul trei al acestui an să se poată circula cu trenul peste Argeş. Ţineţi bine minte, este un pod care a căzut de 19 ani. Acolo e important de spus că va urma şi faza a doua a proiectului de electrificare. Este şi acesta într-o fază avansată de pregătire şi contractare", spune el.

https://clubferoviar.ro/deschiderea-bucuresti-giurgiu-in-trimestrul-iii/

montaniardul

#774
Infrastructura Romania - pod Gradistea



TibiV

De la @adix (aka Infrastructura Romania): [21 MAR 2024] Pod Gradistea GR. PORR.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Cladirea aia alba e gara? Si peronul e la 500m distanta? Daca e gara, de ce nu e langa peron?
Chiar nu inteleg de ce nu au mutat cladirea aia (si containerul de vizavi) sa lase loc pentru DN fara ocol. Bine, oricum pot sa faca, e nevoie de o curba mica.
In orice caz, arata cum colaboreaza institutiile statului: CNAIR si CFR par stan si bran.

Ar trebui un comunicat pe faza asta de cascadorii rasului.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

păi nu v-am zis că nu vor să întineze moștenirea "iepocii" ? :)

TibiV

Sa punem filmarea lui @adix din 29 martie si pe topicul dedicat:

Quote from: adix on April 01, 2024, 03:03:55 PMSalutare baieti!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)