Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Geri


Nurol mobilizează utilaje pe lotul 3 Ploiești – Buzău

Pe lotul 3 al autostrăzii Ploiești-Buzău, turcii de la Nurol au început deja să aducă utilaje. Potrivit directorului CNAIR, Cristian Pistol, lucrările ar urma să înceapă la 1 martie.

,,Am început mobilizarea pentru organizarea de șantier. Săptămâna viitoare, vom aduce majoritatea mașinilor și echipamentelor. Am început deja pregătirile pentru contractele cu subcontractorii locali, pentru primele activități dinainte de finalizarea organizării de șantier. Suntem foarte determinați să beneficiem din plin de sezonul construcțiilor din acest an. Până la finalul anului chiar plănuim să începem lucrările de asfaltare, pentru a ne încadra în termenul limită de anul viitor", a declarat Nurettin Akdeniz, CEO Nurol România, la semnarea contractului pentru Autostrada A8.

(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


sursa:
opiniabuzau.ro

slartibartfast

Quote from: voicul on February 18, 2024, 02:35:37 PME un update la podul de la Buzau (care incepe sa arate ca pod) la  RaducuPDrum

Filmarea e frumoasă și, cum spune @GAC, dătătoare de speranțe. Sper doar ca, atunci când va veni Buzăul umflat în primăvară, să nu le ia utilajele cu totul celor de la UMB, cum s-a întâmplat celor care au lucrat la podul Vadu Pașii.

tom_sawyer

Oare CNAIR-ul le-a cerut turcilor să prioritizeze capătul sudic, până la primul nod rutier, așa cum a făcut cu chinezii pe A0?

slartibartfast

#11058
Nu cred. Bănuiesc că au în cap soluția descărcării în DJ203G și le este suficientă. Oricum, la cum se mișcă Trace, nici nu mai sunt sigur că va fi nevoie să prioritizeze Nurol ceva. Din perspectiva lotului Nurol, mai curând arată UMB aproape de a termina podul peste Buzău decât Trace legătura spre Ploiești.

alexa_adrian2001

Oare de aia e A3 asa pustiu pentru ca UMB a mutat oamenii pe A7? Sunt angajatii UMB chiar asa usor de mutat? Printre ei oare sunt care zic: 'ba eu nu merg in Moloda?'

oneLess

^ DEx12 Tronson 4 nu e așa pustiu, e pustiu !  :((

GAC

Chiar daca ziua sunt si 17 grade, asta nu e o garantie ca in martie vine vara. La piloni si la terasamente se poate lucra si cu dimineti la limita inghetului, dar la asfalt (cra-pi) parca ai vrea vreme buna. compromisul de la jitaru a fost suficient.
altfel, daca ar incepe sa asfalteze pe cra-pi, ne-am pune problema calitatii. parca la normativ zice ca asfaltul se asterne la temperaturi de peste 10 grade.

voicul

Quote from: alexa_adrian2001 on February 19, 2024, 12:42:40 PMSunt angajatii UMB chiar asa usor de mutat? Printre ei oare sunt care zic: 'ba eu nu merg in Moloda?'

Ce ar fi greu sa ii muti?
Ii pui in autocare si in rest procesul e la fel si pe A3 si pe A7.
Tinand cont ca majoritatea sunt din Moldova (deci ar putea ajunge Duminica usor acasa), da cred ca toti vor sa lucreze la A7.

dr4qul4

pentru optimisti: podul peste Buzau nu va fi gata anul acesta. Abia ies pilele din pamant. Pana la asfaltare mai e cale lunga!
Si nu vor putea mentine la nesfarsit aceasta mobilizare. Trebuie sa mai miste ceva si pe DX12 T4 si in curand si pe A1. Pe A3 si pe A0 nu vom vedea mai mult de 20% avans anul asta.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pelan87

La pozele postate de @Geri mai sus (multumim!) vreau sa adaug ca sunt din zona nodului cu DN2B, iar utilajele sunt inscriptionate "Makyol".

Pe de alta parte, Nurol cauta "colegi pentru a lucra la viitorul proiect de autostradă din Buzău" (sursa: ejobs). Se pare ca sunt 80 de posturi, conform anuntului de recrutare.

slartibartfast

^^
@dr4qul4, nu ajută la mare lucru să fie gata anul ăsta. Doar în sincron cu lotul Nurol, care abia începe.

dr4qul4

Sunt de acord cu tine. Dar Nurol va trage tare sa scape de acest lot, ca sa dea bine in fata CNAIR si ca sa se poata apuca si de celalalt, care va incepe serios spre sfarsitul anului.
Lotul acesta este extrem de simplu, iar aici au doar 2 bretele de descarcare, pe care le vor face foarte repede. Nu le vor da si in trafic, pentru ca le vor folosi pe post de deviere a DN2B. Dar cat sa le ia un simplu pasaj si 2 giratorii?
Nodul dinspre Trace (trefla) este cea mai dificila structura de pe lot, dar acolo nu cred ca vor avea vreo presiune anul acesta.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

GAC

cea mai dificila structura de pe lot nurol este viaduct peste CF de vreo 600 m. fara acest viaduct, lotul se putea face in 9 luni. nurol ar putea fara probleme sa termine capetele lotului in asa fel incat sa se poata folosi si pod buzau si lot coni integral.

TibiV

De la SPIRI DRONE: Autostrada A7, Focșani-Bacău, Lot 2 UMB, Pasaj superion DN2 și CF 500, 19.02.2024

Mama proștilor este mereu gravidă... :)