Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

carutasul

Eroii Revoluției e un loc mult mai bun dar pe de altă parte dacă ar mai sincroniza cât de cât și cu tramvaiul  avantajul e net, pentru că tramvaiul are cale separată pe Giurgiului pe când mașina stă la toate cozile de la semafor... Oricum e bine.

TibiV

Da, dar tramvaiul te lasa la 500 de metri de gara, de-a lungul unei strazi rupte si "vai de mama ei".

STB ar trebui sa duca macar autobuzele pana la gara...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

oc7avian

Autobuzul 116 a fost extins deja ;)

carutasul

@TibiV Hotărât lucru, trebuie să îmi fac și eu de treabă pe acolo cândva. Deci avem două stații, Gara Progresu și CFR Progresu dar tramvaiul tot nu oprește în fața gării? Că eu așa presupuneam :)

montaniardul

#964
Calatorie pe ruta Bucuresti - Giurgiu dupa 19 ani

sursa: canal youtube Valter Patrick


tom_sawyer

La doar patru zile de la inaugurarea liniei, miercuri dimineață am avut primul automotor defect pe București-Giurgiu.

Trenul R 9457, format din automotorul Siemens Desiro (Săgeata Albastră) 2038 a plecat din Gara de Nord la ora 10,25 cu destinația București Progresu, unde ar fi trebuit să ajungă la ora 11,04 și cu același automotor să se formeze trenul R 9707 cu plecare la ora 11,14.

Numai că la Jilava automotorul s-a defectat și a reușit să ajungă, cu chiu, cu vai, în Gara Progresu cu întârziere. Văzând isprava, responsabilii operatorului feroviar de stat au trimis în ajutor, din București Grivița, automotorul 2054 pentru a forma trenul R 9707 spre Giurgiu. Din această cauză, trenul a plecat spre Giurgiu din Gara Progresu cu o întârziere de mai bine de două ore, mai exact 132 de minute. Cu aceeași întârziere a ajuns și la Giurgiu.

clubferoviar.ro/primul-automotor-defect-pe-bucuresti-giurgiu/

paullie

Din pacate CFR calatori este VARZA fara carne la toate capitolele. Trenul lui fi-miu a plecat azi din Gdn cu o ora intârziere. Motivul, <<nu avem "sageti" si asteptam sa vina una intârziata ca sa formam trenul>>.

TibiV

Quote from: montaniardul on June 05, 2024, 12:44:06 PMCalatorie pe ruta Bucuresti - Giurgiu dupa 19 ani

sursa: canal youtube Valter Patrick

Il urmaresc si eu pe Valter, dar asta este una dintre cele mai inepte filmari ale lui...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer


Sorinus

Privatizati TAROM, CFR Calatori si CFR Marfa. Au ajuns intr-un punct din care nu mai ies singure.

GIV

inchise, cine cumpara companii cu asa datorii si active de tot rasul..

Sorinus

Exista metode. Rupt partile junk de cele ce pot fi utile, puse pe entitati diferite + stergere de datorii (Asta nush daca mai merge de cand cu UE), ajutor de stat mascat (cresterea subventiei la calatori).


TibiV

Nostalgia, bate-o vina... Din ciclul "daca vreti sa revedeti".

Podul comunist, construit pentru 2 fire, care nu a putut (?...) fi salvat si a fost demolat.

Filmare de acum 3 ani (iulie 2021) de la TheBikePoint Romania: Locurile secrete de langa Comana

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Konter

Firme din România, Spania, Austria și Polonia se bat pe contractul de peste jumătate de miliard de euro pentru modernizarea căii ferate București-Giurgiu.
Potrivit anunțului din SEAP, au fost depuse următoarele oferte:

Ofertant unic: FCC Construccion SA
Asociere: Arcada Company (lider), SC Alstom Transport SA
Asociere: PORR Construct (lider), IMSAT
Asociere: ZUE (lider), Con-A Operations, UTI Construction and Facility Management.

Sorinus

Se baga multi bani in linia asta, dar marfa tot pe Gurgiu-Videle se taraie, cu diesel. Banuiesc ca n-or sa bage cine stie ce marfa pe aici, de la Videle la Bucuresti sunt 50km, plus Centura Bucuresti inca vreo 10km. Si deci investitia este pt a baga trenuri cu vagoane pe aceasta linie, in conditiile in care momentan e doar unul, si ala sezonier.

Cat va scadea timpul dupa aceasta lucrare, daca e sub 15 minute, chiar nu se merita.

Iar electrificarea, s-ar merita cand vor venit ramele RE-R, pana atunci am putea face Videle-Giurgiu nord intai.