Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 27 Guests are viewing this topic.

larson

N-am observat sa se fi discutat dar cred ca Umbrarescu nu a licitat de lacomie pe tot A7 ci mai degraba dintr-o ambitie personala ca toata infrastructura mare (A si DX) din zona Moldovei sa fie asociata cu numele lui (are si estul A8 si DX Braila-Galati). Si-a facut planul ca se va construi pe bucatele, dar a venit PNRR-ul cu termene scurte si cumva i-a dat planul peste cap fortandu-i mana. Ramane doar sa speram ca va avea cumva resursele sa-si duca planul la indeplinire.

dr4qul4

Sa speram ca va gasi subcontractori macar pentru perdelele forestiere si statiile de incarcare pentru masini electrice (parca erau si astea in contract).
N-as prea vrea sa vad (la anul) muncitorii la plantat de copaci, in loc sa faca lucrarile la care se pricep.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Cetatean

Avand in vedere ca au foat acasa,au avut si inca au o capacitate peste oricare alt constructor din Ro,cand le pui pe foaie,ei sunt mai ieftini cu 20-30%. Faptul ca isi produc grinzi si forjeaza oamenii si utilajele lor, le scad costruile foarte mult.
Da,fiind haptaci si aici era un moment inncare trebuia sa intervina statul,au castigat cam cu 35-40% mai mult decat ar putea duce. Le vor inaugura cu 1 an-2 intarziere,probabil.

De altfel, vezi cazul lotului 2 cred,unde deja avem un AA de cateva zeci de milioane de lei pentru "imbunatatire material din groapa de imprumut" wtf! Care mie mi se pare o mare golanie...care e justificarea? Cnair a pus la dispozitie gropi al caror material nu e bun,sau imi scapa mie ceva?

Legat de decontare,da e un proces complex,dar autoritatile devin incet incet mai maleabile. Verificarile se pot face astazi mult mai usor. De asemenea faptul ca s-a renuntat la munti de hartii pentru situatii de lucrari e ceva. Suntem inca departe de ce ar putea sa fie.

mike_us

Anul asta va fi foarte important pentru A7.
Ar fi bine sa se concentreze pe Focșani - Buzău(82 km) si Buzău - Ploiești(63 km). Daca la anul in vara reușim sa avem 130 km din 145 (am dat lotul Nurol la o parte) e o mare realizare pentru A7.

dumbravaandrei

^^ da, statul a pus la dispoziție gropi neconforme plus că s-a descoperit apa mult mai sus decât era în planuri, așa că au făcut AA atât pe L2 cât și pe L1 pentru această prestație impecabilă a consitransului..

panzer

Pare ca inca nu s-a inteles realitatea inca.

Odata cu aparitia problemelor nerezolvabile pe A3 (cu mega pasajele noi, dealul minune, contractul cu nea Beni), SF-ul pe Valea Prahovei, A3 a cazut din gratie.
Stiu ca multi sunteti din zona, dar nu se justifica nici ca beneficii, nici ca pret. Costa mai mult decat PiSi daca e sa luam si Meses-ul in considerare. Si leaga Clujul de Zalau. Clujul care este deja legat la sistemul de autostrazi.

UMB va face si el minimum pe A3. Va pune grinzile, va betona, poate in anumite zone isi va proteja lucrarile cu primul strat de asfalt.

Daca va uitati la finantare, Guvernul a luat imprumut pentru cofinantare pe A7.

Si doar pentru ca este an electoral, minuni nu se vor vedea anul acesta nici pe A7. Nu cred ca Pizza termina si sunt cei mai avansati. Coni si mai putin. Poate un pic UMB pe langa Foscani, sau prin campia plata dintre Buzau si Ramanicu-Sarat asa cat sa se vada niste politicieni la taiat pamblici.

nicolaem

Quote from: dumbravaandrei on February 23, 2024, 02:21:40 PMIar la ora actuala statul nu are intarzieri la plata pe infrastructura rutiera.


Vad ca reciclati cam mult asta cu lipsa banilor.

esti sigur?
horatiu spunea in toamna ca sunt restante facturi de peste 1 miliard ( nu retin daca ron sau euro)

recent Retter parca se declara ingrijorat de finantare pe A7

alecu26

Pai exista Rogop...ce ne tot dam cu parerea?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

StefanCelMare

@panzer
Asta cu 'leaga Clujul de Zalău' e o răutate care nu-și are locul.
Te invit pe DN pe Cluj-Oradea să mergi în coloană după TIRuri.
Mai gândește-te și de ce de exemplu IKEA deschide magazin la Timișoara (evident, e pe ruta de aprovizionare Budapesta - București, deci e mult mai simplu).
Și eu zic că e logic pentru UMB ca să accelereze pe A7 in detrimentul A3, dar asta pentru că pe A3 va dura oricum cu segmentele scoase din loturile UMB și licitate separat.
Oricum, ziceam pe threadul A3 acum ceva timp că procentele ramase pentru UMB pe A3 se pot executa la relanti. Le poate termina chiar în termen UMB cu motoarele reduse.

pelan87

Autostrada A7, Ploiești - Buzău, Lot 1 (Pizzarotti-Retter), 18.02.2024


Dominik

#11095
Autostrada A7, Râmnicu Sărat.


By Radu Iftinoiu
You're in Steelers Country

alexd4u2

Salutare! Va prezint A7 Ploiesti - Buzau, Lotul 2, Tronsonul Mizil - Vintileanca:

dumbravaandrei

#11097
Oare după ce termină aici (lejer pot termina în august), Coni se apucă să continue lucrările pe partea de lot a celor de la Trace? Acolo lucrările sunt în urmă rău...

GAC

Ca sa se intample intelegerea intre Coni si Trace, cineva din Trace trebuie sa o ia pe coaja si/sau sa cada de fazan; de asemenea sunt si niste profituri pierdute pe partea lui Trace ... am mari indoieli ca vor fi multi voluntari care sa recunoasca "am dat-o bara" / "ne asumam pierderea". Dincolo de bani, e o chestie si de orgolii a celor din conducere. Cei de la Trace vor cauta sa faca tot ce le sta in putinta sa nu iasa de fazan, caci in astfel de caz, actionarii / oamenii din consiliul de administratie al Trace vor deveni un fel de pluton de executie pentru oamenii din managememntul Trace.

oneLess

#11099
^ Sau poate primesc niște prime pentru că au scăldat-o frumos și onorabil ... !